FANDOM

MQ-LMQ-R
Стіна Алдуїна
ID: MQ203
Стіна Алдуїна
Та сама стіна
Огляд
Квестодавець Дельфіна
Локація Рівервуд, корчма «Сплячий Велетень», Храм Небесної гавані
Винагорода немає
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест Щур, загнаний у кут
Наступний квест Горлянка Світу (квест)
Стіна Алдуїна (ориг. "Alduin's Wall") — квест головної сюжетної лінії в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Коротке проходження Редагувати

  1. Супроводити Есберна у Рівервуд.
  2. Поговорити з Есберном.
  3. Потрапити в Храм Небесної гавані.
  4. Розкрити таємницю Стіни Алдуїна.

Опис Редагувати

Старий збирає свої речі і прямує до виходу, але тут в кімнату вдираються агенти Талмора і починається битва. Старий виявляється відмінним магом і дає ворогам непоганий відсіч.

Після розмови з Есберном слід відправитися разом з ним назад до Дельфіни. На місці потрібно знову спуститися в таємну кімнату таверни «Сплячий Велетень». Там Есберн дістане книжку і почне читати.

Після того, як він розповість Довакіну й Дельфіні деякі подробиці, можна вирушати в Храм Небесної гавані, де знаходиться Стіна Алдуїна. Є варіанти: іти втрьох з колишніми Клинками, чи зустрітися з ними біля табору, повного Відступників. Також там може зустрітися відьмокрук і дракон (можливо, не один).

Перед мостом, який потрібно опустити, стоять три постаменту, оточені акавірськими символами. Необхідно повернути постаменти знаком Довакіна (за словами Есберна) на себе, внаслідок чого міст опуститься. У наступній кімнаті підлога покрита натискними пластинами. Слід йти по знаках Довакіна (див. скріншот).:

Pin-icon Нотаткакомпаньйони протагоніста не звертають уваги на натискні пластини, але з ними нічого не відбувається. Не думайте, що з головним героєм буде те ж саме.

Тут слід йти повільно, дивлячись під ноги. В кінці шляху висить кільце на ланцюгу, потягнувши за яку можна відключити пастки, щоб Есберн і Дельфіна змогли пройти далі.

Після цього герої виявляться в великому залі з головою акавірця і Кривавою Печаттю у вигляді кола на підлозі з радіальними кровостоками. Активувати печать може тільки кров Драконородженого. Після активації відкриється прохід і можна буде увійти в Храм Небесної гавані. Всередині знайдеться знаменита Стіна Алдуїна. Есберн розповість, що означає це акавірське послання.

Тут можна знайти броню Клинків і унікальний меч Бич драконів. Після невеликої сценки можна вирушати до Сивобородих, щоб вивчити Крик «Драконобій».

Баги Редагувати

  • Якщо Картспайр був знайдений до проходження квесту, і колони, опускають міст, вже активовані, то Есберн і Дельфіна застрягнуть у колон і будуть чекати, поки герой розгадає загадку.
    • Рішення 1 (PC): самому пройти кімнату з натискними пластинами, опустити наступний міст і, діставшись до входу в Храм Небесної гавані, використовувати консольні команди:
      • prid 13485
      • moveto player
      • prid 19DFD
      • moveto player
        Це перемістить Дельфіну і Есберна до головного героя, і квест продовжиться.
    • Рішення 2 (PC): консольна команда setstage MQ203 280 завершить квест цілком.
  • По дорозі до Картспайру Дельфіна і Есберн можуть постійно зупинятися і збиватися зі шляху.
  • Якщо Довакін, крім Дельфіни і Есберна, подорожує ще й з компаньйоном, і на цей загін хтось нападе, супутники можуть зачепити один одного в бою і почати битися між собою.
    • Рішення (PC): відкрити консоль, кліком виділити забіяки, ввести команду stopcombat. Це знадобиться повторити з усіма учасниками бійки.
  • Може виникнути баг, при якому Есберн стоїть біля стіни і дивиться в одну точку.
    • Рішення 1: завантаження раннього збереження або очікування (можна в тому ж приміщенні), але такий метод може змусити прочекати на одному місці кілька днів або тижнів.
    • Рішення 2: можна спробувати застосувати на Есберна Крик «Безжальна сила», іноді від цього він «приходить до тями».
    • Рішення 3: консольна команда setstage MQ203 280 завершить квест цілком.
  • Правильний шлях

Головний квест The Elder Scrolls V: Skyrim
Акт I На свободу!Перед буреюВітряний ПікДракон в небіШлях ГолосуРіг Юргена Прикликача вітру
Акт II Клинок у пітьміДипломатична недоторканністьЩур, загнаний у кутСтіна АлдуїнаГорлянка СвітуСтародавнє знанняПрокляття Алдуїна
Акт III ПійманийНескінченна пораПартурнаксГніздо Пожирача світуСовнґардДраконоборець