FANDOM

Skull4 Стародавній вампір
Стародавній вампір Daggerfall
LevelIcon 20

Health-icon 30-170 MagickaIcon 300

Шкода 20-60
Броня -5
Стародавній вампір (ориг. "Ancient Vampire")нежить в грі The Elder Scrolls II: Daggerfall.

Опис Редагувати

Ймовірно, найнебезпечніший суперник у грі, так як не використовує заклинання, що зачіпають значну область, і відповідно не може вбити сам себе, на відміну від лічів і лордів даедра. Як і звичайний вампір, з імовірністю 2 % може заразити противника хворобою (ймовірність зараження вампіризмом — 0,6 %). В ближньому бою, крім ближньої атаки, використовує потужні заклинання паралічу і шоку. Зброя, гірша за міфрілову, не завдасть йому шкоди. В темряві стародавній вампір може відновлювати здоров'я, тоді як присутність на сонці, або в святих місцях завдає йому пошкодження. Має імунітет до паралічу, отрут і хвороб, а також здатність викиду адреналіну.

Тактика бою: варто підібрати відповідну якісну зброю та подбати про відбиття заклинань. Дуже потужне заклинання на відбиття чарів може спрямувати назад у вампіра його параліч чи шок, і прискорити його поразку. (Незважаючи на імунітет, стародавнього вампіра у такому випадку паралізує його власним заклинанням.)

Характеристики Редагувати

Атрибути
Сила 120 Інтелект 90
Сила волі 80 Спритність 90
Витривалість 95 Харизма 100
Швидкість 120 Удача 50

Галерея Редагувати

Див. також: Вампір (Daggerfall)

Випадкова вікі