FANDOM

Weapon ikon.PNG Срібний меч
ID: 0010AA19
Срібний меч
Шкода Вага Ціна
8 7 100 Gold Skyrim.png
Тип Меч
Навичка
Чари +20 урона нежиті
Покращення неможливо
Зачарування зняти неможливо.
Срібний меч (ориг. "Silver Sword") — меч у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Срібний меч у чомусь схожий з мечем хрестоносців. Також існує дворучна версія цього меча.

Наявність в сплаві срібла робить зброю ефективною проти перевертнів і нежиті: драугрів, скелетів, драконячих жерців, вампірів, реанімованих некромантами трупів.

Pin-icon.png НотаткаАбстрактна фраза в описі меча «Особливо ефективний проти нежиті» на практиці означає, що кожен удар завдаватиме додатково 20 одиниць утрати усякій нечисті.

Місцезнаходження Редагувати

Срібний меч можна отримати в якості трофея в битвах з членами фракції мисливців на перевертнів «Срібна рука». Вони будуть знищені в ході сюжетної лінії Побратимів, що унеможливлює знаходження срібного зброї надалі, проте в ході виконання квестів Побратимів можна зібрати більш ніж достатню кількість зброї цього типу.

Цікавинки Редагувати

Баги Редагувати

  • Срібний меч, будучи розміщеним в стійці для зброї, може повести себе некоректно, заблокувавши подальше використання збройової стійки.
  • При спробі зачарувати срібну зброю напис про первинний ефект («Особливо ефективний проти нежиті») перекриє напис про додаткове зачарування, проте чари будуть діяти.

Також дивіться Редагувати

Випадкова вікі