FANDOM

MonsterIcon Спрігган
ID: 00023AB9
СпріггСкай
LevelIcon 8

Health-icon 195 MagickaIcon 150 StaminaIcon 85

Шкода 22
Спрігган (ориг. "Spriggan")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Спрігган в дереві

Класичне знайомство

Опис Редагувати

Спріггани також мешкають і у найхолоднішій провінції Тамріеля — Скайрімі.

Місцеві спріггани мають здатність миттєво регенерувати значну частину свого здоров'я, але, як і їх підвиди з інших провінцій Тамріеля, вельми чутливі до вогню. Стають на кілька секунд майже невразливі до втрат перед регенерацією. Всі спріггани також володіють неприємною атакою, так званою «Спреєм спріггана», котра постійно віднімає здоров'я, ігноруючи броню.

Найчастіше спріггана влаштовують засідки в (з першого погляду) мирних місцях. Ховаючись усередині дерев, вони здатні ставати зовсім непомітними.

Різновидність Редагувати

Тут, крім звичайних спрігганів, впоратися з якими не представляє труднощі для досвідченого мандрівника, мешкають також їх підвиди - Матрони і Земляні матері DG, які набагато небезпечніші. Всі вони вміють встановлювати своєрідний зв'язок з тваринами поблизу, навіть тими, що підконтрольні персонажу. Також в дуже рідкісних випадках спріггани можуть залучати на свій бік драконів, котрі є поблизу! Підконтрольні їм тварини оточені зеленуватим сяйвом і завдяки підтримці спрігганів отримують додатковий захист і здоров'я, що робить їх більш небезпечними супротивниками.

Вид (ID) LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Душа
Спрігган
(00023AB9)
8 195 150 85 Маленька
Спрігган-матрона
(000F3905)
18 445 250 135 Звичайна
Випалений спрігган

DB
(XX01B63F)

28 945 300 185 Велика
Спрігган — земляна мати

DG
(XX013B74)

30 765 250 195 Велика
Атака спріггана

Чітке зображення атаки спріггана "спреєм".

Матрони і Земляні матері, крім цього, володіють ще одним талантом - на нетривалий час вони вміють змінювати свою форму, перетворюючись на рій комах, який майже миттєво переміщається на деяку відстань. Це дозволяє їм знижувати одержуване фізичне пошкодження і утрудняє відстеження їх пересування. Після отримання пошкодження спрігган знову повертається в деревоподібну форму. Відвідавши Солстхейм в доповненні The Elder Scrolls V: Dragonborn, герой зіткнеться з новим, вкрай нетиповим видом спрігганів — випаленим спрігганом. Його особливість у тому, що він відмінно захищений від вогню і сам володіє вогняними заклинаннями. Які процеси призводять до перетворення звичайного спріггана в випаленого, невідомо.

Примітки Редагувати

  • На завантажувальних екранах фігурує спрігган-матрона, і ніколи — звичайний різновид спріггана.
  • Хоча у офіційному посібнику до гри сказано, що з тіла спріггана можна взяти і живицю, і стрижневий корінь — це не так. Живиця спріггана не може бути взята з трупа. Це було виправлено у неофіційному патчі версії 2.0.0.

Випадкова вікі