FANDOM

MonsterIcon Спрігган-матрона
ID: 000F3905
СпріггМатрона
LevelIcon 18

Health-icon 445 MagickaIcon 250 StaminaIcon 135

Шкода 39
Душа Звичайна
Спрігган-матрона (ориг. "Spriggan Matron")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Спріггани-матрони є сильнішим варіантом цього виду створінь. Починають зустрічатися частіше на вищих рівнях персонажа. Зазвичай їх можна побачити повздовж лісових масивів і природних печер Скайріма. Вони, як правило, супроводжуються одним або двома спрігганами та/або ведмедями або вовками, які тримають їх противника зайнятим, в той час як він реагує на їх атаки. Ці спріггани можуть бути ідентифіковані за їхнім золотистим світінням і більш м'язовою формою, на відміну від зеленого світіння і тонкого силуету звичайного спріггана та бузкового світіння Спріггана — земляної матері.

Ці спріггани асоціюються з Кінарет, так як спріггани-матрони захищають природні заповідники Скайріма.

Крім вміння випускати "спрей" та кликати на допомогу тварин спріган-матрони вміють перетворюватись на рій комах, який майже миттєво переміщається на деяку відстань. Це дозволяє їм знижувати одержуване фізичне пошкодження і ускладнює відстеження їх пересування. Не зважаючи на те, що це досить сильні суппротивники, вони дуже вразливі до вогню (40%).

Місцезнаходження Редагувати