FANDOM

Bookicon Сповідь данмера-пожирача скуми
ID: XX028264
Book Sky 03
Вага: 1 Ціна: 3 Gold Skyrim

Bookicon Сповідь данмера-пожирача скуми
ID: BK_CONFESSIONS
Book Morr 11
Вага: 3.00 Ціна: 25 Gold Skyrim

Сповідь данмера-пожирача скуми (ориг. Confessions of a Dunmer Skooma Eater) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

The Elder Scrolls V: DragonbornРедагувати

The Elder Scrolls III: MorrowindРедагувати

The Elder Scrolls III: TribunalРедагувати

ТекстРедагувати

Немає нічого більш огидного для данмера, ніж вигляд іншого данмера, поневоленого цією похідною від місячного цукру речовиною, що відома як "скума". І не існує нічого менш апетитного, ніж вислуховування жалюгідних історій приниження і деградації, що пов'язані із жертвою цього наркотика, що доволі швидко викликає звикання.

Чому ж тоді я займаю вас цією великою і докладною розповіддю про мої гріхи та скорботи?

Бо я сподіваюся, що надія вирватися із цього жалюгідного стану стане більш поширеною. І тому, що я вірю, що інші, котрі також впали у похмурий стан скумозалежності, можливо, почують про мою історію, про те, як я впала у відчай, і як знову відшувала себе і звільнилася від цих добровільних кайданів.

Бо широко знані каджити, що стверджують, що немає ніяких ліків від пристрасті до скуми, що той, хто колись був рабом скуми - завжди ним і залишиться. Через поширеність ці твердження стали вважатися правдою. Але вони неправильні, і я - живий цьому доказ.

В цій справі немає чудодійного лікування. Немає зілль, що треба прийняти. Немає магічного заклинання, що звільнить вас від гострого відчуття скуми, що проходить вашою кров'ю.

Але через розуміння цього збудження, і прийняття цієї хтивості до цих гострих відчуттів, шукач незвичних почуттів, відкинувши сором, відчуває, що він не може виділити, що ж стає його єдиним комфортом і задоволенням, і саме через це знання і розуміння, жертва приходить туди, де може бути зроблений вибір, а надія і відчай можуть бути відділені.

Коротше кажучи, лише усвідомлення і прийняття можуть вкласти в руки раба ключ, котрий відкриває кайдани і звільняє його.

[Тілсе Сендас проводить розповідь через чотири етапи: раннє захоплення, несамовита одержимість, і глибока деградація її наркоманії, тонко дозволяє читачеві, в ході історії, дізнатися, що безнадійність наркомана походить лише від власного несвідомого припущення, що лише дурна і безпомічна людина може стати залежною від скуми, і, отже, немає настільки нерозумних і безпорадних людей, що не могли б досягти визнання важкої задачі: відмовитися від, щойно спробувавши, вишуканих принад скуми. Тілсе Сендас показує, що наркоман долає тягар власного презирства, що є можливість вирватися. І, проти всіх переконань суспільства, що так ревно бережуться, вона каже, що НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО наркоман має відмовитися від цукру, це лише один із варіантів того, що повинен зробити скумозалежний. Випадкова пропозиція Тілсе Сендас про те, що скумова наркоманія не обов'язково є ознакою моральної та особистої слабкості і, отже, є можливість лікування, є важливою її тезою, але через цю тезу ні її, ні книгу не сприйматимуть в консервативних колах данмерського суспільства.]