FANDOM

Сорквільд Крук
Base ID: SORKVILD THE RAVEN
Sorkvild the Raven
ManIcon
Базова інформація
Рівень 12
Здоров'я 107
Мана 128
Запас сил 260
Раса Норд
Локація Дагон Фел, Башта Сорквільда
Квест Сорквільд Крук
Сорквільд Крук (ориг. "Sorkvild the Raven") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Біография Редагувати

Сорквільд Крукнорд-бойовий маг, що живе у своїй башті неподалеку від Дагон Фелу. Його присутність надзвичайно турбує жителів цього поселення, хоча ніяких доказів його, нібито злочинів, ніхто надати не може. З огляду на те, що сам Сорквільд не є бойовим магом, а не некромантом, наказ Радд Твердо Серце, коменданта Форту місячного метелика, від імені Імперського Легіону йогго прибрати, є злочинним.

Сорквільд з самого початку вороже налаштований до будь-кого, хто порушує спокій у його вежі. Володіє цінним артефактом – Маскою Клавікуса Вайла, котра дістанеться Нереваріну - в якості трофея.

Цікавинки Редагувати

  • Сорквільд Крук є по класу бойовим магом, хоча в діалогах і згадується як некромант.
  • Якщо заспокоїти Сорквільда чарами "Заспокоєння гуманоїда" або підійти до нього під дією чарів "Хамелеон" або "Невидимість", то можна буде з ним поговорити. Некромант буде запевняти, що його присутність тут не повинна лякати мешканців Дагон Фела.
  • Після смерті Сорквільда Крука обдурені імперською пропагандою жителі Дагон Фела нарешті зможуть зітхнути спокійно. Будь-яка згадка цього імені в розмовах призведе до покращення їх відношення до протагоніста на 5 пунктів аж до рівня 60.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі