Fandom

Стародавні Сувої українською

Собака (Skyrim)

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
StromcloakCamp.svg.png Собака
ID: 00023A92
Собака.png
Рівень 2

Здоров'я/міцність 21 Магія 0 Запас сил 24

Шкода 15
Душа Крихітна
Собака (ориг. "Dog")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Це один з видів домашніх тварин у Скайрімі. Собаки зустрічалися і в минулих частинах серії ігор, але тут вони виглядають набагато миліше і реалістичніше. Це вірне, добре і віддане створіння, яке нарівні з вами буде битися проти ворогів або так само віддано тікати з вами від них. На відміну від Oblivion, собака буде слідувати за вами, фактично будучи вашим супутником.

Іноді в печерах можна зустріти бандитів з прирученим собакою, тоді доведеться битися і з нею. Деякі мисливці полюють на тварин з власним собакою.

За основу для моделі зовнішнього вигляду собак в грі була взята порода "Ірландський вовкодав".

Як можна завести пса в SkyrimРедагувати

Є багато способів завести собаку:

  • Можна купити пса, названого Дозорець за 500 монет при вході у Маркарт на подвір'ї стаєнь.
  • Почати квест «Собака - друг даедра».
  • Неподалік від Соліт’юда є «Хатина Міко». Після прочитання записки всередині неї прибіжить собака по кличці Міко.
  • У районі Північної сторожової фортеці можна зустріти безпритульних собак.

Іноді відбуваються випадкові зустрічі з собаками на просторах Скайріму. Як правило, можна спостерігати сутичку собаки і пари дрібних монстрів. Якщо вбити її противників, собака може піти з вами (після «розмови»).

Собаки із кличкамиРедагувати

Пеньок.png

Пеньок, живе в Рівервуді.

У DawnguardРедагувати

У Dawnguard додається два нових види собак - гонча смерті (собаки Волкіхарських вампірів) і хаскі (собаки Варти Світанку).

Гонча смерті — це моторошна істота, що віддалено нагадує собаку, хутряного покриву не має взагалі, замість нього на їх тілі можна розглянути деякі вм'ятини, що сильно нагадують напіврозкладену плоть. Також з незрозумілої причини їх укуси наносять шкоду холодом. Якщо ви вибрали сторону Клану Волкіхар, то деяких з них (Ку-Сіта, Гармра) ви можете взяти з собою, але тільки після проходження квесту Гематитова чаша. При виборі боку Варти Світанку і атаки на Замок Волкіхар, Гармр і Ку-Сіт загинуть.

Хаскі виглядають як звичайні представники даної породи. Варта світанку надягає на них якусь подобу броні для захисту в бою. Якщо ви вибрали сторону Варти Світанку — то ви можете взяти з собою Брана або Скеолана, але після проходження квесту Новий орден.

ТрофеїРедагувати

БагиРедагувати

  • Дуже поширений баг зі зникненням собак на рівному місці (наприклад, при вході в корчму собака буде з вами, а після виходу вона раптово зникне, причому назавжди). Може зникнути як бродячий собака, так і куплений (на квестових собак не поширюється), у випадку з пропажею купленої собаки нову ви купити не зможете: вам будуть говорити, що собака у вас вже є.
    • Цей баг лікується просто. Досить прийти до хижі Міко і взяти самого пса Міко, так як він задіяний у квесті. Комірка супутника-тварини заповниться, і, щоб її звільнити, достатньо буде "відмовитись від його послуг". Комірка супутника-тварини звільниться, і ви зможете наймати кого завгодно надалі.
  • Собаки мають вражаючу здатність відштовхувати гравця в сторону. Це особливо неприємно, якщо ви в цей час цілитеся з лука в режимі непомітності.

Випадкова вікі