Fandom

Стародавні Сувої українською

Смерть збирача податків

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Смерть збирача податків
ID: MV_DeadTaxman
Вбивство збирача податків.png
Труп Процессуса Вітеліуса
Огляд
Квестодавець Сокуціус Ергалла
Локація Сейда Нін
Винагорода 2 стандартних зілля відновлення здоров'я 500 золотих, або 200 септімів з трупа.
Тип Сторонній квест
Смерть збирача податків (ориг. "Death of a Taxman") — сторонній квест в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ОписРедагувати

Місцеві розповідають, що тутешній збирач податків Процессус Вітелліус зник. Проте, ніхто його не любив (за виключенням його коханої Тавер Ведрано) і сумувати за ним не буде. Дослідивши місцевість можна знайти тіло між каменів, ліворуч від моста, що веде з міста.

Тіло Процессуса.png

Місцезнаходження тіла Процессуса позначено стрілкою.

Мешканці Сейда Нін не виявлять інтересу до знахідки і порадять звернутися до імперського чиновника Сокуціуса Ергалли. Він трохи засмутиться через смерть свого підданого, а потім запитає чи не знайшли ви на його тілі грошей. Якщо ви збрешете і скажете, що нічого не знайшли — квест завершиться. Якщо ж навпаки, то Сокуціус забере у вас двісті септімів, а взамін пообіцяє виплатити 500 золотих, якщо злочинець буде покараний.

Після того, як ви розпитаєте людей про вбитого, то дізнаєтесь, що він часто проводив час із Тавер Ведрано. Коли ж ви завітаєте до неї, вона розплачеться, але дасть зачіпку і попросить покарати вбивцю. Тавер скаже, що якось Процессус сварився з тутешнім рибалкою, Форіном. Темою сварки було те, скільки Форін повинен виплачувати і скільки він може заробити риболовлею.

Коли ви прийдете до вбивці, то він в усьому зізнається, і скаже, що Вітеліус збирав податків більше ніж потрібно, а лишні гроші залишав собі. Ви можете видати винного владі (доведеться вбити його, що, втім, не є проблемою) або ж зберегти його таємницю. В останньому випадку ви нічогісінько не отримаєте.

ВинагородаРедагувати

  • У випадку вбивства Форіна Гілніта ви отримаєте 500 септімів винагороди від Сокуціуса Ергалли;
  • В будь якому випадку ви отримаєте перстень Процессуса (або ж з трупа Гілніта, або ж від нього у випадку збереження таємниці), яке можна обміняти у Тавер Ведрано на два стандартних зілля відновлення здоров'я, або ж не обмінювати, а продати - перстень коштує 270 септімів;
  • Після смерті Гілніта можна взяти із його хижки все, що душі завгодно. Нічого такого там нема, крім книги «Танець у вогні, т. 6». Ця книжка підвищує навичку торгівлі;
  • Також в хибарі Гілніта після його смерті можна поселитися. Для гравців-новачків на перший час підійде.

ЦікавинкиРедагувати

  • Була інформація, що у випадку збереження таємниці Гілніта в подальшому з ним можливий діалог на тему Темного Братерства і Мораг Тонгу як альтернатива при деяких квестах. На жаль, доказів цьому немає. Імовірно, ця можливість була втрачена внаслідок доповнень і патчів.
  • Гра не перевіряє послідовність ваших дій, тому можна після знаходження трупа відразу піти до Форіна Гілніта, вбити його, і прийти до Сокуціуса. Той забуде зібрати податки і просто видасть винагороду. В такому разі ви заробите 700 септімів.
  • В квесті є декілька некорисних, але цікавих відгалужень. Наприклад, якщо ви не візьмете з трупа збирача податкову відомість, Ергалла не почне квест без доказів; якщо ви витратите знайдені на трупі гроші (кількість грошей меньша за 200) і скажете про це Сокуціусу, то він вимагатиме повернення грошей, що належать державі, і відмовиться продовжувати квест, поки гроші не будуть повернені.

Випадкова вікі