FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Слоад (ориг. Sload) — це раса слизнякоподібних істот-амфібій у вигаданому всесвіті TES. Вони живуть у Корраловому Королівстві Трас, що знаходиться на Південний Захід від Хаммерфела в Абесіанскому морі.

Н’Гаста (The Elder Scrolls Adventure - Redguard).jpg

Слоад Н’Гаста у грі The Elder Scrolls Adventure: Redguard

Слоад.png

Слоад у модифікації "Місячні стежки Ельсвейру" до гри Skyrim

ІсторіяРедагувати

Ніхто не знає, коли вперше з'явилися на коралових островах в Абесинському морі слоади. Але відомо, що Королівство Трас з доісторичних часів було непримиренним ворогом островів Саммерсет. І є дуже цікаві факти, що свідчать про те, що Саммерсет був колись частиною Траса.

В цілому, відомості про землі та історію держави слоадів вкрай невеликі. Найвідоміша подія з участю слоадів сталася в 2200 році Першої Ери. Тоді вони наслали на Тамріель Трасіанську Чуму, що забрала життя понад половини всього населення континенту. Після цього Бенду Оло, король Анвіла, зібрав найбільший союзний флот у всій історії Тамріеля. Флот Всіх Прапорів (All Flags Navy) рушив на Трас, знищив всіх слоадів, яких тільки зміг відшукати, і, за допомогою невідомої магії, занурив їх коралові королівства в морську безодню.

Однак слоади вижили. І їх коралові острови знову піднялися.

Можливо слоади зробили спробу вторгнутися в Аргонію і Ельсвейр після закінчення "хрестового походу", початого Мехруном Дагоном в кінці Третьої Ери з допомогою Міфічного Світанку.

Невідомо, яким шляхом розмножуються слоади. Але таке поняття, як «турбота про потомство», їм невідоме. Про слоадів багато писав Бенду Оло. Його записки служать досі головним джерелом інформації про цю расу.

БудоваРедагувати

Організм слоадів проходить три стадії. Спочатку вони народжуються маленькими аморфними личинками. Далі вони виростають в м'яких восьминогоподібних істот, не здатних виходити на сушу. По мірі дорослішання слоади набирають вагу і збільшуються в розмірі. Немає жодних достовірних джерел інформації про залежність розмірів тіла від віку. Не відома також межа їх віку і ваги.

В той час, як молоді восьминогоподібні слоади не можуть жити на суші, старі не здатні там знаходитися з-за власної ваги, хоч і здатні в принципі жити не у водному середовищі. В Тамріелі, в основному, зустрічаються старі літні слоади.

Будова тіла слоада не дозволяє йому пересуватися швидко і користуватися повною мірою кінцівками. Однак, як і слимакии вони здатні пристосовувати своє тіло до навколишнього оточення, захоплювати предмети, перекочуватися по суші або підніматися на що-небудь.

Слоади володіють високим інтелектом, абсолютноїю пам'яттю, запам'ятовують все, що побачать або почують і вельми здатні до магії. Особливо їм дається школа некромантіі. Також будь-який слоад знає хоча б одне заклинання - Повернення. Воно допомагає їм пересуватися сушею, а також допомагає при обороні міст.

Характер Редагувати

Слоади повільні. Можливо, вони думають і швидко, але не настільки, щоб відповідати можливостям свого тіла. Так що рухаються і діють вони повільно. Процес прийняття рішення займає у них багато часу.

Слоади обережні. Так, за словами Бенду Оло, в їх мові відсутнє слово «пригода», є лише слово «трагічне нещастя». Всі їхні героїчні міфи розповідають про особин, які сидять і думають роки безперервно, обачно радячись з мудрими слоадами, до тих пір, поки, нарешті, не починають діяти з незмінною розміреністю і з незмінним успіхом.

Слоади аморальні. Кожен зустрінутий Оло слоад відрізнявся жадібністю, був жорстоким, нечестивим, самозакоханим, вони все чітко планують заздалегідь. Схоже, слоади не відчувають або ж не висловлюють емоцій, звичних людям, хоча вони і прекрасні дипломати і актори, які ставлять вульгарні і перебільшені пародії про людське суспільство (сміх над тупими жартами, плач над явною невдачею, гнівні тиради при прояві дурості або незручності).

Богохульство і крадіжка, тортури і викрадання людей, вбивства та геноцид не викликають у них докорів сумління. Вони переступають закон, якщо розрахунок каже, що це в їхніх інтересах.

Вони не мають понять честі, дружби і лояльності в тому сенсі, в якому розуміємо їх ми, за винятком живої прихильності до тих, хто переміг або надув їх у будь-якому сенсі.

Мило слоадРедагувати

Цей алхімічний інгредієнт - воскоподібна легка речовина, виготовлена з незрілих нерозумних видів слоадів. Входить до складу мазі для суглобів разом з рубрашем і кістяним борошном. Ефекти мила слоад: зменшення привабливості, проте збільшення і відновлення спритності та вогняний щит. Шматок мила слоад коштує у алхіміків Морровінду 50 дрейків, а добути з природних джерел на Вварденфеллі його не можна, тому що там не водяться слоади.

Мова слоадівРедагувати

На мові слоадів написана одна з найвідоміших книг по некромантіі "N'Gasta! Kvata! Kvakis!".

  • Примітка: насправді, текст являє собою спотворений варіант Есперанто [1].

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі