FANDOM

StromcloakCamp.svg Скельний гонщик
ID: CLIFF RACER, CLIFF RACER_BLIGHTED, CLIFF RACER_DISEASED
Cliff Racer (Morrowind)
LevelIcon 4-8

Health-icon 45-90 MagickaIcon 20 StaminaIcon 400

Шкода 3-18
Душа 20
Скельний гонщик (ориг. "Cliff Racer")тварина в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Загальні даніРедагувати

Скельні гонщики — великі літаючі істоти, що живуть лише у Морровінді. Це єдині літаючі істоти, що, не чекаючи провокації зі сторони гравця, кидаються на протагоніста, щойно його побачили. Вони мають два перетинчасті крила, а також ще один виріст на спині, який, певно, допомагає їм в польоті. Судячи із предметів, що можна взяти з тіл гонщиків, мають пір'яний покрив. Знайти цих тварин гравець зможе майже по всьому острові. Вони часто атакують поселення (іноді навіть вбивають НІПів). Якщо ж гравець вирішить прогулятися Ашлендом, чи землями біля нього, він має бути готовий до зустрічі із купою скельних гонщиків.

Атакують ці тварини, здебільшого, зграями по 2-3 гонщика.

Вбивши скельного гонщика, з нього можна підібрати пір'я. У ігрових діалогах згадується, що воно широко застосовується по всій Імперії як прикраси одягу та інших предметів.

Також, якщо будете гуляти по Ашленду, Ви можете наштовхнутися на хворого чи морового скельного гонщика. Вони переносять небезпечні хвороби (див. шаблон). Тому не радиться гуляти по Вварденфеллу без спеціальних зілль, сувоїв чи заклинань.

ХарактеристикиРедагувати

Вид ID Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Атака Душа
Скельний гонщик cliff racer 45 20 400 3-8 20
Хворий скельний гонщик cliff racer_diseased 3-8
  • Переносить хворобу "Пекельні суглоби".
Моровий скельний гонщик cliff racer_blighted 90 6-18
  • Переносить хворобу "Попільна виразка".

ЦікавинкиРедагувати

  • Скельні гонщики не атакуватимуть Нереваріна, якщо той буде у воді.
  • Незважаючи на свою назву, скельних гонщиків можна знайти по всьому острові. Вони часто зустрічаються в Ашленді, нападають на міста, збиваються в групи (особливо на більш високих рівнях).
  • У The Elder Scrolls III: Bloodmoon мертвого скельного гонщика, підвішеного до стелі, можна знайти в Залі у селі скаалів.
  • У The Elder Scrolls IV: Oblivion можна зустріти п'яного данмера в Чейдінхалі, що співатиме пісеньку про скельних гонщиків.
  • У The Elder Scrolls V: Skyrim Тален-Джей із таверни "Бджола і гачок" продає напій названий на честь скельних гонщиків.
  • У The Elder Scrolls IV: Oblivion стверджується, що святий Джиуб вигнав усіх скельних гонщиків із Вварденфелла, за що і був визнаний святим. У The Elder Scrolls V: Dawnguard він підтверджує цю історію, проте Мйол Левиця із Ріфтена каже, що вони з батьком раніше часто полювали на скельних гонщиків у Морровінді. Тож залишається лише гадати, чи правдиві слова Джиуба, чи ні.
    • Може бути, що Джиуб вигнав скельних гонщиків лише із Вварденфелла, а Мйол полювала на цих тварин на материковому Морровінді.