FANDOM

Skull4 Скелет
ID: 0002D1DE, 0002D1FC (ЛУЧНИК)
Скелет
LevelIcon 1-?

Health-icon 21-?

Душа Крихітна
Скелет (ориг. "Skeleton")нежить в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Це оживлені магією скелети, мабуть, людей або ельфів. Як правило, займають нижчу сходинку в ієрархії нежиті і викликаються некромантами під час битви. Також часто охороняють місця стародавніх поховань. Проваджені тільки однією метою - відшукати і знищити будь-яку живу істоту, що опинилася в межах досяжності.

Скелети можуть сильно різнитися за характеристиками та бойовими навичкам. Зустрічаються як воїни ближнього бою, так і скелети - лучники. Це - матеріальні істоти, тому їх можна вбити звичайною зброєю. За інформацією з ігрових книг, у нежиті зберігаються ті вміння, якими вони володіли за життя. У підручнику з некромантії докладно описуються технології підняття скелетів.

Глобально не відрізняються від скелетів з попередньої гри серії нічим, крім більш реалістичною фізики одержуваних ушкоджень. Як правило, навіть на початкових рівнях їх можна вбити з одного пострілу.

Зустрічаються такі типи (назви дано для зручності, в грі все скелети підписані як «Скелет»):

  • Боєць - озброєні одноручною зброєю і представляють найменшу загрозу.
  • Воїн - озброєні одноручною зброєю і щитом. За рахунок щита можуть прожити довше інших скелетів, але все так само слабкі .
  • Важкий воїн - озброєні дворучними мечами. Наносять найбільший шкоди в ближньому бою, але все так само легко розсипаються.
  • Лучник - озброєні луками і можуть становити небезпеку, якщо героя затиснули бійці ближнього бою, або якщо їх ( лучників ) багато.
  • Маг - рідкісний і небезпечний різновид. Атакують гравця здалеку за допомогою заклинань (частіше використовують мороз або блискавки). Єдиний зі всіх скелетів в оригінальній грі, що має відмінну від своїх побратимів зовнішність - скелети - маги носять капюшони. На відміну від живих магів, не накладають на себе заклинання «Плоть».

У Dawnguard з'являються більш сильніші скелети в стародавньому нордському обладунку: більш слабкі екіпіровані спершу лише давньою нордським обладунком, потім додаються чоботи, найсильніші носять повний комплект обладунків .

Зі скелетів можна отримати достатньо дрібну здобич:

  • Кісткове борошно - одну дрібку можна взяти майже з усіх скелетів;
  • Древнє нордську або хорошу древню нордську зброю в залежності від класу скелета;
  • 15-25 древніх нордських стріл, якщо скелет був лучником;
  • Мала сума грошей (не більше 30 монет);
  • Що цікаво, зі скелетів не можна зібрати черепа.
ПриміткаСкелети іноді видають лякливі скреготи, коли шукають свою жертву.