FANDOM

DaedraIcon Скамп
ID: SCAMP, SCAMP_SUMMON, LUSTIDRIKE, SCAMP_MG_APPRENTICE, SCAMP_CREEPER, DEAD_SCAMP, SCAMP_DEAD
Скамп (Morrowind)
LevelIcon 5-8

Health-icon 45-75 MagickaIcon 100 StaminaIcon 400

Шкода 5-25
Душа 10-100
Скамп (ориг. "Scamp")даедра в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ОписРедагувати

Скамп — один із молодших даедра, слуга Мерунеса Дагона. Цих малих потвор часто можна зустріти біля двемерських руїн, де вони охороняють входи до святилищ. Перемогти їх неважко (хоча для низькорівневих Нереварінів це може бути проблемою), проте слід зауважити, що ці даедра мають імунітет до незачарованої залізної та стальної зброї.

Після вбивства, з тіла цього монстра можна забрати алхімічний інгредієнт, що називається "шкіра скампа". Вона є цінним хімічним інгредієнтом, а також, можна дізнатися, що алхіміки використовують її для фільтрування рідин, а звичайні жителі роблять з неї подушки.

Варто відзначити унікальних скампів, як Повзун. Це слуга Клавікуса Вайла, скамп, що вміє говорити і продає різні речі. З огляду на те, що він не має навичок, Повзун є ідеальним продавцем для того, щоб позбавитися різного мотлоху (має з собою 5000 септімів). Також в грі можна зустріти кількох мертвих скампів, можна вивчити заклинання виклику цього монстра. Є в грі іменний скамп Ластідрайк, якого можна знайти в Альд Даедроті.

Випадкова вікі