FANDOM

Скакмат (ориг. Skakmat) — кривавий дракон, легендарний помічник і друг відьми Нульфаги.

Історія Редагувати

Скакмат

Скакмат

Скакмат, як і багато драконів у період падіння влади Алдуїна, бився на його боці. В той час він був не дуже відомий, бо не був відмічений у джерелах стародавніх нордів.

Як би не було, Скакмат зміг пережити декілька епох, сховавшись і від нордів, і від Драконячої Варти, і навіть від їх нащадків - Клинків.

Відомість Скакмат отримує в період кінця , після знайомства з відьмою Нульфагою. Він розповів їй про події в Даґґерфоллі, коли вона відправилася в замок Шедунгент під час Бетонської війни. За наказом Нульфаги, він спробував зупинити битву на Крайнгеновому полі шляхом створення неочікуваного і неприроднього туману, що закрив все поле битви. За суперечливими записами, коли туман розсіявся, горло Лізандуса було пронизане стрілою одного із лучників Сентінеля, що виконало пророцтво про те, що він помре у бою.

Тим не менш, за іронією долі, Скакмат і сам був вбитий в цій битві одним із вартових лучників, який пронизав його серце стрілою із зачаруванням невідомого сувоя.

Випадкова вікі