FANDOM

SpelltomeIcon Серце Черіма
ID: 0001AFD1
Book Sky 26
Вага: 1 Ціна: 70 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Ковальська справа

SpelltomeIcon Серце Черіма
ID: 000243DC
Book Obl 02
Вага: 1 Ціна: 25 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Зброяр

SpelltomeIcon Серце Черіма
ID: BOOKSKILL_MEDIUM ARMOR1
Book Morr 05
Вага: 4 Ціна: 225 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Середні обладунки

Серце Черіма (ориг. Cherim's Heart of Anequina) — підручник в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

MorrowindРедагувати

  • Вівек, Рідкісні Книги Джобаші;
  • Морнхолд, маєток Велас;Tr
  • Морнхолд, маєток Ллетан;Tr
  • Форт Морозного Метелика, покої Каріуса.

OblivionРедагувати

SkyrimРедагувати

  • Морвунскар, кімната з кузнею;
  • Мисливський "джакузі" - табір, на північ від Чорного Броду;
  • Грот Зламане Весло, на верстаті;
  • Ртутна шахта Данстара;
  • Чистий Струмок (печера в Міжі), під водою в скрині.

Текст книгиРедагувати

Бесіди з виробником гобеленів

Частина вісімнадцята. Серце Анеквіни. Погляд Черіма

Лівіллус Перус, професор Імперського університету

Сучасник Макамата Лусина (бесіді з котрим присвячується сімнадцята книга цього циклу) - каджит Черім, гобелени якого вже тридцять років визнаються шедеврами у всій Імперії. Чотири фабрики, розташовані в Ельсвейрі, роблять копії його робіт, але його оригінальні гобелени коштують астрономічні суми. У самого імператора є десять гобеленів Черіма, а його представники в даний момент ведуть переговори про покупку ще п'яти.

На полотнах Черіма приглушені кольори оточення контрастують з ніби світяться персонажами, що разюче відрізняє його творчість від робіт старої школи. Об'єктами його уваги останнім часом стали чудові розповіді з далекого минулого: Боги, що зустрічаються, щоб обговорити створення світу; кімери, слідуючи за пророком Велотом в Морровінд; дикі ельфи, що борються з Моріхаусом і його легіонами у Вежі Білого Золота. Його ранні роботи були присвячені більш сучасним темам. У мене була можливість обговорити з ним на його віллі в Оркресте один з його перших шедеврів, Серце Анеквіни.

Серце Анеквіни показує нам історичну битву П'ятирічної війни між Ельсвейром і Валенвудом, що тривала з 3Е 394 (або 3Е 395, в залежності від того, що вважати початком війни) по 3Е 399. Більшість вчених стверджує, що війна тривала 4 роки і дев'ять місяців, але поети додали для рівного рахунку ще три місяці.

Черім представляє глядачеві битву у всіх деталях. Особи ста двадцяти лісових ельфів - лучників можна відрізнити один від одного, але на них на всіх явно читається страх перед наближенням армії каджитів. На їх кольчугах можна побачити відблиски сонця. На пагорбах видніються грізні тіні бойових кішок Ельсвейра, кожен мускул їх тел напружений, вони готові кинутися в атаку по першій команді. Така реалістичність не видається дивною, Черім сам побував в гущі того бою, будучи піхотинцем каджитів.

На солдатах передньої лінії можна розрізнити всі деталі каджитського озброєння. Розшиті по краях смугасті туніки. Металеві частини на шкіряних обладунках, характерні для Ельсвейра. Тканинні шоломи, оздоблені сріблом.

«Черім не розуміє сенсу пластинчастих обладунків, - сказав Черім. - У них жарко, відчуття таке, що тебе спалили і одночасно поховали заживо. Черім носив такі обладунки за наполяганням наших радників - Норд під час битви при Зелініне, і Черім не міг навіть повернутися, щоб побачити, що роблять його побратими - каджити. Черім робив начерки для гобелена, що зображує битву при Зелініне, але Черім вирішив, що якщо зробити його реалістичним, фігури вийдуть дуже механічними, як залізні големи або двемерські центуріони. Черім знає командирів каджітов і не здивується, якщо відмова від важкої броні був викликаний ще й естетичними міркуваннями ».

«Ельсвейр програв битву при Зелініне, чи не так?»

«Так, але наступна битва, Серце Анеквіни, дозволила Ельсвейру в підсумку виграти війну, - каже Черім з посмішкою. - Ми почали перемагати, як тільки відіслали наших радників - нордів назад в Соліт’юд. Нам довелося позбутися всієї важкої броні і скористатися традиційною бронею, в якій наші воїни відчувають себе найкраще. Очевидно, що основна перевага традиційної броні полягає в тому, що ми можемо легко пересуватися в цих обладунках, ви можете бачити це по природним позам солдатів на гобелені.

Тепер, якщо ви подивитеся на цього бідного пораненого катай - рата, який продовжує боротися в нижній частині гобелена, ви побачите ще одну перевагу. Це прозвучить дивно, але найкращу якість традиційної броні полягає в тому, що стріла або відбивається, або проходить навиліт. Наконечник стріли подібний гаку, він чіпляється за плоть, якщо стріла не проходить наскрізь. Солдат в традиційних обладунках може виявити, що у нього в тілі з'явилася діра від стріли, а сама стріла вилетіла з іншого боку. Наші цілителі з легкістю вилікують таку рану, якщо вона не смертельна, звичайно, але, якщо стріла застряє в броні, як це відбувається у випадках з більш важкими обладунками, при кожному русі солдата рана буде відкриватися. До тих пір, поки каджит не зніме обладунки і не витягне стрілу, що нам часто доводилося робити під час битви при Зелініне. Складний процес, який забирає купу часу, якщо не сказати гірше».

Я задав йому наступне питання: «А чи є на цьому гобелені Ваш автопортрет?»

«Так, - каже Черім і знову посміхається. - Бачите маленьку фігурку каджита, який знімає кільця з мертвого лісового ельфа? Він стоїть до вас спиною, але у нього хвіст в буру і руду смужку, як у Черіма. Черім не говорить, що все розхожі уявлення про каджитів вірні, але в деяких з них є частка істини».

Самоіронія в автопортретах властива і Ранульф Хуку, художнику, бесіду з яким ми запропонуємо вам в дев'ятнадцятої частини цього циклу.

Випадкова вікі