FANDOM

Септімій Сігній
Ref ID: 0002D4F2 Base ID: 0002D514
Септімій Сігній
ManIcon
Базова інформація
Рівень 1
Здоров'я 50
Мана 50
Запас сил 50
Раса Старший
Локація Пост Септімія Сігнія
Квест За межею буденного, Стародавнє знання
Септімій Сігній (ориг. "Septimus Signus") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Septimus Signus full

Септімій Сігній — це «блискучий, але схиблений учений, що живе серед північної криги». Він літня людина, автор книг і вчений, що з'їхав з глузду під дією Стародавніх сувоїв та інших не менш цікавих артефактів, знайдених ним у двемерів. Він проживає в печері під назвою Пост Септімія Сігнія, на північ від Колегії Вінтерхолда, наодинці з великою двемерською коробкою. Відкрити її — сенс його життя, бо він упевнений, що усередині — Серце Лорхана.

Всією душею бажаючи отримати його, він з радістю дасть поради у пошуку Стародавнього Сувою (квест «Стародавнє знання»), адже це допоможе йому дізнатися, як відкрити двемерську коробку. З розмови з Септімієм можна довідатися, що він слуга Князя Даедра Хермеуса Мори і заради знань коїв жахливі злочини, як то "епідемія" і "розкол в державі".

Після здобуття Стародавнього сувою Довакін може допомогти Сігнію ще раз. Так починається квест «За межею буденного», у якому Хермеус Мора звертається до головного героя, щоб той став його новим посланцем. Септімія ж Даедричний Князь вважає даремним. Безумовно, Септімій доклав неймовірні зусилля в дослідженні двемерської коробки. Проте, відкривши її і виявивши всього лише книгу замість серця Бога, він не встигає навіть розчаруватися — Хермеус Мора вмить убиває його.

Чоловік написав книгу "Міркування щодо Стародавніх сувоїв". Цікаво, що її можна прочитати і в The Elder Scrolls Online. Повний заголовок книги такий: "Міркування щодо Стародавніх сувоїв", Септимій Сігній, Колегія Вінтерхолда, з чого можна зробити висновок, що колись Сігній був членом Колегії.

ІнвентарРедагувати

Септімій носить синю робу мага та пару чобіт. Має залізний кинджал. Якщо обшукати його тіло після смерті, можна буде також забрати заповнений словник. Але не радимо цього робити, бо тоді він вважатиметься квестовим предметом, і не буде викидатися з інвентаря.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо вкрасти що-небудь з речей Септімія, то незабаром після завершення квесту на головного героя можуть напасти наймані головорізи, найняті Септімієм.
  • У своїй шафі тримає три пляшки скуми.
  • Хоча це дідусь, який верзе, здавалося, нісенітниці, його клас — воїн.
  • З огляду на ім’я, Септимій — імперець.
  • "Septimus Signus" перекладається з латини як "сьомий знак". Можливо, це своєрідна алюзія на біблійну Книгу Одкровень, де руйнування сьомої печаті (слова "печать" та "знак" у латині схожі) призводить до катастроф.

Баги Редагувати

  • Інколи Септімій Сігній не вмирає після відкриття коробки. Тоді його доведеться убити, щоб закінчити квест.
    • Примітка: якщо не вбити Септімія і покинути локацію, то коробка закривається і його вже не дістати. Допоможе лише консольна команда tcl, що дозволяє, ігноруючи перешкоди, проникнути в коробку.

Випадкова вікі