FANDOM

Септімій Сігній
Ref ID: 0002D4F2 Base ID: 0002D514
Септімій Сегоній.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 1
Здоров'я 50
Мана 50
Запас сил 50
Раса Старший
Фракція Автори книг, Колегія Вінтерхолда
Локація Пост Септімія Сігнія
Квест За межею буденного, Стародавнє знання
Септімій Сігній (ориг. "Septimus Signus") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Септімус Сігнус у зріст.png

Септімій Сігній — це «блискучий, але схиблений учений, що живе серед північної криги». Він літня людина, автор книг і вчений, що з'їхав з глузду під дією Стародавніх Сувоїв та інших не менш цікавих артефактів, знайдених ним у двемерів.

Він проживає в печері під назвою Пост Септімія Сігнія, на північ від Колегії Вінтерхолда, наодинці з великою двемерськой коробкою. Відкрити її — сенс його життя, бо він упевнений, що усередині — Серце Лорхана.

Всією душею бажаючи отримати його, він з радістю дасть поради у пошуку Стародавнього Сувою (квест «Стародавнє знання»), адже це допоможе йому взнати як відкрити двемерську коробку.

З розмови з Септімієс можна взнати, що він слуга Принца Даедра Хермеуса Мори і ради знання скоював жахливі злочини, як то "епідемія" і "розкол в державі".

Після здобуття Стародавнього Сувою Довакін може допомогти Сігнію ще раз. Так починається квест «За межею буденного», у якому Хермеус Мора звертається до головного героя, щоб той став його новим посланцем. Септімія ж Даедричний Принц вважає даремним. Безумовно, Септімій доклав неймовірні зусилля в дослідженні двемерської коробки. Проте, відкривши її і виявивши всього лише книгу замість серця Бога, він не встигає навіть розчаруватися — Хермеус Мора вмить убиває його.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Септімій нічого не має в інвентарі, проте, якщо перша частина квесту «За межею буденного» закінчена, то можна забрати заповнений словник.
  • Якщо вкрасти що-небудь з речей Септімія, то незабаром після завершення квесту на головного героя можуть напасти наймані головорізи, найняті Септімєм.
  • У своїй шафі тримає три пляшки скуми.

Баги Редагувати

  • Інколи Септімій Сігній не вмирає після відкриття коробки. Тоді його доведеться убити, щоб закінчити квест.
    • Примітка: якщо не вбити Септімія і покинути локацію, то коробка закривається і його вже не дістати. Допоможе лише консольна команда tcl, що дозволяє, ігноруючи перешкоди, проникнути в коробку.

Випадкова вікі