FANDOM

Савос Арен
Ref ID: 0001C1B8 Base ID: 0001C19F
Савос Арен
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1.25 (15-50)
Здоров'я 293-657
Мана 364-655
Запас сил 150
Раса Данмер
Фракція Колегія Вінтерхолда
Локація Колегія Вінтерхолда, Світлиця архімага
Квест В глибинах Саарталу, Бібліотечні книги, Добрі наміри, Викриття невидимого, Посох Магнуса
Савос Арен (ориг. "Savos Aren") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Савос Арен у зріст

Савос Арен є архімагом Колегії Вінтерхолда. Носить робу архімага і є фахівцем у школі магії «Чаклунство».

В процесі пошуку Посоха Магнуса з'ясовується, що, коли він був студентом Колегії, Арен привів групу з п'яти студентів до старезних руїн Лабіринтіана з надією знайти скарби Шалідора, заховані всередині. Проте, вони недооцінили небезпеку руїн, і студенти один за одним почали вмирати, залишивши Арена єдиним, хто вижив. І тоді він пообіцяв, що не дозволить забути цю трагедію, і запечатує вхід в Лабірінтіан.

Сьогодні велику частину обов'язків архімага виконує Мірабелла Ервін. Деякі з членів колегії кажуть, що пора змінити керівництво, вважаючи найбільш вірогідним кандидатом саме Мірабеллу. Все ж Савос Арен має заслужений авторитет.

У завершальний етап його керівництва Колегією, Імперія примушує Савоса призначити Анкано, талморського агента, своїм радником. На жаль, це виявляється помилкою, бо, коли Довакін знаходить Око Магнуса, Анкано під впливом артефакту пов'язує себе з ним і вбиває Арена. Потім Анкано, який втратив розум, хоче узяти під свій контроль всю Колегію, вбиває Мірабеллу, але терпить поразку від рук головного героя, озброєного Посохом Магнуса. Так Довакін стає наступником Арена на посту архімага.

Розпорядок дня Редагувати

О сьомій ранку Савос прокидається у своїй світлиці, і присвячує одну годину сніданку. Після цього він спускається у Зал стихій, де проводить ще чотири години. Опівдні він знову йде до своєї світлиці, щоб пообідати. О другій годині дня з Морндасу по Фредас Арен йде у двір Колегії, де залишається до шостої вечора. Там він іноді говорить зі своїм заступником, Мірабеллою. О сьомій вечора у архімага одногодинна вечеря. Вільний час він використовує для читання та алхімії у своїй спальні-кабінеті. За задумом розробників, данмер мав би спати з першої по шосту ночі, але натомість у цей час він шукає своє ліжко.

Характеристики Редагувати

Характеристики
Light Armor icon Sneak icon Alchemy icon Conjuration icon
20 30–68 20 46–100
Destruction icon Alteration icon Illusion icon Restoration icon
45–100 40–100 20 46–100
Заклинання
Destruction icon Спалення Conjuration icon Виклик крижаного атронаха
Вогняна куля Виклик лорда-дремори
Вогняний плащ Restoration icon Загоєння ран
Alteration icon Кам'яна плоть Стійкий оберіг

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • У Лабіринтіані можна спостерігати примару Арена, яка технічно є окремим персонажем і, відповідно, має інші характеристики. Її BaseID 000d07db;
  • Ймовірно, Фатіс Арен, член Гільдії магів у The Elder Scrolls IV: Oblivion, є родичем Савоса.
  • Після його смерті героєві дістається його амулет, що додає додаткові 50 одиниць мани.
  • За словами самого Арена, він був учнем Колегії ще тоді, коли при архімазі радником був член ордена Псиджиків, з чого можна зробити висновок, що Савосу щонайменше двісті років.
  • Савос є одним з трьох персонажів, що використовують в бою заклинання «Виклик лорда-дремори», яке є найсильнішим з використовуваних персонажами заклинань школи магії «Чаклунство». Проте в бою після виклику лорда-дремора данмер часто використовує заклинання «Вогняний плащ», після чого лорд-дремора відразу зникає. Іншими двома персонажами, що використовують це заклинання, є Сем Гевен і Моварт.
  • Тіло Савоса Арена можна реанімувати за допомогою заклинання «Мертвий трел», якщо рівень персонажа гравця не вище 32.

Випадкова вікі