FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Ріфтен».
RiftenIcon.png Менше інформації:
Ріфтен
Riftenmain.PNG
Прапор На мапі
Прапор Ріфтен.PNG Мапа Ріфтен (Skyrim) рос.jpg
План міста
План Ріфтен (Skyrim) рос.png
Провінції Скайрім
Регіон Ріфт
Правитель Лайла Рука Закону
Ріфтен (в ориг. Riften) — місто у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Знаходячись у східних берегів озера Хонрік, Ріфтен нагадує нам про епоху, що пішла. Величні свого часу вулиці і будівлі пішли у небуття, і на зміну їм прийшло скупчення дерев'яних споруд і грубих кам'яних будівль, незмінно оповитих схожим на туман серпанком.»
~ Про Схрещені кинджали

Місцезнаходження Редагувати

Ріфтен (іменований в ранніх записах Ріфтон) — місто, що знаходиться на південному сході Скайріму поблизу кордонів Морровінду і Сироділу, на східному краю озера Хонрік. Місто є столицею володіння Ріфт, одного з «Чотирьох Древніх Володінь». Одне з 9 крупних міст. Ярл міста — Лайла Рука Закону.

Опис Редагувати

Ріфтен розташований у живописному краю Скайріму — в «Осінньому лісі». Назва повною мірою відповідає істині. Краса захопила місто дивним осіннім листям і приємною погодою. Проте більшість будівль міста дерев'яні та старі на вигляд, такі, що викликають відчуття жалю, яка часто охоплює гостей Ріфтена. Не можна сказати, що це сильно турбує жителів Ріфтена, які насправді бачать галасливе, енергійне місто з сильною економікою, що живиться працелюбними рибалками і медоварами.

Територія міста з боку берега обмежена кріпосними стінами. Ріфтен є єдиним містом у Скайримі, що має райони, розташовані за межами його стін.

Місто ділиться на два райони петлею великого каналу, що останнім часом прийшов до занепаду через відсутність торгівлі під час громадянської війни і що є транспортною артерією для невеликих вантажних судів. Високі стіни каналу складені з каменю. На верхньому рівні каналу розташовані мости, перекинуті з одного берега на іншій, і дерев'яна загороджена набережна у вигляді балкону, що нависає над пристанями. Завдяки висоті стін малі судна без проблем проходять під мостами дерев'яних пристаней на нижньому рівні, розташованих на палях майже на рівні води. Міцні двостулкові ворота замикають обидва виходи із каналу Ріфтена в озеро.

Більшість багатих будинків розташовані на східній стороні каналу, тоді як більшість магазинів Ріфтена і ринок знаходяться на західній стороні. У південній частині міста домінують фортеця Міствейл і тюрьма. Східна, велика частина міста (далека від озера Хонрік), розташована між каналом і кріпосною стіною, називається Сухою стороною.

Західна частина міста, відома як Дощата сторона, частиною мається в своєму розпорядженні на древньому фундаменті старого зруйнованого міста (з каналізаційним колектором), а частиною фактично над водою озера, на великих дерев'яних причалах. Район дуже старий і ветхій. На причалах побудовано три будівлі: медоварня «Чорний Верес» (міський центр медоваріння), що повністю належить клану Чорний Верес, рибний порт і склад. Останні використовуються для загальної торгівлі і як пристань рибальських човнів. У обширній каналізаційній мережі зруйнованого старого міста, у так званій Щурячій Норі, під сучасним містом Ріфтен, знаходиться штаб-квартира Гільдії крадіїв, що вперше з'явилася в The Elder Scrolls: Arena.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі