FANDOM

Warning-icon
Необхідно: треба пояснювати? Шаблон, відредагувати текст.

Ріг Юргена (оріг. The Horn of Jurgen Windcaller) - квест головної сюжетної лінії в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Коротке проходження:

Спробувати добути ріг в Устенгреві.

Зустрітися з тим , хто забрав ріг.

Повернути ріг Арнгейру.

Дізнатися у  Вульфгара Слово Сили.

Прийняти привітання сивобородих.

Опис Редагувати

Після того, як вивчимо нові крики, протагоніста чекає останнє випробування - потрібно добути ріг Юргена з його гробниці в Устенгреві, що в болотах Хьялмарка. Можна дістатися туди з Морфала, в який, в свою чергу, зручно прибути на возі, заплативши 50 золотих. Пішки через болота необхідно пробратися до гробниці.

Біля входу чекатимуть два бандита і некромант, вбиваємо їх і спускаємося всередину кургану Устенгрев. Розправившись з некромантами на вході і далі з драуграми, потрібно перейти на другий рівень кургану. Обходячи пастки і вбиваючи скелетів, можна потрапити в зал з колонами, за якими можна дістатися до схованки з допомогою крику «Стрімкий ривок». Після чого спуститися вниз до водоспаду, де буде стіна з новим криком, а за самим водоспадом тайник. Потрібно піднятися назад і перейти по мосту на інший кінець печери, де будуть три камені, які відкривають три решітки при наближенні до них, але вони закриваються, варто тільки відійти від каменю. Щоб минути цю головоломку, потрібно використовуватися крик «Стрімкий ривок» в момент, коли пройдено останній камінь. Далі буде підлога з вогняними пастками, потрібно стрибати по камінням, намагаючись не зачіпати пастки.

Після вбивства павуків потрібно пробратися в гробницю Юргена, але рога там не буде, зате буде записка, з якої випливає, що потрібно зустрітися з «другом» в Рівервуді.

Примітка: у цей момент квест буде провалений. Так і має бути.

Після виходу з кургану потрібно відправитися в таверну «Сплячий велетень» на зустріч з Дельфіною, і сказати, що є бажання зняти кімнату на горищі, після чого вона віддасть ріг і розповість деталі наступного квесту. Повернувши ріг Арнгейру, у нагороду можна отримати останнє слово з крику «Безжальна сила» і почнеться обряд посвячення Шляха Голосу.

Випадкова вікі