FANDOM

Руїни Високих воріт (в ориг. High Gate Ruins) — нордські руїни у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коди локації:

HighGateRuins01
HighGateRuins02
HighGateRuins03
HighGateRuinsExterior

Опис Редагувати

Руїни Високих воріт — одне з багатьох давньонордських поховань, що розкидані по всьому Скайріму. Тут проходить кілька квестів, спочиває один із драконячих жерців, а також знаходиться одне із Слів Сили. Всередині на гравця чекають пастки та купа драугрів, зо можуть бути небезпечними для головного героя невисокого рівня. Також, зовні, або всередині на Довакіна чекатиме Анска, якій потрібна допомога в пошуках одного дуже важливого для неї сувоя. Цей персонаж може допомогти Драконородженому у дослідженні руїн та шинкуванні нежиті.

Перший рівень Редагувати

Руїни Високих воріт (зала з мерцем).png

Зала з недоробленим драугром.

Щойно зайшовши в руїни гравець побачить кількох мертвих драугрів. Попереду коридор буде розділятися на два. Один з них завалений, тож йдемо в інший. Тут буде невеличка кімнатка з ще одним мерцем, а також Анскою. З нею варто поговорити і взяти квест. Тут можна помітити цікаву річ: на стіні підвішені два жовтих стяги. Незважаючи на те, що ніде немає щілини до зовнішнього світу, вони колишуться, мов на вітрі. Йдемо далі. Входимо у велику залу. Перше, що кидається у очі — великий кам'яний стіл і драугр на ньому. Не бійтеся, він не встане. Схоже, його не встигли перетворити на ходячого мерця, або ж не захотіли. Поруч можна знайти шафу з різним добром, як от гаманець з золотом та купи старої зіпсованої тканини. В цьому залі є один драугр, що буде не надто привітним до гравця. Відправити його в Совнгард не буде проблемою навіть для низькорівневого героя. Також в цій кімнатці можна буде знайти скриню, яка, на превеликий подив, зате має замок рівня новачок і рівневе спорядження, плюс 20 септімів. Трохи золота можна знайти і в урнах, що розставлені по всій кімнаті. Тепер слід підійматися нагору дерев'яними сходами. На балкончику можна буде знайти меча, інстументи стародавніх муміфікаторів, рівневі зілля та рівневий камінь душ. Якщо пройти ліворуч від сходів, можна буде знайти тіло (а точніше вже скелет) якоїсь необачної людини. Схоже, бідолаху привалило каменями і він від цього й помер. Але тут тупик, треба йти в протилежну сторону. І знову перед гравцем постають шафи з різним непотребом та, можливо, кількома корисними речами. Обшукайте урни - в них ви можете знайти золото, або інші цікаві Довакіну штуки.

Руїни Високих воріт (захована скриня).png

Захована скриня.

Якщо пройти трохи далі, не звертаючи в прохід біля цих шаф, можна буде побачити коридор із позиціями для лучників. Нічого особливого тут немає, але в кінці можна знайти скриню з 20 монетами і речами, що залежать від рівня вашого героя. Повертаємося і йдемо в прохід, що ми пропустили. Довакін потрапить у вузенький коридорчик, де вороги будуть відсутні, зате необережний гравець може напоротися на пастку. Відкриваємо двері у кінці коридору. Потрапляємо в кімнату з купою добра, як от рівневі мечі, зілля, камені душ, золоті монети, що лежить на полицях, столиках та в контейнерах. Поруч можна знайти ще одного неживого драугра на столі. Забираємо речі, що нас цікавлять і йдемо далі.

Pin-icon.png Нотаткаякщо ви маг, то вас може зацікавити пентаграма душ, що стоїть ліворуч від виходу з цієї кімнати.

Відкриваємо двері та йдемо далі. Тут буде один драугр та натискна пластина на підлозі. Будьте уважні та обережні, не наступіть на неї під час битви з неспокійним мерцем, адже від удару решітки з шипами ваший Довакін може побачити зірочки в очах. Проте це можна використати заманивши ворога на цю пластину (дивіться лише, щоб ваші супутники не наступили на неї). В кінці цього коридорчика стоїть труна, в якій, зазвичай, сплять драугри, але вона, на щастя, не відкриється. Можете спокійно йти далі.

Руїни Високих воріт (головоломка).png

Правильний пордядок натискання на важелі.

Довакін побачить чималу кімнатку із решіткою на підлозі, що закриває собою гвинтові сходи. Ваше завдання — якось відкрити її. Також в кімнаті є чотири важеля, кожен з яких має зображення певного звіра: кита, орла, змії, або лиса. Вам потрібно активувати ці важелі у правильному порядку. Звісно, Драконородженому не доведеться вгадувати цей порядок самому, адже на стелі висять скульптури у вигляді голів, що зображують правильний порядок дій. Після того, як головоломка буде розгадана, спустайтеся вниз. Тут вже не буде ворогів, зате будуть двері на наступний рівень — катакомби руїн Високих воріт. Заходьте всередину.

Катакомби Редагувати

Перше, що побачить Довакін зайшовши на цю підлокацію — вузенький коридор. Йдіть вперед, але будьте обережні — попереду на необачного авантюриста чекає сплячий драугр. Далі будуть знову гвинтові сходи. Спускайтеся ними. Тепер ви потрапите в трохи більший коридор з отворами для мерців у стінах. Обережно, адже деякі з похованих тут можуть встати і надавати на горіхи низькорівневому гравцю. Тут також можна знайти бочки з випадковою їжею. Можна також обшукати деяких мерців, що не встали. Після мародерства продовжуємо наший шлях. Будьте обережними, адже на підлозі чергова натискна пластина. Обійшовши її, можна буде побачити столик із рівневими зіллями та мечем. Далі можна знайти скриню, перед якою знаходиться пастка. В скрині рівневе спорядження і 20 золотих. Ідемо далі, вбиваємо драугра, відкриваємо двері. Потрапляємо в невеличку кімнатку. Одразу біля входу в неї будуть закриті на замок рівня «Адепт» двері. За ними ховається шафа з випадковими мечем, болавою та сокирою, урни, інструменти стародавніх нордів і скриня з вже звичним вмістом: випадкове спорядженні і два десятки септімів.

Руїни Високих воріт (підступний камінь).png

Візьмете камінь - відкриються ці саркофаги.

Також в цій кімнатці є камінь душ, але якщо ви вирішите взяти його, то будьте готовими до битви з драугром, адже якщо забрати цей предмет, то відкриються саркофаги, що стоять поруч.

Руїни Високих воріт (рухомі стіни).png

Кімната з трьома важелями та рухомими стінами.

В іншій частині кімнати є прохід до коридору, підлога якого всяна натискними пластинами. Але працюють вони не як зазвичай, а набагато хитріше. Кожна пластина активує підняття шипів не біля себе, а попереду. Таким чином, ваші супутники можуть вас вбити. Відкриваємо двері в кінці коридору і йдемо далі. Пройшовши вузеньким коридорчиком Довакін потрапить у кімнату, хожу до попередньої. Лише тут стоятиме важіль, який поверне стіну і відкриє прохід в таємну комору. Звідти вийде драугр. За його спиною стоятиме ще один важіль, що відкриватиме доступ до ідентичної комірчини. Третій важіль вже відкриє решітку, що поведе нас далі. Переходимо в тронний зал.

Тронний зал Вокуна Редагувати

Вокун прокинувся.png

Вокун прокинувся.

Щойно гравець зайде сюди — побачить дерев'яні двері перед собою. Коли Довакін підійде до них — вони самі відчиняться, і можна буде почути жахливий крик. Анска скаже, що це, мабуть, Вокун. І дійсно, з труни по центру залу перед гравцем вилетить легендарний драконячий жрець. В нього в руці буде посох вогняних куль, тож будьте уважними та обережними. Після того, як ви вб'єте його, візьміть з тіла маску та патерицю. Ці речі знадобляться вам незалежно від того, чи маг ви, чи ні. Після смерті Вокуна стане доступним прохід у скарбницю позаду його саркофагу. Підіймайтеся сходами. Ви побачите Стіну Слів, перед якою стоятиме стіл із необхідним Анскі сувоєм. Вивчайте забрайте сувій, вивчайте Слово Сили (ліпше спочатку взяти сувій, бо може статися баг, за якого сувій вилетить з кімнати і стане недоступним. Виходьте з руїн тим же шляхом, яким прийшли. Так, виходу одразу назовні, як у звичайних руїнах, тут немає.

Баги Редагувати

  • Якщо взяти квест «Принеси мені цю книгу!» після дослідження руїн, то виконати його буде неможливо через те, що скарбниця із потрібною книгою буде закрита назавжди після того, як Довакін вперше вийде з неї. Рішення: скористатися командою tcl щоб пройти крізь ґрати і взяти потрібну книгу.

Випадкова вікі