FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Навички (Skyrim)».
Руйнування (Skyrim)

Руйнування (Destruction) — навичка у грі The Elder Scrolls V: Skyrim, що входить до магічної спеціалізації. На зростання цієї навички впливає дотик до Каменів Мага і Коханця.
Руйнування в основному обирають бойові маги, які прагнуть швидкого знищення противника.

Вивчення Редагувати

Майстерність у школі руйнування досягається успішним використанням заклинань на ціль. Швидкість просування навички безпосередньо залежить від базового, а не від реального вжитку мани застосованого заклинання, але лише у тому випадку, якщо воно на когось вдало впливає. Наприклад, просто встановити руну мало — для прогресу навички хтось повинен на ній підірватися.

  • Подвійне накладення заклинання з двох рук не збільшує прогрес досвіду, хоча витрати магії вищі.
  • При нанесенні шкоди супутникам та дружнім персонажам навичка також прогресує.
  • Витрати магії на заклинання знижуються з рівнем, також їх можна додатково понизити здібностями або взагалі звести до нуля за допомогою чар екіпіровки.
  • Шкода заклинання і його тривалість залежить лише від вивчених здібностей і від методу створення заклинання: з однієї руки або з двох.
    • Примітка: єдине спорядження у грі, що впливає на шкоду, — це маски Азідал, Дукан і Закрісос з доповнення The Elder Scrolls V: Dragonborn. Також можна створити зілля на посилення ефекту всіх заклинань школи магії «Руйнування».

Стихії Редагувати

Ця школа контролює стихії вогню, криги та блискавок. Кожна стихія має свою особливість, властиву лише їй. Магам, щоб стати майстрами і в інших школах, з часом необхідно визначитися з вибором основної стихії. Інакше, вивчення всіх гілок школи руйнування веде до вимушеного обмеження або навіть відмові від здібностей інших навичок. З іншого боку, вузька спеціалізація у вивченні стихій може зробити мага беззахисним проти ворога, що має опір до певної стихії.

Сили
Вогонь

Найменш вимоглива до магічної енергії стихія. Вогненні заклинання — середні за швидкістю польоту снарядів. Вони направлені на нанесення максимальної фізичної шкоди. Більш того, вони підпалюють ціль, наносячи додаткові пошкодження.[1] [2] [3]

Вогонь (Skyrim)
Крига

Стихія холоду відрізняється середніми витратами магічної енергії на створення заклинань і найповільнішим польотом снарядів. Її заклинання, окрім нанесення фізичної шкоди, уповільнюють ціль і витягують її витривалість.[1] [4] [5]

Крига (Skyrim)
Блискавки

Найвимогливіша до ресурсів магічної енергії стихія, але при цьому найшвидша, настільки, що від її атак практично неможливо відхилитися. Окрім нанесення фізичної шкоди, вона виснажує магічні запаси цілі, тому найбільш ефективна проти магів.[1] [6]

Блискавки (Skyrim)
Виноски з таблиці
  1. 1,0 1,1 1,2 Бретонська кров здатна протистояти всім стихіям на 25 %.
  2. Вогняні атронахи повністю імунні до вогню, але уразливі до холоду.
  3. Данмери мають природжений 50 % опір вогню.
  4. Крижані атронахи і двемерські механізми повністю імунні до холоду, але вразливі до вогню.
    Вампіри, залежно від міри їх вампірізму, мають від 25% до 100% опору холоду, але вразливі до вогню.
  5. Норди мають природжений 50 % опір крижаним заклинанням.
  6. Грозові атронахи імунні до електрики.

Расові переваги Редагувати

Спочатку краще за всіх даною навичкою володіють:

Усім расам відразу доступно заклинання «Полум'я».

Заклинання Редагувати

Н о в а ч о к Полум'я Струмінь полум'я, що наносить 8 одиниць шкоди в секунду. Підпалені отримують додаткову шкоду. Вимагає постійної концентрації.
Холодок Струмінь холоду, що наносить 8 одиниць шкоди здоров'ю і запасу сил в секунду. Вимагає постійної концентрації.
Іскри Електричний розряд, що наносить 8 одиниць шкоди здоров'ю і магії в секунду. Вимагає постійної концентрації.
Конвекція Арнела Обпалює ціль, наносячи 1 одиницю шкоди в секунду. Підпалена ціль отримує додаткову шкоду. Вимагає постійної концентрації. [1]
Вампірське виснаження Витягує здоров'я у цілі. Вимагає постійної концентрації. [2]
У ч е н ь Вогняна стріла Спалах полум'я, що наносить 25 одиниць шкоди. Підпалені отримують додаткову шкоду.
ПідпалDB Вогненна куля підпалює ціль, наносячи 4 одиниці шкоди в секунду протягом 15 секунд.
Крижаний шип Крижаний шип, що наносить 25 одиниць шкоди холодом здоров'ю і витривалості. Уповільнює ціль на 50 %.
ЗаморозкаDB Крижаний уламок наносить 20 одиниць шкоди холодом здоров'ю і запасу сил. Уповільнює ціль на 15 секунд.
Блискавка Електричний розряд, що наносить 25 одиниць шкоди електрикою здоров'ю і удвічі менше шкоди магії.
Вогняна руна Руна накладається на найближчу поверхню і при наближенні ворога вибухає, наносячи 50 одиниць шкоди здоров'ю. Підпалює усіх в радіусі ураження, наносячи додаткову шкоду.
Морозна руна Руна накладається на найближчу поверхню і при наближенні ворога вибухає, наносячи 50 одиниць шкоди здоров'ю і запасу сил. Уповільнює на 50 % всіх, хто попав в радіус ураження.
Блискавична руна Руна накладається на найближчу поверхню і при наближенні ворога вибухає, наносячи 50 одиниць шкоди здоров'ю і удвічі менша шкоди магії.
А д е п т Вогняна куля Вогняний вибух, що наносить 40 одиниць шкоди у радіусі 4,5 метрів. Підпалені отримують додаткову шкоду.
Крижана буря Крижаний вихор, що наносить 40 одиниць шкоди холодом здоров'ю і запасу сил. Уповільнює на 50 % усіх, хто попав у радіус ураження. [3]
Ланцюгова блискавка Потужний грозовий розряд, що наносить 40 одиниць шкоди електрикою здоров'ю і удвічі менше шкоди магії. Вражає декілька цілей. [3]
Вогняний плащ Протягом 60 секунд противники на відстані рукопашної атаки отримують 8 одиниць шкоди вогнем у секунду. Підпалені отримують додаткову шкоду. [4]
Морозний плащ Протягом 60 секунд противники на відстані рукопашної атаки отримують 8 одиниць шкоди холодом у секунду і таку ж шкоду витривалості. Уповільнює на 50 % усіх, хто потрапив у радіус ураження. [4]
Плащ блискавок Протягом 60 секунд противники на відстані рукопашної атаки отримують 8 одиниць шкоди електрикою в секунду і удвічі меншу шкоду магії.[4]
Вихоровий плащDB Протягом 60 секунд противники на відстані рукопашної атаки мають шанс бути понесеними вихором.
Е к с п е р т Спалення Спалах полум'я, що наносить 60 одиниць шкоди. Підпалені несуть додаткову шкоду.
Крижаний спис Крижаний спис, що наносить 60 одиниць шкоди холодом здоров'ю і запасу сил. Уповільнює ціль на 50 %.
Стріла-громовиця Грозовий розряд, що наносить 60 одиниць шкоди електрикою здоров'ю і удвічі менше шкоди магії.
Стіна полум'я Застосовується на землю; створює стіну вогню, яка наносить 50 одиниць шкоди вогнем в секунду. Для створення більшої зони ураження вимагає постійної концентрації. [4]
Стіна холоду Застосовується на землю; створює стіну холоду, яка наносить 50 одиниць шкоди холодом у секунду. Для створення більшої зони ураження вимагає постійної концентрації. [4]
Стіна бур Застосовується на землю; створює стіну блискавок, яка наносить 50 одиниць шкоди електрикою в секунду. Для створення більшої зони ураження вимагає постійної концентрації. [4]
М а й с т е р Вогняна буря Створює якнайпотужніший вибух від заклинання, наносячи 100 одиниць шкоди здоров'ю всім істотам, окрім заклинателя. Чим ближче до епіцентру, тим більше шкоди отримають цілі. Підпалені отримують додаткову шкоду. Вимагає часу на підготовку і виконується обома руками. [5]
Буран Всі істоти, що опинились у бурані, окрім самого заклинателя; отримують 20 одиниць шкоди здоров'ю і запасу сил і сповільнюються на 50%, додатково отримуючи 10 одиниць шкоди кожну секунду. Вимагає часу на підготовку і виконується обома руками. [5]
Гроза Ціль отримує 75 шкоди електрикою за секунду і половину шкоди магії. Вимагає постійної концентрації. Вимагає часу на підготовку і виконується обома руками. [5]
Пояснення до таблиці
  1. Особливе заклинання, що видається в процесі певного завдання, використовуване лише для його проходження. В інших випадках марне.
  2. Особливе заклинання, доступне лише вампірам.
  3. 3,0 3,1 Також впливає на нейтральних персонажів і на союзників заклинателя.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 Діє і на нейтральних персонажів.
  5. 5,0 5,1 5,2 Томи заклинань руйнування рівня «Майстер» спочатку не можуть бути знайдені або куплені у торговців. Щоб отримати ці заклинання, необхідно розвинути навик до 100-го рівня, після чого виконати ритуал, подробиці якого можна дізнатись у Фаральди у Колегії Вінтерхолда.

Здібності Редагувати

Наступні здібності доступні при підвищенні рівня персонажа:

Здібність ID Вимога Опис
Новачок школи руйнування 000F2CA8 Заклинання рівня «Новачок» потребують у два рази менше магічної енергії.
Подвійне руйнування 000153CF Руйнування 20
Новачок руйнування
При використанні заклинання з двох рук виходить його посилена версія. Шкода від руйнування зростає на 20 %, час ефектів збільшується у два рази.
Учень школи руйнування 000C44BF Руйнування 25
Новачок руйнування
Заклинання рівня «Учень» потребують у два рази менше магічної енергії.
Посилене полум'я 000581E7 Руйнування 30
Новачок руйнування
Вогняні заклинання наносять на 25 % більше шкоди.
0010FCF8 Руйнування 60
Новачок руйнування
Посилений мороз 000581EA Руйнування 30
Новачок руйнування
Крижані заклинання наносять на 25 % більше шкоди.
0010FCF9 Руйнування 60
Новачок руйнування
Посилені блискавки 00058200 Руйнування 30
Новачок руйнування
Електричні заклинання наносять на 25 % більше шкоди.
0010FCFA Руйнування 60
Новачок руйнування
Ударна хвиля 000153D2 Руйнування 40
Подвійне руйнування
Заклинання руйнування, прочитані з двох рук, здатні вивести противника з рівноваги на короткий час, неначе ви провели силову атаку. Не стосується заклинань «Полум'я», «Обмороження» і «Іскри».
Майстер рун 00105F32 Руйнування 40
Учень руйнування
Можливість ставити руни у п'ять разів далі.
Адепт школи руйнування 000C44C0 Руйнування 50
Учень руйнування
Заклинання рівня «Адепт» потребують у два рази менше магічної енергії.
Жарке полум'я 000F392E Руйнування 50
Посилене полум'я
При використанні вогняних заклинань з'являється шанс змусити ворога бігти, якщо у нього мало здоров'я.
Глибока заморозка 000F3933 Руйнування 60
Посилений мороз
При використанні заклинань холоду з'являється шанс заморозити ціль (паралізувати), якщо у неї мало здоров'я.
Дезінтеграція 000F3F0E Руйнування 70
Посилені блискавки
Якщо рівень здоров'я противника нижчий 15 %, з'являється шанс миттєво його убити грозовим заклинанням. При цьому від цілі залишається купка попелу.
Експерт школи руйнування 000C44C1 Руйнування 75
Адепт руйнування
Заклинання рівня «Експерт» потребують у два рази менше магічної енергії.
Майстер школи руйнування 000C44C2 Руйнування 100
Експерт руйнування
Заклинання рівня «Майстер» потребують у два рази менше магічної енергії.

Підручники Редагувати

Підручник Місцезнаходження
«Таємниця Талари, т. 3»
  • «Залишки Бірни» у Вінтерхолді — на другому поверсі, біля ліжка.
  • Вежа Темносвітла — другий ярус, на столі з козячою головою.
  • Морвунскар — у камері катування з вугіллям у підвалі, поряд з Нарісом Порочним.
  • Курган на схилі — у верхній частині.
  • Печера Толвальда — Перехрестя: праворуч після розтяжки з кігтями.
«У відповідь на промову Беро»
  • Гай Відьомський туман — у будиночку відьмокрука, під ліжком.
  • Печера Хеймара — у ямі з трунами, на полиці.
  • Залізодобувна шахта у Данстарі — зліва на одній з бочок.
  • Магазин «Хижа Тавматурга» у Морфалі — на одній із шаф.
«Передбачувана підступність»
  • Будинок Аретіно у Віндхельмі — за шафою, поряд з наплічним мішком.
  • Фортеця Феллглоу — у бібліотеці, на столі в середині кола із стелажів.

Невідмічені на карті руїни між табором Сонного дерева і проходом Крихка гомілка. Код локації: poitundra14. У скрині у ніші під ґратами. Комбінація для відкриття ґрат: кит, орел, змія.

  • Невідмічений на мапі табір бандитів на захід від Данстару. Код локації: POISnowy16.
  • Руїни Високих воріт — у центральній камері на другому поверсі зліва, поряд із скелетом.
«Жахи замку Ксир»
  • Вежа Темносвітла — поряд із Сильвією.
  • У горах трохи на південний захід від Хармугсталу, поряд з тілом бандитки. Код локації: POIReach33
  • Гленморильський ковен — у північній печері, на столі, поряд зі столом для зачарування.
  • Невідмічена на карті згоріла хатина біля підніжжя гори, на якій розташований Форелхост. Підручник на городі, в порожнистому стовбурі дерева, що впало. Код локації:poifallforest14.
  • Обитель Раннвейг — у кімнаті Сильда Чорнокнижника, на столі поряд з алхімічною лабораторією.
«Мистецтво бойової магії»
  • У горах на схід Ріфтена, серед кісток людського скелета. Трохи на захід від табору Ебонітового Воїна (нижче по схилу). Код локації: poifallforest28.
  • Вороняча яма — у потайній печері з в'язнем-грабіжником, на столі поряд із скринею.
  • Невідмічений на карті маленький табір Відступника-одинака, убитого крижаним тролем; розташований в горах на захід від Бтардамза. Код локації: poireach22b.
  • Білий зал у Данстарі — на другому поверсі, на столі.

Вчителі навички «Руйнування» Редагувати

Поради по прокачуванню навички «Руйнування»Редагувати

Тут є свої тонкощі. Швидкість розвитку розраховується виходячи не стільки із загальної нанесеної шкоди, скільки з рівня заклинання, яким ця шкода була нанесена. Іншими словами, убивство істоти заклинанням «Крижаний шип» (рівень «Учень») підніме рівень навику менше, ніж убивство тієї ж істоти заклинанням «Крижана буря» (рівень «Адепт»). Використовуйте якнайпотужніші заклинання з доступних, створюючи їх обома руками, але не беріть здатність «Подвійне руйнування», бо попадання по цілі двох заклинань з різних рук швидше підвищить навичку, а ніж попадання одного посиленого.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі