FANDOM

Роґґвір
Ref ID: 000A3BDC Base ID: 000A3BDB
Роґґвір
ManIcon
Базова інформація
Рівень 1
Здоров'я 5
Мана 50
Запас сил 50
Раса Норд
Локація Соліт'юд
Квест Повернути милість Богів
Роґґвір (ориг. "Roggvir") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Ти якраз встигнеш на страту Роґґвіра.»
~ Вартові під час перших відвідин столиці.

Біографія Редагувати

Роґґвір — колишній вартовий Соліт'юда, що стояв на посту під час поєдинку Ульфріка Плаща Бурі і Верховного Короля Скайріма Торуга, у якому той загинув, і це було розцінено Імперією як убивство. Відразу ж після інциденту Роґґвір відкрив міські ворота і дозволив Ульфріку піти. Після цього вартовий був оголошений зрадником і засуджений до смертної кари.

Взаємодія з персонажем Редагувати

При перших відвідинах Соліт'юда Довакін стаєте свідком страти Роґґвіра. На цю спрвді нерядову подію прийде подивитися чи не половина городян: капітан Алдис, Атар, Тарі, Ґрета, Лізетта, Сорекс Віній, Вів’єн Оніс, Аддвар, Джейла, Бейранд, Іветта Сан, Ностер Гостроокий. Сварі також спершу прийшла сюди, але батько сказав їй іти, і не дивитися на смерть дядька. Перед стратою в останній промові Роґґвір стверджує, що Ульфрік кинув виклик Торугу і переміг його в чесному бою.

Звинувачення, яке винесуть Роґґвіру перед стратою — зрада. Якщо Довакін спробуєте зупинити страту, напавши на варту або просто підійшовши до ката - Роґґвір спробує втекти. Якщо охоронців відволікти досить надовго, норд може сховатися, проте це йому не допоможе, якщо його і не вб'ють NPC, то це зробить скрипт. Всі персонажі при цьому будуть коментувати події так, ніби його стратили. Атакувавши або убивши Роґґвіра перш, ніж він буде страчений, Довакін спровокує вартових, але штраф нарахований не буде. Якщо воскресити смертника консолью або ж відбудеться рідкісний баг, що дозволить Роґґвіру залишитись живим, він прийде до точильного каменю поруч з місцем страти і буде точити клинок. Він не відійде від точильного каменю, навіть якщо ви спробуєте використовувати його, а всі NPC все ж будуть коментувати події так, ніби Роґґвір мертвий.

Увійшовши до Соліт'юда вперше через бічні ворота, Довакін пропустить страту. Тим не менш, варіанти відповідей NPC будуть такими, ніби він був свідком страти.
Pin-icon НотаткаПісля захоплення столиці Плащами Бурі, вартові кажуть: "Шкода, що ми не прийшли раніше, щоб врятувати Роґґвіра".

Квести Редагувати

Поговоривши з дівчинкою Сварі, що є донькою сестри Роґґвіра Ґрети, про матір, Довакін починає квест. Потрібно переконати Ґрету сходити в Храм, для цього потрібно взяти амулет Талоса з тіла Роґґвіра і віддати його Ґреті.

Баги Редагувати

  • Якщо Довакін візьме амулет Талоса з тіла страченого відразу після смерті, до того як його перемістять в Катакомби Соліт'юда, це призведе до того, що не можливо буде завершити завдання. Після того, як Довакін підтвердить, що амулет у нього, Ґрета подякує і скаже про нагороду, але нічого не дасть. Амулет також залишиться у Довакіна, а завдання залишиться активним. Тіло Роґґвіра переміщається в катакомби, як тільки Довакін погоджується принести амулет для Ґрети.
    • Щоб уникнути бага, увійдіть в катакомби через зал мертвих і вийдіть в Соліт'юд з катакомб. Потім Довакін зможе почати завдання поговоривши зі Сварі.
  • Спроба дати "Амулет Талоса", взятий з останків Роґґвіра, Ґреті, коли в інвентарі вже є кілька Амулетів Талоса, також не дозволить завершити завдання.
  • Якщо зайти в будь-яке приміщення за кілька секунд до страти, і провести всередині кілька годин, з'явиться вірогідність, що скрипт, який повинен убити Роґґвіра, не спрацює, і він залишиться в живих.

Цікавинки Редагувати

  • Під час власної страти Роґґвір прокричить: «Давайте, ворушіться!». Фраза є відсиланням до фільму «Монті Пайтон і Святий Грааль».

Випадкова вікі