FANDOM

D-L.pngD-R.png
Божевільний розум
ID: DA15
Божевільний розум.png
Огляд
Квестодавець Дервенін
Локація Солітьюд, Синій палац, Розум Божевільного
Винагорода Ваббаджек
Тип Квест Князя Даедра
Попередній квест Взнати про чоловіка, що вештається по вулиці біля Колегії бардів
Божевільний розум (ориг. "The Mind of Madness") — квест Князя Даедра в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Скорочений опис проходження квесту Редагувати

  1. Знайти чоловіка, що вештається по вулиці біля Колегії бардів;
  2. Поговорити з Дервеніном;
  3. Дістати доступ у Крило Пелагіуса;
  4. Знайти Пана, про якого казав Дервенін;
  5. Поговорити з Паном, про якого казав Дервенін;
  6. Вилікувати розум Пелагіуса:
  7. Повернутися до Шеогората.

Проходження розділів квесту Редагувати

Поговорити з Дервеніном Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 001.jpg Завдання видає божевільний жебрак - босмер Дервенін. Зустріти його можна в Солітьюдs, де він наодинці вештається біля Синього палацу. Він постійно бубонить собі під ніс щось про свого пана і скаржиться, що йому ніхто не хоче допомогти і всі відвертаються.

Якщо Довакін зглянеться і запитає нещасного, що йому потрібне, то божевільний плутано розповість про те, що його господар зайшов у Синій палац, щоб провести там відпустку зі своїм другом, після чого застряг між світами. При цьому ні слова не буде сказано про той, хто є господарем Дервеніна. Але, за словами цього волоцюги, він сам і якийсь народ жадають повернення свого пана.

Дервенін пробував сам пробратися у палац, але придворні і прислуга над ним посміялися, а варта його виставила геть. Оскільки він не може попасти всередину самостійно, то просить всіх перехожих допомогти йому в цій справі.

Якщо наш герой зглянеться над нещасним і вирішить йому допомогти, погодившись хоча б піти у палац і спробувати розібратися в цьому маренні, то Дервенін здивує і заплутає ще більше. Невідомо для чого, але він дасть частину людського скелету, а саме тазову кістку, сказавши при цьому, що вона де згодиться, а пошуки свого пана порадить почати з Крила Пелагіуса.

Ну, що ж, раз рішення прийняте, потрібно йти у Синій палац.

Дістати доступ в крило Пелагіуса Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 002.jpg У палаці, щоб не турбувати всякими дурощами ярла, звертаємося до її управителя Фолка Вогнеборода. Вислухавши, він відмітить, що крило, в якому проживав колись дванадцятий імператор Імперії Септімов, Пелагіуса III, іменований також Божевільним, давно закрито і ніким не відвідується, і порадить кинути цю справу.

Якщо Довакін вже виконав доручення Фолка і заробив деяку репутацію в палаці, то управителя вдасться-таки умовити видати ключ від Крила Пелагіуса. Інакше доведеться звернутися до робітниць метли і ганчірки, місцевим служницям Уні або Ерді. Дівчата набагато простіші, ніж навчений управитель ярла, тому повірять в брехню про те, що нашого героя в Крило Пелагіуса послав Фолк, і легко розлучаться із заповітним ключиком.

Знайти Пана про якого казав Дервенін Редагувати

Божевільний розум Pelagius Wing 002.jpg Роздивившись у Крилі Пелагіуса, можна подумати, що Дервенін, все-таки, повністю з'їхав з глузду. Тут панують безлад і розруха, властиві для приміщень, в яких ніхто не бував десятки років. Все довкола покрито шаром пилу, кути і стеля густо затягнуті павутиною, подекуди на стінах зростає бородатий мох, а меблі і побутове предмети валяються, де попало. Але раз вже ми зайшли так далеко, то варто все-таки упевнитися, що крило повністю незаселене. Доведеться, розчищаючи дорогу в павутині, піднятися на другий поверх.

Довакіна, що ще сумнівається, чекає все та ж картина, але не встигне він дійти і до середини коридору, як все довкола раптово зникне, а навколишнє середовище різко зміниться. Довакін несподівано виявить, що він у дивному місці — туманному, мертвому лісі — і стане свідком фантасмагоричної картини: на галявині стоїть прибраний стіл, а два чоловіка ведуть невимушену бесіду і п'ють чай. Один одягнений в багатий одяг, а другий — дивний суб'єкт — в щось строкате і абсолютно неймовірне.

Поговорити з Паном, про якого казав Дервенін Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 006.jpg Наблизившись до столу і послухавши розмову, стає зрозуміло, що багач не хто інший, як давно вже померлий імператор Пелагіус Безумний, а дивний — сам Шеогорат, Даедричний Князь Безумства! Ось такий несподіваний поворот! Закінчивши бесіду, Пелагіус віддалиться, зникнувши в хмарі порталу, а Шеогорат, нарешті, зверне свою увагу на скромну персону Довакіна. Зваживши всі факти, Драконороджений здогадується: Шеогорат і є той пан, якого чекає Дервенін!

Почувши розповідь Довакіна, Лорд Безумства визнає, що він і насправді вже загостювався в цьому незвичайному місці, яке є втіленням того, що залишилося від мертвого хворого розуму Імператора Пелагіуса III. Але Шеогорат не був би одним з Князів Даедра, якби погодився просто так піти звідси. Він ставить умову: Довакін самостійно повинен знайти вихід з Розуму божевільного. А для цього потрібно відновити зруйнований розум Імператора Пелагіуса III. Причому ні зброя, ні заклинання тут використати не вдасться. Як вирішення всіх можливих проблем Драконородженому буде виданий даедричний артефакт — посох Ваббаджек! Ну що ж, доведеться Довакіну зайнятись лікуванням мізків імператора.

Вилікувати розум Пелагіуса Редагувати

Розум Пелагіуса мучають три патології, які і доведеться зцілити нашому Довакіну: низька самооцінка, кошмарні сновидіння і параноя. Стільки ж відмічених арками доріг йде в різні боки від центральної галявини. Яку вибрати першою, вирішувати лише Довакіну.

Відновити впевненість Пелагіуса Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 009.jpg Відправившись на південний схід, головний герой скоро стане свідком наступної картини: великий Гнів у вигляді солдата Імперського легіону б'є крихітну Впевненість, яка виглядає, як мініатюрна версія Пелагіуса. Щоб допомогти "Впевненості" і відновити її, потрібно за допомогою посоха, що дав Шеогорат, зменшити "Гнів", а потім збільшити "Впевненість".

Після повторення процедури, "Гніву", що зменшився, на допомогу прийдуть примари Сумніви. Їх двоє і, якщо вони дістануться до "Впевненості", то можуть знову зменшити її. Не дозволимо! Використовуємо на них Ваббаджек, після чого "Сумніви" і "Гнів" зникають, а "Впевненість" вважається відновленою.

Позбавити Пелагіуса від страхітливих сновидінь Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 013.jpg Північно-західна стежка приведе нашого Довакіна на затягнуту червоною млою галявину, посеред якої стоїть ліжко. У ліжку спить ще одна частина зруйнованої психіки імператора — Пелагіус Змучений. Змучений, потрібно сказати, тими самими страхітливими сновидіннями.

  • Оскільки більше нічого на галявині немає, то нічого не залишається робити, як застосувати Ваббаджек на сплячого Пелагіуса. Відразу після цього з'явиться втілення першого кошмарного сну — вовк. Тварина відразу кинеться на Пелагіуса, тому потрібно встигнути попасти по ньому з палиці, після чого вовк перетвориться на козу.
  • Далі, не барившись, потрібно знову використовувати Ваббаджек на Пелагіуса. Наступне жахіття виявиться бандитом, закутим в броню. Він тут же кинеться на сплячого, але його самого атакує коза! Потрібно не дати завдати надто багато ударів Пелагіусу і перешкодити убити козу. Після застосування Ваббаджека, бандит перетвориться на юного маленького Пелагіуса.
  • Наступним жахіттям виявиться відьма, яка під впливом Ваббаджека перетвориться на пристрасну діву з юних років Пелагіуса.
  • Далі хвора фантазія Пелагіуса розродиться вогняним атронахом, який негайно буде перетворений Ваббаджеком на вогнище посеред галявини.
  • Останнім жахливим сновидінням стане Драконячий жрець. Після використання посоху на жерця, останній перетвориться на скриню зі скарбами недалеко від вогнища а Пелагіус Змучений нарешті прокинеться, приєднавшись до ідилічної картини: пристрасна діва і маленький Пелагіус граються з козою біля багаття і скрині зі скарбами. Жахіття зцілені.

Вилікувати Пелагіуса від Параної Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 026.jpg На гладіаторській арені, до якої приводить остання, північно-східна, стежка, б'ються два грозових атронаха, а на протилежній стороні ложі в компанії пари охоронців сидить ще одна частина хворого розуму — Пелагіус Підозрілий.

Використання Ваббаджека на атронахів нічим не закінчиться. Вони просто незмінно перетворюватимуться на атронахів інших стихій. Тому логіка проста: використати посох на глядачів. Клацання по одному з охоронців приведе до того, що вони обидва перетворяться на вовків і загризуть Параною, тобто Пелагіуса Підозрілого, після чого всі троє зникнуть. Тепер розум імператора повністю відновлений!

Повернутись до Шеогората Редагувати

Божевільний розум The Mind of Madness 027.jpg Після повернення Шеогорат, в своєму репертуарі, зустріне Довакіна реплікою: «Ні, ну обов'язково треба прийти і відволікти? Я зайнятий — роблю рибні палички. Тут потрібний тонкий стан душі!» Проте, потім визнає, що наш герой свою частину угоди виконав.

Не відкладаючи справу в довгий ящик, Князь Безумства почне збиратись, перераховуючи те, що він міг би забути: «Оце-так перевіримо, я нічого не забув? Одяг? Є. Борода? Є! Багаж? Багаж! Куди я подів багаж?» «Багаж», яким виявиться Дервенін, не змусить себе довго чекати.

Після короткого діалогу слуга і господар негайно відбудуть на Тремтячі Острови, але перед цим Шеогорат скаже Драконородженому: «А що до тебе, мій маленький смертний прибічник. Ти можеш залишити собі Ваббаджек. Як знак моєї. А, та просто забери цю гидоту!» Після цього наш Довакін знову виявиться посеред коридору другого поверху Крила Пелагіуса. Все, завдання вважається виконаним і, нарешті, можна одягнути звичний одяг. Але не кваптесь вирушати! Варто дійти до кінця коридору і спуститися у підвал. Там, на одному з ящиків, знайдеться підручник «Бенкет злодіїв», що підвищує навичку «Злом».

Здобутки у ході квесту Редагувати

  • Даедричний артефакт, посох Ваббаджек — винагорода Шеогората за виконання завдання.
  • підручник «Бенкет злодіїв», що підвищує навичку «Злом».
  • Таз Пелагіуса — після завершення завдання перестає бути квестовим предметом і його можна продати або залишити для колекції.

Цікавинки Редагувати

  • У Розумі божевільного Довакін автоматично екіпірується у богатий одяг, богаті чоботи і богатий головний убір. У цьому вбранні йому належить красуватися до завершення завдання, адже до повернення у Синій палац не буде жодної можливості його зняти.
  • Поки Довакін знаходиться у Розумі божевільного, інвентар, магія і мапа Скайріму будуть закриті для використання.
  • Після повернення у Нірн все, що було знайдене у Розумі божевільного, якто посуд, їжа, комахи, а також одяг, у якому Довакін там знаходився, залишаться.
  • У бесіді з Пелагіусом Шеогорат робить велику кількість відсилань до подій The Elder Scrolls IV: Oblivion, натякаючи, що він і є Чемпіона Сироділу або принаймні поглинув його сутність і спогади.
  • У пристрастної діви з сновидінь Пелагіуса в російській локалізації гри чоловічий голос.
  • Перша зустріч з Шеогоратом відбувається під час чаювання в середині лісу. Це відсилання до «Аліси в Країні чудес» Льюїса Керролла.

Баги Редагувати

  • РС, XBOX, Ps3
    Якщо ударити Пелагіуса Змученого на дорозі кошмарів, то він прокинеться і встане, але потім знову засне.
  • РС, XBOX, Ps3
    Ваббаджек може не працювати на тих, що атакують, що робить квест непрохідним.
    • Вирішення: ударити Пелагіуса раніше ворогів.
  • XBOX
    Буває, що ніхто в Синьому палаці не видає ключ від крила Пелагіуса.
  • РС, XBOX, Ps3
    Інколи, після розмови з Шеогоратом в кінці завдання, він може не переміщувати Довакіна у Нірн. ** Вирішення: поговоріть з ним знову.
      • XBOX: Після цього Дервенін переміщується в Розум божевільного. Якщо у цей момент випадково ударити його кулаком, то всі діалоги будуть пропущені, а Довакін переміщується в коридор другого поверху Крила Пелагіуса. Проте пам'ятайте, якщо Довакін зробить це, то за Довакіна призначать винагороду в 40 золотих у Хаафінгарі і після повернення в Синій палац головного героя спробують затримати вартові.
  • XBOX, Ps3
    Якщо швидко пробігти Крило Пелагіуса до зони телепортації в Розум божевільного, може статися збій завантаження.
  • XBOX, Ps3
    Інколи дракон може з'явиться в Розумі Божевільного. Якщо це сталося завантажте останнє збереження. (виправлено у патчі 1.9 beta)
  • Вороги інколи можуть виголосити фразу: «Скайрім для нордів!»
  • РС, XBOX, Ps3
    При підході до зони телепортації в Розум Божевільного в Крилі Пелагіуса гра може підвисати. ** Вирішення: зняти екіпіровані речі і використовувати режим від третьої особи.
  • РС
    На початку квесту Шеогорат може видати палицю з нульовим зарядом у результаті її використання неможливе. ** Вирішення: завантаження останнього збереження або використання консольної команди tgm (режим бога). У цьому режимі заряд магічної зброї не витрачається при використанні і палиця працює нормально.
  • РС
    Після виконання частини квесту по позбавленню Пелагіуса від жахіть червона імла може не зникнути. Після завершення квесту цей ефект може спостерігатися навіть на вулицях Солітьюда.
    • Вирішення: зробити швидку подорож до будь-якої відкритої локації.

Стадії квесту Редагувати

  • 10 Дервенін просить мене поговорити з його Паном щодо повернення з відпустки. Для цього мені потрібно попасти в Крило Пелагіуса у Синьому Палаці.
    • Запис в журналі: Дістати доступ в крило Пелагіуса у Синьому Палаці.
  • 45 Запис оновлено: Скористатися ключем і проникнути в Крило Пелагіуса.
  • 50 Дервенін просить мене поговорити з його Паном щодо повернення з відпустки. Його пан має бути десь в Крилі Пелагіуса в Синьому палаці.
    • Запис в журналі: Знайти у Крилі Пелагіуса Пана, про якого говорив Дервенін.
  • 100 Дервенін хоче, щоб його пан Шеогорат повернувся з відпустки. Мені удалося відшукати Шеогората, і він переніс мене в розум Пелагіуса. Якщо я зумію відшукати дорогу додому, Шеогорат обіцяв, що він теж повернеться.
    • Запис в журналі: Втекти з розуму Пелагіуса за допомогою Ваббаджека.
  • 150 Завдання обновлено: Повернутись у Синій палац.
  • 200 Мені вдалося допомогти Дервеніну і умовити його пана Шеогората повернутися з розуму Пелагіуса, де він влаштував собі відпустку. За це Шеогорат нагородив мене посохом Ваббаджек.

Галерея Редагувати

  • Дервенін вештається вулицями Солітьюда
  • Фолк Вогнебород повинен дати ключ від Крила Пелагіуса. Але якщо не дає…
  • …то Довакіну допоможе Ерді…
  • …або Уна
  • Крило Пелагіуса зустрічає повним запустінням
  • Крило Пелагіуса зустрічає повним запустінням, але…
  • Тут проходить мереміщення у Розум Божевільного
  • Тут Шеогорат бесідує з Пелагіусом Божевільним
  • А Довакін буде одягнений в таку одежу до кінця завдання
  • "Гнів" б'є крихітну "Впевненість" Пелагіуса
  • Примари "Сумнівів" допомогають "Гніву"
  • Пелагіус Змучений страждає від страхітливих сновидінь
  • Перше нічне жахіття — вовк
  • Друге нічне жахіття — бандит
  • Чудеса Ваббаджека: вовк це коза, а бандит це маленький Пелагіус
  • Третє нічне жахіття — відьма
  • Чудеса Ваббаджека: відьма перетворилась на пристрасну діву
  • Четверте нічне жахіття — вогняний атронах
  • Пелагіус зцілений від жахіть
  • На арені два Атронахи, та глядач Пелагіус Підозрілий з Охоронцями
  • Апофеоз квесту

Випадкова вікі