FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Риба-вбивця».
StromcloakCamp.svg.png Риба-вбивця
ID: 00023AB8
Риба-вбивця.png
Рівень 1

Здоров'я/міцність 35 Магія 0 Запас сил 25

Шкода 5
Душа Крихітна
Риба-вбивця (ориг. "Slaughterfish")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Хижі риби, котрі мешкають в наземних і рідко коли в підземних водоймах. Їх тактика: непомітно підпливти, вкусити и різко відсторонитися і згодом знову повторити свою атаку, і так поки жертва не помре. Їх можна зустріти у групі з 2-3 риб. Противник слабкий, проте для персонажів низьких рівнів є досить небезпечним. Кращий спосіб розправитись з рибиною — це вилізти на берег, використовувати заклинання «Виявлення життя» і бити по ній магією руйнування, ну я якщо ви вправний стрілець, то використовуйте лук.

Способи полюванняРедагувати

  • Можливо вбити, якщо забратись на камінь чи вилізти на берег. Радимо не заходити надто близько на берег, адже риба вміє плавати на мілині.
  • Якщо в річці/озері неподалік є риба-вбивця, навіть не відмічена на полосці компаса, то швидке переміщення неможливе. В такому разі є два варіанта: відійти подалі, або вбити рибу, але спочатку потрібно знайти її місцезнаходження в воді. Можна пірнути і пошукати її так, а можна застосувати крик «Шепіт аури» чи заклинання «Виявлення життя».
  • При вході до води можна застосувати заклинання «Морозний плащ» і спокійно плавати в любій водоймі. Навіть якщо заклинання не вб'є рибу, вона вспливе в замороженому виді.

ЦікавинкиРедагувати

  • У грі існує страва з цієї риби: смажена риба-вбивця, яку неможливо приготувати, але можливо знайти в багатьох місцях Скайріму.
  • За основу узятий реально існуючий вид риби — панцирник із річок США та Куби.
  • Ікра цієї риби може бути знайденна в районі їхнього мешкання.

ТрофеїРедагувати

Є джерелом алхімічного інгредієнту луски риби-вбивці.

Випадкова вікі