Fandom

Стародавні Сувої українською

Реман Сироділ

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Реман Сироділ
Реман Сироділ
Династія Реманів
Стать Чоловік
Раса Імперець
Англійська назва Reman Cyrodiil
Реман в Небесній Гавані.jpg

Зображення Ремана Сіроділу у Храмі Небесна Гавань

Реман I (ориг. Reman Cyrodiil) - був легендарним володарем Імперії Сироділ котра також відома як Друга Імперія Тамріель. Династія, заснована імператором правила протягом двох сторіч, та включала до себе практично усі королівства крім Морровінду. Також відомий своїм завоюванням Валенвуда та островів Саммерсет.

Історія Редагувати

Під час Акавірского Вторгнення у Першій Ері, Реман об'єднав розрізненні володіння Коловії та Нібену і остаточно розбив війска цаескі в Білому проході. Після цього Реман був коронований як імператор, і війська Сироділа підпорядкували собі весь Тамріель за винятком Морровінду. Взятих у полон акавірців Реман включив до своєї армії. Оскільки вони стояли на більш високому щаблі розвитку, ніж люди, акавірці незабаром відіграли важливе значення в культурному та політичному житті імперії.

Ще у перших сторіччях Третої Ери, Реману поклонялися як "богу-завойовнику". Він також був відомий як володарь Амулету Королів, який передав своїм наступникам. Встановив обряд коронації імператорів, який включав маніпуляції з Амулетом Королів. Після своєї смерті був похований у Санкре-Торі. Його династія була обірвана вбивцею-данмером з Мораг Тонг у кінці Першої Ери.

Попередник:

Реман I

1Е 2703 - 1Е 2762

Приємник
Титул засновано Бразоллус Дор

Випадкова вікі