FANDOM

У грі The Elder Scrolls: Arena на вибір дано 8 рас. Ця сторінка дає короткий опис кожної з них.

Норди Редагувати

Норд (Arena).png

Норди вихідці з провінції Скайрім. Це високий і світловолосий народ, що відрізняється вийнятковою силою, впертістю та витривалістю. Ходять чутки, що виростаючи в своїх арктичних умовах, вони пристовоюються до холоду. Норди отримують менше шкоди від атак холодом, а при гарній удачі і зовсім уникають її. Вони чудово володіють клинком і щитом.

Каджити Редагувати

Каджит (Arena).png

Каджити вихідці з провінції Ельсвейр. Вони виключно відважні, розумні і рухливі. Існує легенда, що вони ведуть свій рід від раси розумних тварин, тому вони й досі зберігають свої дивні здібності. Багато каджитів змушені покривати своє лице фарбою, щоб відрізнятися від своїх дальніх родичів, хижих котячих, що полюють в великій пустелі. Каджити вийняткові скалолази і можуть долати стіни з недоступною для інших рас спритністю. Вони, як правило, гарні крадії.

Редгарди Редагувати

Редгард (Arena).png

Редгарди вихідці з провінції Хаммерфелл. Це кремезна, сильна раса, відома своєю відвагою і спритністю. Легенда свідчить, що у редгардів вроджена майстерність володіння зброєю. Чудово володіють клинком і щитом.

Бретонці Редагувати

Бретон (Arena).png

Бретонці вихідці з провінції Хай Рок. Це високий і темноволосий народ. Вони володіють гострим розумом, залізнею волею і привабливою зовнішністю. Кажуть, що бретонці харчуються магією, бо вона наповнює саму їх сутність. Бретонці отримують менше шкоди від будь-яких магічних атак, а при гарній вдачі зовсім її не отримують. Вони майстерні чарівники.

Аргоніанці Редагувати

Аргоніанін (Arena).png

Аргоніанці вихідці з провінції Аргонія. Вони високорозвинена раса рептилій, відчувають себе як дома в будь-якому схожому на болото місці. Відомі своїм розумом, рухливістю і спритністю. За своєю природою не так швидко втомлюються під час плавання і рідко тонуть. Також можуть плисти швидше інших рас. Вони продовжують вивчати магію, якою володіють на рівні адепта або розвивають таланти крадія.

Лісові ельфи Редагувати

Босмер (Arena).png

Лісові ельфи вихідці з провінції Валенвуд. Вони - лісовий народ, що відносе свої характерні риси з усім, що росте в зелених лісах їх батьківщини. Відомі як неймовірно рухливі і швидкі, відмінно володіють навичкою стрільби. Їм підходе будь-який клас.

Високі ельфи Редагувати

Альтмер (Arena).png

Високі ельфи вихідці з остріної провінції Саммерсет. Вони високі, їх шкіра відливає золотом, а очі мають мигдалеподібну форму. Високі ельфи особливо кмітливі, рухливі та вольові. Їх тягне до магії, як метелика до полум'я. З нею вони мають природну спорідненість і часто стають досить вражаючими чарівниками. Високі ельфи з народження мають імунітет до паралічу. Вони досконало володіють всім, що пов'язане з магією.

Темні ельфи Редагувати

Данмер (Arena).png

Темні ельфи вихідці з провінції Морровінд. Високий, темношкірий народ з червоними очима. Відомі за відмінну силу і кмітливість. Схоже, що вони від природи схильні наділяти зброю магією. Чудові у володінні комбінацією клинка, щита і магії.

Випадкова вікі