FANDOM

Ралоф
Ref ID: 0002BF9E Base ID: 0002BF9D
Ralof
ManIcon
Базова інформація
Рівень 5-50
Здоров'я 125+(PC-1)×11.7
Мана 50
Запас сил 50+(PC-1)×3.3
Раса Норд
Фракція Плащі Бурі
Локація Хелген, Рівервуд
Квест На свободу!, Перед бурею, Громадянська Війна в Скайрімі
Ралоф (ориг. "Ralof") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Ралоф є  Плащем Бурі і одним із ваших перших напарників. Захоплений разом із вами, він тікає від імперської варти в момент, коли Алдуїн нападає на Хелген.

Після досягнення укриття в імперській фортеці він звільняє вас від мотузки на руках, щоб ви могли допомогти йому протистояти імперським солдатам. Після втечі із Хелгена він приведе вас у селище Рівервуд до своєї сестри Ґердур.

Після завершення квеста "На свободу!" ви і Ралоф підете різними дорогами. Але, якщо ви вирішите приєднатись до повстанців, він буде допомагати вам у ході квесту Зубчаста корона, боротись в битві за Вайтран.

Ви зустрінетесь з ним знову, коли отримаєте завдання врятувати полоненних із Форту Нойград, де ви дізнаєтесь, що Ралоф командує військами.

Брав участь у битві при Вайтрані. Трохи пізніше можна дізнатись, що він командує розвідниками.

Після закінчення війни його можна буде знайти в таверні "Сплячий Велетень" у Рівервуді.

НотаткиРедагувати

  • В квесті "Зубчаста Корона" Ралоф наївно намагається зняти корону з драугра, що прикинувся мертвим.
  • Якщо знайти Ралофа в Рівервуді після виконання місій за Плащів Бурі, то можна почути унікальні фрази.

РодичіРедагувати

Випадкова вікі