FANDOM

Равен Каморан
Ref ID: 00022CCC / 00046674
Base ID: 0000ABB5
Равен Каморан.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 3-41 (PC+2)
Здоров'я 38 + (4 + 1,4) × (PC + 1)
Мана 288 + 3,5 × (PC + 1)
Раса Альтмер
Фракція Міфічний Світанок, Маги
Локація Імперське місто, Рай
Квест Рай, Шлях Світанку
Равен Каморан (ориг. "Raven Camoran") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Біографія Редагувати

Равен Каморан - альтмер, син глави культу Міфічного Світанку Манкара Каморана. Так само, як і його сестра Рума, є одним з найнаближеніших до Манкара людей. Судячи з усього, відповідає в культі за вербування нових членів, оскільки саме він приходить до новачків, що пройшли перші три етапи вступного випробування. Після того, як він наривається на засідку в особі протагоніста і Бауруса і помирає від їх рук, його душа вирушає в Рай - особливу область Мертвих Земель, плану Облівіону Мерунеса Дагона, виділену Князем даедра для своїх вірних послідовників.

Родичі Редагувати

Квести Редагувати

  • "Шлях Світанку" - в ході цього квесту головний герой разом з Баурусом повинен зустрітися із спонсором Міфічного Світанку, яким і є Равен, в каналізації Імперського міста. За підсумками зустрічі Равен гине, а головний герой отримує як трофей ключ до проникнення в культ Міфічного Світанку - четвертий тому коментарів до "Містеріуму Ксаркса".
  • "Рай" - в ході цього завдання відбувається зустріч з душею Равена Каморана в Раю. Вбивати його тут марно - як і усі душі, він воскресає.

Цікавинки Редагувати

  • У Равена є зачароване кільце, яке можна отримати нескінченне число разів: спочатку у квесті "Шлях Світанку", а потім в Раю, де Равен помирає і воскресає нескінченну кількість разів. Тіло Равена на деякий час залишається, і його можна обшукати.
  • Його ім'я можна виявити, прочитавши податкову відомість портового району, в ході одного з квестів Гільдії Крадіїв.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі