FANDOM

MonsterIcon Раб попелу
ID: ASH_SLAVE
Ash slave
LevelIcon 5

Health-icon 60 MagickaIcon 100 StaminaIcon 400

Душа Звичайна (100)
Раб попелу — людиноподібна істота, перетворене загадковою силою в жахливе чудовисько. Ці створення агресивні і небезпечні. Раби попелу певним чином пов'язані з Дияволом Дагот Уром.

Опис Редагувати

Провидці за допомогою чорної магії Шостого Будинку і божественної хвороби трансформуються в це істота. Раби попелу — це слуги Дагот Ура нижчого рангу. У раба попелу хоч і проглядаються ельфійські риси, але його шкіра виглядає немов покритій попелом, а також помутнен розум. Невеликі магічні здібності роблять рабів попелу небезпечними супротивниками.

Так як раби попелу зберігають залишки розуму, з ними можна спробувати поговорити (перебуваючи під чарами невидимості або хамелеона, або заспокоївши їх заклинанням «Утихомирення гуманоїда»). Раб попелу буде бурмотіти наступне:

  • Стільці. Столи. Все змішалося. Ми чуємо слова і повинні вимовляти їх. Ми беремо їх. Вибудовуємо за порядком, але все одно вони не заспокояться.
  • Все невірно. Це неправильно. Занадто високо. Це знаходиться на моєму шляху. Ми повинні розташувати їх правильно.

Заклинання Редагувати

Раб попелу володіє досить сильною бойовою магією. Серед доступних йому заклинань наступні:

  • «Іскра»: удар блискавки 2-20 од. в радіусі 5 фт., на мету;
  • «Щипавка»: звук 3-8 од. на 5 сек., на мету;
  • «Перша перепона»: щит 10 од. на 30 сек., на себе.

Розташування Редагувати

Попелястого упиря можна зустріти в наступних місцях на Вварденфеллі:

Галерея Редагувати