FANDOM

ON-mapicon-Ферма Північна долина
Північна долина 20
Чи є зображення, яке допоможе проілюструвати карти цієї місцевості?
Тоді завантажте його!
Плани

Є план локації?
Тоді завантажте його!

Округ Хай Рок
Регіон Бангкорай
Персонажі Віща сестра Дельфікве, Елізабет Ґаеркрофт, Капітан Євген Ґаеркрофт, Сержант Антіве, Лановік Гіро, Хатмі
Квести Ведуча позиція, За межею виклику, Знищення Свідків Темряви

Північна долина (англ. Northglen) — ферма у грі The Elder Scrolls Online.

Опис Редагувати

Північна долина — ферма, розташована у північній частині регіону Бангкорай, Хай Рок / Хаммерфелл. Дістатися до неї можна, якщо рухатися з Евермору на північний схід. Також можна скористатися мережею дорожніх святилищ. Одне з них розташоване на південний захід від ферми.

Це невелике фермерське поселення, розташоване на березі річки Бьюлсі на півночі Бангкорая біля самих стін Евермору. Судячи з місця розташуванню, громада була основним джерелом продовольства для міста. У роки Війни Альянсів, коли у північній частині Бангкорая спалахнув конфлікт між Річменським кланом Свідки Темряви і Евермором, ферма була захоплена і розграбована річменами. Знайомі з некромантією, вони прийнялися воскрешати убитих за допомогою особливої ​​магії. Метою річменів був наступ на Евермор.

Невеликий загін варти Евермор розташувався в західній частині ферми на височині, звідки спостерігає за подіями. Відправлені розвідники не повернулися, але на допомогу еверморцям був посланий Бездушний, раніше успішно ліквідувавший загрозу захоплення Евермору силами Імперського легіону. Капітан Євген Ґаеркрофт попросить відшукати зниклих розвідниць на території ворога, для чого підкаже обшукати невелику каплицю. На другому поверсі будівлі знаходиться редгардка Хатмі, яка розповість про табір відьом трохи північніше.

Відьми Гленморільського ковена проживають в стародавніх руїнах навколо озера Халсіон. Вони зустрінуть героя не те щоб привітно, але не нападуть вже точно. Їхній лідер, віща сестра Дельфікве, проводить ритуал над однією із сільських мешканок, маючи намір очистити її від темної магії річменів. Однак її спроба не увінчається успіхом, а селянка загине. Дельфікве попросить знищити особливі маркери, які річмени розставили на полях, а після чого знайти і ліквідувати їхнього лідера - Дурейга, знайти якого можна у підвалі його будинку в південній частині поселення. Там же і буде знаходиться друга розвідниця Елізабет Ґаеркрофт.

Після свого звільнення вона попросить знайти і знищити ящики з темним насінням, використовуваним річменами у своїх темних ритуалах. Коли справу буде зроблено, вона і протагоніст повернуться в табір, де спершу відбудеться сцена воз'єднання батька і доньки, після чого заявиться віща сестра Дельфікве, яка скаже, що бретонка скоро перетвориться на одного з річменських зомбі. Сама Елізабет прийме рішення віддати своє життя, щоб не стати небезпекою для оточуючих. Дельфікве проведе ритуал, в результаті якого дівчина загине. Північна долина звільнена, а облога з Евермору фактично знята.

Місця Редагувати

Північна долина 21
Північна долина 22
Дім Віташа Донзе Дім Дурейга

Квести Редагувати

Ковенант Даггерфолла Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі