FANDOM

Bookicon Путівник по Скінграду
ID: 0002455C
Book Obl 07
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Путівник по Скінграду (Guide to Skingrad) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Описання Редагувати

Це одна з восьми книг, що складають серію робіт Алессії Оттус, яка має на меті познайомити читача з містами Сіроділу. Однак погляд автора досить суб'єктивний і відображає точку зору представника обмеженого громадського класу багатих, зарозумілих і схильних до обскурантизму громадян Імперії.

Місезаходження Редагувати

  • Одна з найпоширеніших книг, зустрічається повсюди.

Текст книги Редагувати

Путівник Алессії Оттус по Скінграду

Джуліанос, мудрість і справедливість! Я - Алессія Оттус, і я хочу розповісти вам все про Скінград.

Графство Скінград знамените своїми винами, томатами і сирами, а місто Скінград - оден з найбільш чистих, безпечних і процвітаючих міст Сіроділу. Розташований в серці Західного лісу, Скінград є втіленням духу Коловії і всіх типових коловіанських чеснот - самостійності, працьовитості та розсудливості.

Скінград розділений на три великі райони: замок, верхнє місто і нижнє місто. Нижнє і верхнє місто розділяє дорога, що простягнулася між західними і східними воротами. У західній частині верхнього міста розташовані гільдії і таверна «Західний ліс», в східній - лавки і будинки заможних городян. У нижньому місті знаходяться каплиця і будинки середнього класу, а також готель «Дві сестри». Верхній і нижній райони з'єднуються між собою кількома горбатими кам'яними містками, перекинутими через дорогу що їх розділяє. Замок знаходиться за стінами міста і стоїть на крутому і високому пагорбі на північному заході. Потрапити в замок можна по дорозі, що йде від східних воріт міста.

Граф Скінграду, Янус Гассілдор, править графством вже багато років і має репутацію могутнього чарівника. Граф веде дуже відокремлений спосіб життя, рідко приймає відвідувачів і ніколи не з'являється в міський каплиці. Як піддані можуть стати добрими, якщо їх правитель не подає їм приклад? Як би там не було, громадяни Скінграда поважають і шанують свого графа, а саме графство процвітає. Злочини, азартні ігри і пияцтво тут майже не поширені, а місцеві вина і сири користуються заслуженим попитом по всьому Тамріеля.

У Скінграді два готелі. Готелем «Дві сестри» володіють двоє сестер - орків. Мені приємно повідомити, що готель знаходиться в чистоті і порядку, а п'яних бійок і скандалів тут ніколи не буває. Другий готель належить милою дамі - імперці. Ніхто з власників не проявляє належної побожності, тому мені важко порекомендувати вам конкретне місце для ночівлі.

А ось кого я точно можу вам порекомендувати, так це Салмо - пекаря, що живе в нижньому місті! Його рулети просто незрівнянні. Що стосується іншої смакоти Скінграду - сирів і томатів - то ви самі зможете вибрати, де їх купити. Сподіваюся, що вина Скінграду вас не цікавлять, бо споживання вина веде до розбещеності, а розбещеність - до гріха.

Місцева гільдія магів мало чим відрізняється від гільдій інших міст, а ось місцева гільдія бійців майже весь свій час присвячує винищення гоблінів, що вкрай благотворно позначається на безпеці мандрівників. Однак, я була шокована, дізнавшись, що коваль гільдії відкрито називає себе Агнетта Підшафе! Як можна пишатися своїм непотрібним поведінкою?

Дотримуйтесь заповідей Дев'яти божеств!

Випадкова вікі