FANDOM

Bookicon Путівник по Корролу
ID: 0002455D
Book Obl 02
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Путівник по Корролу (Guide to Chorrol) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписанняРедагувати

Це одна з восьми книг, що складають серію робіт Алессії Оттус, яка має на меті познайомити читача з містами Сіроділу. Однак погляд автора досить суб'єктивний і відображає точку зору представника обмеженого громадського класу багатих, зарозумілих і схильних до обскурантизму громадян Імперії.

МісцезнаходженняРедагувати

  • Одна з найпоширеніших книг, зустрічається повсюди.

Текст книгиРедагувати

Путівник по Корролу

Хвала Стендарру, Дев'яти і всім Святим! Я - Алессія Оттус, і я хочу розповісти вам все про Коррол.

Замок Корролу

Місто Коррол є столицею однойменного графства і управляється графинею Арріаною Валга, дуже гідної жінкою і матір'ю чарівної і доброчесної Алессії Каро, графині Лейавііна.

Графиня Арріана - благочестива послідовниця Акатоша, вона подає своїм підданим прекрасний приклад, регулярно відвідуючи каплицю. Її чоловік, граф Чарус Валга, був стійким захисником віри і послідовником Стендарра, і його загибель в битві зі Скайрімськими варварами стала справжньою трагедією для всіх жителів Коррола. Алессія Каро стала хорошою дружиною графу Маріус Лейавіінскому, і, як і личить шанобливій дочці, часто приїжджає в Коррол, щоб провідати свою праведну мати. Настільки ж приємно мені повідомити про те, що придворна чарівниця також є і вірною слугою Дев'яти божеств (на відміну від більшості своїх колег з гільдії магів). Шанель готова навчати будь-якого, хто жадає боротися зі злом і нечестю, тому краще звертатися до неї, а не до безбожників з гільдії магів.

Кожен день (крім Сандаса, звичайно) графиня приймає відвідувачів у великому залі свого прекрасного замку. Їй служить вихований і порядний сенешаль і герольд, що утримує замок в ідеальному порядку. У підвалах замку розміщується міцна темниця для всіх порушників закону; хоча я зі жалем повинна визнати, що варта не надто ревно виконує свої обов'язки і не поспішає заарештовувати численних шахраїв і жебраків, котрі оскверняють своєю присутністю вулиці цього чудового міста.

Райони Коррола

Коррол розділений на п'ять основних районів. Якщо ви ввійдете в головні ворота, то потрапите на широку площу з прекрасним фонтаном і статуєю в пам'ять про полеглих у битві за Санкр Тор. За фонтаном ви побачите два готелі, а також лавки торговця і коваля. Одна з вулиць веде на схід, до замку, інша на північ, до Великого Дуба, третя - на захід, до каплиці і житлових будинків. Поруч з каплицею розташовані книжкова крамниця, громадський колодязь і халупи бідняків. На площі навколо Великого Дуба знаходяться гільдія магів, гільдія бійців і будинки багатих мешканців Коррола.

Каплиця Стендарра

Каплиця Стендарра прекрасна, в ній приємно провести час в молитві та медитації. Щоранку по Сандасам в каплиці збираються благочестиві парафіяни на чолі з графинею, щоб віддати хвалу Дев'яти божествам. Дивно, але далеко не всі жителі Коррола наслідують приклад своєї пані і старанно відвідують каплицю. Багато хто віддає перевагу тинятися по вулицях і пліткувати! Звичайно ж, в цьому вина гільдій бійців і магів, які зовсім не прагнуть подати городянам хороший приклад. Жриця, мудра Ораг гра-Баргол, доброї душі орк, готова поділитися з усіма охочими своїми знаннями про цілющі заклинання. Звичайно ж, краще звернутися до неї, ніж до безбожників з гільдії магів.

Гільдії Корролу

Хоча гільдію бійців уже багато років очолює доблесна і шановна войовниця Вілена Донтон, її підлеглі грубі і неохайні. Вони вважають за краще не працювати, а тинятися по вулицях міста і пліткувати. Їм би варто було частіше відвідувати каплицю Стендарра, щоб Він у своїй милості направив їх на шлях істинний.

Члени місцевої гільдії магів здебільшого представляють собою невмілих учнів і підмайстрів, які проводять час за блюзнірськими книгами, безглуздими науковими суперечками і виготовленням мерзенних зілля. Всі вони добре освічені і красномовні, але який сенс в їх знаннях, якщо вони забули про свою душу? Ви, звичайно, можете придбати у них сувої і зілля, але це тільки ще більше надихне їх на проходження по хибному шляху.

Послуги та товари

Власниця крамниці «Північні товари» Сід-Ніус - аргоніанка, але на відміну від більшості своїх родичів вона розумна, чесна і красномовна. Хіба це не чудово? Вона настільки добре освічена, що навіть готова навчити охочих мистецтву торгівлі - але тільки не чекайте, що вам вдасться купити у неї що-небудь по дешевці!

Знаючі люди стверджують, що власниця «Вогню і сталі», жінка - редгард по імені Рашеда - дуже хороший коваль, і завжди готова поділитися своїм умінням з гідним учнем. Крім того, вона ніколи не забуває ходити по Сандасам в каплицю. Все це, звичайно ж, заслуговує на похвалу, хоча я б сказала, що їй не вистачає хороших манер і хоч якогось смаку в одязі.

Книжкова крамниця Ренуа на перший погляд вражає широким вибором книг. Але, повірте мені, що в ній не знайти навіть «Десяти заповідей Дев'яти Божеств», не кажучи вже про інші книги, які повинен прочитати кожен послідовник істинної віри.

У місті два місця, де можна пообідати або провести ніч. В одному з них сухо і чисто, його відвідують пристойні люди; в іншому брудно, шумно і повно злодіїв, п'яниць і орків. Перше управляється добре одягненою, гідною і шанованою матроною, другим володіє легковажна дівиця. Перший заклад називається «Дуб і патериця». Друге - «Сіра кобила». Впевнена, ви не помилитеся у виборі, коли захочете з комфортом і в безпеці провести ніч.

Варті уваги жителі Коррола

У Корролі живе письменниця Каста Скрібонія. Вона добре освічена і багато подорожувала. Хоча вона і та пише книги, які я не можу рекомендувати до прочитання, так як в них занадто багато романтики, пригод, чуток і інших непотрібних речей, які навряд чи створять у наших дітей правильне уявлення про добро, обов'язок, честь, повагу та інших чеснотах, яких повинен дотримуватися кожний послідовник Дев'яти божеств.

Ганебні особливості Коррола

Люди Коррола дуже балакучі; щовечора можна споглядати швендь городян, які збираються у Великого Дуба, щоб обмінятися останніми плітками. Один з цих людей, проноза по імені Хондітар, знає все про навколишні землі, і готовий поділитися своїми знаннями за гроші. Хоча особисто я б не стала користуватися послугами цього п'яниці, богохульника і забіяки.

Коррол кишить злодіями і вбивцями. Вони навіть сміють навчати інших своїм жахливим кримінальним навичкам! І куди тільки дивляться Коррольська варта?

Жебраки Коррола брудні, як і всюди, але, принаймні, не страждають хворобами і не намагаються вимагати грошей у перехожих. Можете кинути їм монетку, щоб полегшити душу, але знайте, що вона все одно буде витрачена на азартні ігри, дешеве вино і інші пороки.

Дев'ять Божества і дев'ять благословень!

Випадкова вікі