FANDOM

Bookicon Путівник по Брумі
ID: 0002455E
Book Obl 07
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Путівник по Брумі (Guide to Bruma) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписанняРедагувати

Це одна з восьми книг, що складають серію робіт Алессії Оттус, яка має на меті познайомити читача з містами Сіроділу. Однак погляд автора досить суб'єктивний і відображає точку зору представника обмеженого громадського класу багатих, зарозумілих і схильних до обскурантизму громадян Імперії.

МісезаходженняРедагувати

  • Одна з найпоширеніших книг, зустрічається повсюди.

Текст книгиРедагувати

Путівник по Брумі

Автор: Алессія Оттус.

Батько Талос, захисти нас всіх! Я - Алессія Оттус, і я хочу розповісти вам все про Бруму.

Хоча Брума вважається нібенейськім графством, доречніше вважати його нордичним - не тільки через близькість зі Скайрімом, а й через його положення високо в холодних і засніжених Джерольських горах. У Брумі завжди холодно, тут завжди йде сніг, і тільки жаровні, що постійно горять на вулицях, не дають жителям замерзнути до смерті. Все тут побудовано з дерева, так як Джерольські гори багаті лісами, і навіть найбагатші городяни живуть в темних і брудних дерев'яних хижах. Не дивно, що всі норди такі п'яниці - жити в такому кліматі неможливо; багато хто вважає що краще напиватися, тільки щоб забути про страшний холоді і нещадний вітер.

Замок Бруми холодний і аскетично обставлений; його стіни і стелі темні від кіптяви постійно жевріючих жаровень. Запах диму і попелу пронизує все навколо. Високі зали замку вражають, але прогріти їх неможливо, і всі тут постійно мерзнуть. Багаторічні шари сажі і кіптяви, що покривають стіни, не дозволять вам оцінити прекрасну роботу мулярів, що побудували замок. Крім того, що замок побудований з каменів, він такий же, як дерев'яні хатини міста - холодний, темний, потворний і брудний.

Графиня Наріна Карвейн - справжня нібенейка, шаноблива прихожанка і мудра правителька, хоча і схильна до інтриг і підступності. Тим не менш, вона досить ефективно управляє графством. Крім того, добре навчена варта під командуванням капітана - норда тримає в страху місцевих злодіїв і простолюдинів - і це незважаючи на те, що у нордів два улюблених заняття: пити і буянити.

Ворота у двір замку Бруми знаходяться в західній частині міста. Крамниці, готелі і гільдії розміщуються на півночі міста - на західній терасі біля воріт замку і під нею, поруч з каплицею. Каплиця підноситься в центрі південної частини Брум, і з трьох сторін оточена житловими будинками. Вулиці вузькі і бідні; рослинності майже немає, так як рідкісні дерева і квіти можуть вижити на такому холоді. Саме місто досить мале, і його можна досить швидко обійти пішки.

У той час як жителі - нібенейці старанно відвідують каплицю, простолюдини-норди воліють дотримуватися своїх варварських звичаїв і як і раніше шанують своїх язичницьких богів.

У Брумі можна придбати відмінну зброю і обладунки, що не дивно, адже майстерність ковалів - нордів загальновідома. Та годі знайти тут книжкові магазини - норди неосвічені і читати не люблять. Гільдії Бруми бідні і недоукомплектовані, адже мало хто захоче працювати в цих сумних землях. Втім, Гільдія магів міститься в ідеальному порядку і добре опалюється (хочеться сподіватися, що для цього не використовуються які-небудь диявольські машини).

Так збережуть вас Дев'ять Божества!