FANDOM

Bookicon Путівник по Бравілу
ID: 0002455F
Book Obl 07
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Путівник по Бравілу (Guide to Bravil) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписанняРедагувати

Це одна з восьми книг, що складають серію робіт Алессії Оттус, яка має на меті познайомити читача з містами Сіроділу. Однак погляд автора досить суб'єктивний і відображає точку зору представника обмеженого громадського класу багатих, зарозумілих і схильних до обскурантизму громадян Імперії.

МісезаходженняРедагувати

  • Одна з найпоширеніших книг, зустрічається повсюди.

Текст книгиРедагувати

Путівник по Бравілу

Автор: Алессія Оттус.

Мара, добра Мати! Одаруй нас здоров'ям і добротою! Я - Алессія Оттус, і я хочу розповісти вам все про Бравіл. У двох словах, Бравіл - це темна решітка каналізаційного стоку, в якій накопичуються бруд і сміття. Це найбідніше і найбрудніше, найстаріше і найубогіше з усіх міст Сіроділу, тут найбільше злочинців, п'яниць, пожирачів скуми, звіролюдей і іноземців. Для повноти картини Бравілу не вистачає тільки сектантів-шанувальників даедра ... Втім, ходять чутки, що в Бравілі знайшли притулок шанувальники ще більш жахливих нечестивих культів.

Це місто сер, смутне і депресивне. Повітря тут вологе, важке і насичене безліччю неприємних запахів - все завдяки тому, що річка Ларсіус, що протікає через місто, замінює йому каналізацію, а навколо міста безліч боліт і драговин, що кишать мошкарою. Архітектура міста відрізняється своєю потворністю. Житлові будинки, будівлі Гільдій і лавки споруджені з дощок, прогнилих і покритих мохом. Шкода, що не дивлячись на свої жахливий стан, ці халупи і не збираються розвалюватися, щоб звільнити місце для хороших будинків. Замість цього нові оселі будуються на дахах уже збудованих, утворюючи потворні багатоповерхові будівлі. Жебраки і злодії ліниво хитаються по балконах і містках, що нависають над вулицями, виливаючи помиї прямо на голови необережним перехожим. Цілі родини живуть тут в неймовірних злиднях в хитких халупах, не придатних навіть для утримання худоби. Жителі Бравілу брудні і злодійкуваті. Їх хатини трохи краще темних печер гоблінів. Жителі міста діляться на два класи: до першого належать бандити, поїдачі скуми, контрабандисти, злодії, вбивці і жебраки, до другого - дурні, за рахунок яких живуть всі інші.

Бравілом правлять злочинці, а міська варта підкуплена торговцями скумою. Вас не здивує велика кількість на вулицях аргоніан і каджитів, адже Ельсвейр і Аргонія тут зовсім поруч, а ось сюрпризом може стати безліч орків. Однак, звіролюди відчувають себе цілком комфортно в компанії один одного, адже злодії і вбивці не соромляться суспільства грабіжників і мародерів.

У Бравілі немає чіткого поділу на райони. Втім, можна назвати кілька пам'яток, які мандрівники можуть використовувати як орієнтири. Замок розташований на східному березі річки, через яку перекинуто підвісні містки. Напроти нього, на захід, височіє каплиця. Гільдії та лавки тягнуться вздовж східного муру і по березі річки. Простір між каплицею, лавками і гільдіями заповнене халупами міщан. Кам'яний замок Бравілу - здається, єдина будова в місті, яка не обрушиться при найменшому подиху вітру. Звичайно, він обставлений куди краще, ніж хатини городян, але вдома навіть не найбагатших сімей Анвілу або Імперського міста перевершують його по частині розкоші. Граф Реґулус Терентіус, виходець з поважної родини, в молодості не раз перемагав на лицарських турнірах, але нині набув слави марнотратника і нероби. А його син, Гелліус Терентіус - пихатий павич; він приятелює з злочинцями і поїдачами.

Каплиця знаходиться в занепаді і давно потребує ремонту. Кладовище оточене розваленим дерев'яним парканом, який ніколи не знав фарби, а могили запущені і забуті. Хоча настоятелька і є вірною слугою Мари, але вона просто не в силах очистити це місто, забуте Дев'ятьма Божествами, від гріха і злиднів. Жриця мудра, і жителі люблять її. Правда, більшість городян заходить під священні склепіння тільки для того, щоб сховатися від негоди або вкрасти що-небудь з жертвоприношень. Місцеві готелі здатні відлякати навіть бувалого мандрівника. Переступивши через п'яниць, що валяються на порозі, і калюжі їх блювотини, необережний мандрівник ризикує потрапити в обійми жебраків, здирників, шулерів, кишенькових злодюжок або справжнісіньких бандитів. Той же, хто буде досить дурний, щоб переночувати тут, має всі шанси бути вбитим в ліжку.

Гільдії, як не дивно, містяться в порядку і чистоті. Подорожнім, яких ніч застала в Бравілі, має сенс подумати про те, щоб приєднатися до Гільдії Магів або Бійців - просто для того, щоб переночувати в відносно безпечному місці. Лавки Бравіла нічим не гірше інших закладів такого типу, і, крім того, в них ви можете відчувати себе у відносній безпеці - адже бравільські торговці змушені приймати найсерйозніші заходи, щоб захистити себе і свої товари від грабіжників.

Якщо життєві обставини або справи приведуть вас в Бравіл, то незабаром вам неодмінно захочеться покинути це потворне місто. І, коли ви будете його залишати, не забудьте озирнутися і переконатися в тому, що за вами не слідкує низка бандитів і вбивць.

Шануйте Дев'ять Божеств в молитві!

Випадкова вікі