FANDOM

DB-LDB-R
Прощавай, кохання
Муірі (Прощавай, кохання)
Огляд
Квестодавець Астрід
Фракція Темне Братерство
Локація Маркарт, Настоянка відьми, Ральдбтхар
Винагорода гроші, Перстень Муірі
Тип Квест Темного Братерства
Попередній квест Прихисток
Наступний квест Шепіти у темряві
Прощавай, кохання (ориг. "Mourning Never Comes") — квест фракції Темне Братерство в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Стадії квестуРедагувати

  • Взяти особливий контракт у Глави Братерства.
  • Знайти Муіру і дізнатися у неї умови і подробиці завдання.
  • Знайти Алена Дюфона і його банду.
  • Знищити ціль і розправитись із його свитою.
  • Виконати додаткову (необов'язкову) частину завдання — вбивство Нільсін Розколотий Щит
  • Знайти і вбити ціль
  • Повернутися до Муірі за нагородою (золото і Перстень Муірі)

ПроходженняРедагувати

Контракт герою дасть Астрід. Необхідно знайти молоду бретонку Муірі, яка і розповість протагоністу всі деталі наступного завдання. Муірі живе в Маркарті і працює в алхімічній лавці «Настоянка відьми». Дівчина розповість, що хоче помститися своєму колишньому коханцю по імені Ален Дюфон, який спокусив її заради того, щоб пограбувати дружню їй сім'ю — Розколотий Щит.

Насправді Ален Дюфон є розбійником, який разом зі своєю бандою ховається в двемерськиіх руїнах Ральдбтхара. Табір його розбитий усередині недалеко від входу, коридори патрулює охорона, а сама жертва знаходиться в оточенні кількох бійців.

Добравшись до Ральдбтхара, потрібно бути акуратним: пастки тут на кожному кроці. Перше, що може перешкодити на шляху — вогняні струмені, періодично викидають полум'я. Їх можна минути, швидко пробігши повз або обійшовши через бічний коридор, перебивши кілька бандитів.

У Довакіна на вибір буде кілька шляхів для позбавлення життя Дюфона. Можна пробігти через вогненні струмені, розкрити замок на воротах, і тоді ніщо не буде відокремлювати від наміченої цілі. Також можна обійти по боковому коридору, але варто бути обережніше — тут можуть зустрітися кілька супротивників, в кінці коридору знаходяться замкнені ворота (замок рівня «Експерт»). Якщо його зламати, то герой виявить близько двох двемерскіх арбалетів, при активації яких прогримить вибух, в результаті якого можна буде розпрощатися з Дюфоном і його свитою. Також в залі, де знаходиться намічена жертва, на підлозі розлито масло. Можна запалити його будь-яким вогненним заклинанням або відповідним Ту'умом і поспостерігати за тим, як бандити згорають живцем.

Крім того, Муірі попросить героя надати за додаткову винагороду ще одну послугу — вбити Нільсін Розколотий Щит. Обдурена сім'я оголосила Муірі зрадницею і відмовилася від неї, тому дівчина так витончено вирішила їм помститися.

Нільсін живе в західній частині міста Віндхельма, будинок замкнений на замок рівня «Майстер», однак, жертва в 6:00 ранку вже покидає його. Її шлях пролягає через безлюдне міське кладовище.

Можна спробувати підстерегти її вночі в резиденції її сім'ї, також можна підловити її на вулиці, але куди практичніше буде зустрітися з нею в храмі, який Нільсін відвідує кожен день. Вона сидітиме там спиною до дверей абсолютно одна.

Усунувши її, потрібно повернутися до Муірі, і та вручить герою кілька сотень монет (залежить від рівня) і дасть перстень алхімії (Перстень Муірі), якщо той убив ще й Нільсін.

ЦікавинкиРедагувати

  • Якщо вбити Нільсін, її мати Това покінчить з собою. Ніякої корисного навантаження цей персонаж не несе і її смерть на майбутньому протагоніста ніяк не відіб'ється.
  • Якщо вбити Алена Дюфона до виконання квесту, то в діалозі з Муірі з'явиться рядок: «Взагалі-то Ален Дюфон вже мертвий. Пав від моєї руки». В такому випадку контракт на Нільсін Розколотий Щит герою не дадуть. Після чого, повернувшись до Астрід, можна здавати квест. Однак, якщо навідатися до Нільсін в першу чергу, відразу ж після отримання завдання, то при розмові з нею буде доступно кілька рядків діалогу, а завдання можна буде пройти в повністю зворотному порядку: Нільсін-Дюфон-розмова з Муірі.
  • Спосіб вирішити проблему раннього вбивства Алена Дюфона за допомогою консолі — після отримання завдання у Астрід і до розмови з Муірі ввести в консолі:
    • setstage DB03 30 (додає в щоденник рядок про вбивство Нільсен)
    • setstage DB03 40 (додає в щоденник рядок про повернення до Муірі і доповіді про вбивство Алена)

Випадкова вікі