FANDOM

Bookicon Просування істини
ID: BK_PROGRESSOFTRUTH
Book Morr 28
Вага: 4 Ціна: 150 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Інформатори у Вівеку
Просування істини (Progress of Truth) — книга в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
«У цій книзі описані суперечки Жерців-інакодумців щодо доктрини Храму Трибуналу. Храм заборонив продаж і володіння цією книгою, тому її буде непросто знайти. У нас тут є один екземпляр, але я боюся, що перебуваю під наглядом Ординаторів. Набагато краще буде пошукати цю книгу у місцевих книготоргівців. Деякі з них не звертають уваги на заборони Храма на якісь певні книги, адже їм набагато важливіші прибуток чи принципи.»
~ Мехра Міло

Де знайтиРедагувати

ТекстРедагувати

Складено Жерцями-інакодумцями.

ПРИМІТКА: містить доктрини Храму, що оскаржені з точки зору Жерців-інакодумців.

1. Божественність Трибуналу.

Доктрина Храму стверджує, що апофеоз Трибуналу був досягнений за рахунок виконання завдань, чесноти, знаннь, випробувань та боротьби із Злом; доктрина стверджує, що божественні сили і безсмертя Трибунів є спадком данмерських предків (включаючи, серед інших, Добрих Даедра, пророка Велота і святого Неревара). Жерці-інакодумці питають: а чи можуть сили Трибунів та Дагота Ура йти з одного джерела - Червоної гори? Джерела в Апографі припускають, що Трибунал покладається на поганські зачаровані інструменти для досягнення божественності, і що ці нечестиві прилади були створені двемерським чарівником Кагренаком для невдалого побудування Нумідіума.

2. Непорочність Трибуналу.

Жерці-інакодумці стверджують, що Храм завжди мав два обличчя: "суспільне" (викладене у Хейрографі - "священних письменах") і приховане (викладене у Апографі - "таємних письменах"). Суспільне обличчя Храму зображує героїчні вчинки Трибуналу, в той час як приховані твори викривають таємниці, брехню, невідповідності, суперечності та різні інтерпретації битви під Червоною горою, підіймають питання про роль Трибуналу у цій битві, і про джерело їхнього подальшого піднесення. Крім того, є достовірні свідчення, що Трибунал приховує справжню загрозу, що походить від Дагота Ура у Червоній горі, вводячи народ в оману, буцімто Трибунал може захистити Морровінд від Диявола і приховує недавнє драматичне зменшення магічної сили Трибунів.

3. Храмова розповідь про битву під Червоною горою

Ашлендери не відводять місця Трибуналу в битві під Червоною горою і стверджують, що двемери знищили самі себе, а не Неревар розбив їх. Також Ашлендські перекази кажуть, що Неревар залишив Дагота Ура охороняти секрети Червоної гори, а сам пішов на переговори з Великою Радою (тобто Трибуналом), а далі Неревар помер на переговорах (ашлендери стверджують, що не від ран, але від зради). Згодом Трибунал зіштовхнувся з бунтівним Даготом Уром і вони вбили того в Червоній горі, адже він не схотів поступитися перед їхньою волею.

4. Вшанування Даедра, святих та предків

В той час як Жерці-відступники оскаржують божественність Трибуналу, ми не заперечуємо святість чи героїзм Трибунів. Жерці-відступники виступають за відновлення багатьох елементів колишнього вшанування культу предків, як це робилося Ашлендерами і святим Велотом. Як точно це буде робитися, Жерці-відступники ще не дійшли остаточної думки.

5. Заперечення пророцтва Втілення і гоніння на Нереварінців

Хоча серед Жерців-відступників немає однозначної думки про те, чи правдивим є пророцтво Втілення, але ми всі згодні з тим, що гоніння на Нереварінців є необґунтованими і політично мотивованими. Ми не відкидаємо містицизм, одкровення, чи пророцтва як частину магічного досвіду. Жерці-відступники ще не вирішили питання про правильність чи помилковість цих ідей. Ми вивчили містику Ашлендського культу предків, зокрема обряди провидців ашлендерів і мудрих жінок-шаманок, а також пророцтва про Втілення. Багато хто із Жерців-відступників дійшли думки, що пророцтва про Нереваріна є правдивими і зробили систематичне вивчення пророцтв, що записані у архівах Храму.

6. Повноваження Архіканоніка та Ординаторів

Жерці-відступники не визнають влади Архіканоніка та Ординаторів. Храмова ієрархія наскрізь коррумпована, служителі піклуються лише про свої особисті чи політичні інтереси і більше не діють в інтересах Храму чи його шанувальників. Жерці-відступники вважають, що Архіканонік та Ординатори говорять самі за себе, а не за Трибунал.

7. Інквізиція і використання терору і тортур Ординаторами

Серед служителів Храму не є секретом, що Ординатори використовують викрадення, терор, тортури і таємне позбавлення волі для перешкоджання просуванню єресі та інакомислення. Жерці-відступники вважають, що Ординатори або вийшли з-під контролю, або ж ці інструменти використовуються для підтримки влади корумпованого духовенства.

8. Основні засади доктрини Храму - благодійність для бідних, освіта для неуків, захист для слабких

Хоча Жерці-відступники не заперечують, що більшість священників з рангами і рядові служителі вшановують найкращі традиції Храму, ми вважаємо, що є багато священників у вищих колах, більше зацікавлені владою і розкішшю, ніж благополуччям бідних, неуків та слабких.

Випадкова вікі