FANDOM

Перо

Видно, перо пересохло...
Ця стаття недописана. Ви можете допомогти нам відредагувавши її. Якщо ви вже відредагували її, НЕ забирайте шаблон. Повідомте адмінів, а вони вже вирішать долю статті.
Можете щось сюди додати

Тамріель поділяють на 9 провінцій:
  1. Хай Рок;
  2. Хаммерфелл;
  3. Скайрім;
  4. Морровінд;
  5. Сироділ;
  6. Аргонія;
  7. Саммерсетські Острови;
  8. Валенвуд;
  9. Ельсвейр.

Провінції мають різні флору, фауну і кліматичні умови. В кожній провінції домінує окремий народ з власною культурою, але також є представники інших рас.

Хай Рок Редагувати

Хай Рок

Хай Рок

Північно-західна провінція Тамріеля.

Основне населення — бретонці, які живуть в декількох відокремлених королівствах.Особливістю регіону є відсутність централізації, Хай Рок (за правління бретонців) ніколи не був єдиним довгий період часу (королівства об'єднювалися лише під натиском обставин).На півдні центральної гірської гряди розташовується старовинна столиця орків — Орсініум. У складі Хай Рока: численні землі і клани Великої Бретонії, острови Деллеса, племена долини річки Бьюлсі. Межа на кордоні зі Скайрімом погано контролюється Імперією, тому там постійно спалахують заворушення.

У провінції помірний клімат, горбиста місцевість в прибережних районах змінюється на кам'янисту і гірську у внутрішніх регіонах.

Найбільш населеним районом в провінції є затока Ілліак, де і розташовуються найбільші міста. Причиною цього є зручне розташування, що дозволяє доставляти вантажі по воді і вести торгівлю.

При підйомі від узбережжя затоки — плато Північна Камбрія з дрібними містечками в долинах простягається до північного узбережжя. На схід від землеробської Камбрії розташовуються Ротгаріанські гори з пасовищами і селами. Ще далі на схід — Західна Межа, відокремлена від основного Хай Рока гірським хребтом.

На сході Хай Рок має кордон із Скайрімом, а на південному сході з Хаммерфеллом, на півдні його береги омивають води затоки Ілліак, а на півночі холодне море Привидів.

Столиця - Даґґерфол.

Хаммерфелл Редагувати

Хаммерфелл

Хаммерфелл

Північно-західна провінція Тамріеля.

В провінції проживають редгарди - біженці з континента Йокуда, цивілізацію редгардів можна розділити на розвинені прибережні міста та незліченні клани кочівників, які мандрують по пустелі.

Провінцією керують Вінценосці та Попередники.

У провінції панує жаркий клімат, більшу частину Хаммерфеллу займає пустеля Алік'р, на півночі простягаються гори, лише прибережні землі мають хороші для проживання умови, де і живе більшість редгардів.

Північним сусідом Хаммерфелла є Хай Рок, північно-західним - Скайрім, на сході межує з Сироділом, на заході омивається водами затоки Ілліак, а на півдні простягається Абесинське море.

Столиця - Сентінель.

Скайрім Редагувати

Скайрім Мапа

Скайрім

Північна провінція Тамріеля.

Жителями цих земель є норди - високі світловолосі люди, предки нордів переселилися в Скайрім із Атмори, населення розподілене рівномірно по усій провінції (норди пристосовані до особливих умов своєї батьківщини).

Провінція поділена на 9 Холдів, якими управляють ярли, в Скайрімі також є Верховний Король, якого вибирають з поміж ярлів на Зібранні ярлів, ярли підпорядковуються Верховному Королю, але при цьому мають певну автономію.

Клімат у провінції суб-арктичний, хоча на півдні Скайріму тепліше ніж на півночі, в провінції велика кількість гірських систем.Також тут знаходиться Горлянка Світу - найвища гора в Тамріелі.

Сусідами Скайріму на заході є Хай Рок і Хаммерфелл, на сході Морровінд, а на півдні Сироділ, на півночі провінцію зустрічає холодне море Привидів.

Столиця - Соліт'юд.

Морровінд Редагувати

Морровінд

Морровінд

Північно-східна провінція Тамріеля.

Жителями провінції є данмери - ельфи із сірою шкірою і "вогняними" очима, до того як їх перетворила Азура, данмерів називали кімерами, які переселилися до Морровінду з Самерсетських Островів.

Морровіндом правлять Великі Доми - Редоран, Індоріл, Тельванні, Дрес і Садрас (Садрас в 4 ері замінив Дім Хлаалу).Провінція поділяється на материковий Морровінд, острів Вварденфелл та декілька менших островів.

На острові Вварденфелл, основне населення зосереджено на заході і півдні, інша частина острова є попільною пусткою, де живе небагато кочових племен ашлендерів. Східну частину острова контролюють Тельванні.На материковій частині Морровінду населення розміщено більш-менш рівномірно.

Клімат - тропічний, земля тут вкрита попелом з вулкану, на заході знаходяться гори Велоті.Візитівкою провінції є Червона гора - діючий вулкан в центрі Вварденфелла.

На заході Морровінд має кордон зі Скайрімом і Сироділом, на півдні з Аргонією, а на півночі розташоване море Привидів.

Столиця - Морнхолд.

Сироділ Редагувати

Сироділ-Мапа

Сироділ

Центральна провінція Тамріеля.

Цю провінцію населяють імперці, хоча їхні предки прибули у провінцію в якості рабів, але після повстання Алессії в 1Е, вони стали правити у провінції.

Провінція поділена на 10 графств якими управляють графи, вони в свою чергу підкорюються Імператору і Раді.

Колись клімат був тропічним, але приблизно в період правління Тайбера Септима клімат з невідомих нам причин змінився на помірний (можливо через Нумідіум).На півночі провінції гори, а от інша частина Сироділа - це ліси та рівнини.

Символом Імперського міста як і самого Сироділа є Вежа Білого Золота.

Через те, що Сироділ в центрі Тамріеля, він межує майже із усіма провінціями, серед яких:на півночі - Скайрім, на північному заході - Хаммерфелл, на північному сході - Морровінд, на сході - Аргонія, а на півдні - Валенвуд та Ельсвейр.

Столиця - Імперське місто.

Аргонія Редагувати

Аргонія Мапа

Аргонія

Південно-східна провінція Тамріеля.

Населенням цієї провінції є аргоніани - раса звіролюдей схожих на рептилій.Також тут проживають Хісти - велетенські дерева з власним розумом; вони є захисниками провінції і її жителів, вважаються однією із найдревніших рас у Нірні.Аргоніани можуть "спілкуватися" з хістами доторкнувшись до них.

Через болота, аргоніани живуть окремими племенами, але навіть в таких умовах аргоніани дуже згуртовані і можуть спільними зусиллями зупинити наступ ворогів.На початку після Кризи Облівіона, націоналістична партія Ан-Зайліль встановила свою владу у погромленій провінції і оголосила незалежність від Імперії.

Клімат помірний і вологий, вся провінція - це одне велетенське болото, яке пройти дуже важко (через що це улюблене місце для переховування).

У Аргонії є тільки два сусіди - Морровінд на півночі і Сироділ на північному заході.

Саммерсетські Острови Редагувати

Острови Саммерсет Мапа

Острови Саммерсет

Єдина провінція яка не є частиною континента, знаходиться вона на південному заході від Тамріеля.

Острови населяють альтмери - високі ельфи з золотистим тоном шкіри.Їхні предки альдмери прибули з Альдмерису в Меретичній Ері і заселили острови Саммерсет, а потім і майже весь Тамріель.Альтмери відносяться зневажливо до інших рас (навіть до інших мерів).

Править у провінції король.У містах, від імені короля правлять канонріви.

Клімат помірний, ландшафт різноманітний (гори, ліси, рівнини).Провінція складається із трьох великих остовів: Саммерсет, Аурідон, Артеум.У альтмерів дуже красива архітектура, ті кому пощасливилося побувати тут, не могли передати велич і красу міст.

Найближчими сусідами (через море) є Сироділ і Валенвуд на заході.

Столиця - Алінор.

Валенвуд Редагувати

Валенвуд Мапа

Валенвуд

Південна провінція Тамріеля.

Валенвуд населяють босмери - невисокі і спритні ельфи, яких не безпідставно називають найкращими мисливцями Тамріеля.Їхня культура вважається найдивнішою на материку, живуть вони на деревах, їжу добувають мисливством.Столиця босмерів це величезний дуб - Фалінесті, особливістю столиці є можливість її переміщення (зимою столиця на півночі провінції, а літом на півдні).

Про владу у провінції відомо тільки те що правителем є король.29 року 4Е уряд Валенвуду був скинутий Талмором, відтоді провінція є частиною Домініону Альдмері.

Клімат тропічний, вся провінція вкрита густими лісами і джунглями.

Північним сусідом є Сироділ, а східним Ельсвейр, на заході, через море знаходяться Острови Саммерсет.

Столиця - Фалінесті.

Ельсвейр Редагувати

Ельсвейр Мапа

Ельсвейр

Південна провінція Тамріеля.

Провінцію населяють каджити - раса звіролюдей схожих на котів.

До 309 року 2Е існували два царства: Анеквіна і Пеллетін, які згодом об'єднался в Ельсвейр.В 115 році 4 ери відбувся переворот і Ельсвейр знову розділився на два царства, які в свою чергу стали васалами Домініону Альдмері.

Клімат екваторіальний, сама провінція є великою пустелею з невисокими горами.

Сусідом на півночі є Сироділ, а на заході - Валенвуд.

Столиця - Торвал.

Випадкова вікі