FANDOM

SettlementIcon.png Притулок Темного Братерства
Убежище Темного Братства - интерьер.jpg
Карта
Dark Brotherhood Sanctuary.jpg
Плани

Є план локації?
Тоді завантажте його!

Персонажі Астрід, Бабетта, Назір, Цицерон, Візара, Арнбьорн, Габріелла, Матір Ночі
Притулок Темного Братерства (в ориг. Dark Brotherhood Sanctuary) — поселення у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Код локації:

DarkBrotherhoodSanctuary DarkBrotherhoodSanctuaryExterior

Опис Редагувати

Знаходиться на заході від Фолкріта, в сосновому лісі, у непримітній для стороннього спостерігача печері. Вхід відкриється лише з початком сюжету Братства, так як бажаючий увійти повинен назвати особливий пароль.

Це останній прихисток Темного Братерства у всьому Тамріелі. До, колись могутньої і жахаючої на весь материк, організації тепер входять всього сім членів. Під час сюжету туди прибуває восьмий персонаж - Цицерон з Матір'ю Ночі. Мати Ночі вже кілька століть як мертва, зате черпає мудрість і знання від самого Сітіса, а Цицерон цілком живий, але досить-таки не в собі, тому їх двох можна вважати за одного повноцінного персонажа.

Предмети Редагувати

Всупереч очікуванням, цінного в Притулку вкрай мало. Варто відзначити, хіба що, два комплекти обладунку тіней, що лежать на полицях відразу праворуч від входу. Також тут є алхімічна лабораторія і Пентаграмма Душ. Біля алхімічної лабораторії камені душ. Крім того, уважний знайде тут камінь Барензіі (квест «Заглянути під кожен камінь»).

Персонажі Редагувати

  • Астрід - лідер залишків Темного Братерства
  • Арнбьорн - вовкулака, чоловік Астрід.
  • Бабетта - "вічне дитя", вампір, вчитель навичку "Алхімія" ("Майстер")
  • Візара - асасин, колишній темний ящір
  • Габріелла - асасин із здібностями пророка, дуже задоволена тим, що передбачила дату власної смерті.
  • Матір Ночі - легендарна засновниця Братерства, фізично мертва вже дуже давно але, завдяки незбагненному духовному звязку, може доводити до Слухаючого волю Сітіса.
  • Назір - права рука Астрід, відповідає за пошук та роздачу стандартних контрактів. Вчитель навичку "Легка броня" ("Майстер")
  • Фестус Крекс - колишній викладач Колегії Вінтерхолду, маг-садист.
  • Цицерон - напівбожевільний Хранитель труни Матері Ночі.

Морозний павук Редагувати

В Притулоку є затягнутий павутиною закуток, де мешкає морозний павук на ім'я Лис. За ним любить цілими днями спостерігати Бабетта. Як Братство примудрилося приручити його, невідомо. Не варто чіпати Лиса, у нього нічого немає (крім отрути). Тим більш, бідолаха все одно загине по ходу сюжетної лінії Темного Братства.

Примітки Редагувати

  • Навіть якщо Вам відомий пароль для входу в Притулок із минулих проходжень гри, то потрапити в нього все одно не вийде, оскільки необхідний варіант не з'явиться в діалозі.

Баги Редагувати

  • Частий баг: при виході із притулку перед головним героєм може впасти тіло мисливця. Звідки воно - невідомо.

Випадкова вікі