FANDOM

DB-LDB-R
Похорони, що затрималися
Цицерон1
Огляд
Квестодавець Цицерон, Ванцій Лорей
Фракція Темне Братерство
Локація Ферма Лорея
Винагорода 250–750 септимів
Тип Квест Темного Братерства
Наступний квест Вступ в Темне Братерство
Похорони, що затрималися (ориг. "Delayed Burial") — квест фракції Темне Братерство в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

«Бідний Цицерон застряг. Бачиш? Я віз мою бідну улюблену маму. Ну, не її. Її труп! Вона зовсім мертва.»
~ Цицерон

ОписРедагувати

Подорожуючи на північ від Вайтрана, герой може наштовхнутися на Ферму Лорея, де біля дороги зустріне Цицерона, вбраного в блазнівський костюм. Поговоривши з ним, можна дізнатися, що він віз свою матір на похорон, але от біда — у нього зламалася візок. Він кілька разів просив допомогти з ремонтом господаря ферми, Ванція Лорея, але незмінно отримував відмову. Щоб поговорити про це з Лореєм, доведеться відправитися на ферму.

З розмови з фермером стає зрозуміло, що він не довіряє дивному, м'яко кажучи, подорожньому та радить доповісти про нього сторожі. Застосувавши всю свою чарівність і красномовство, можливо переконати його все-таки допомогти Цицерону з візком, в цьому випадку герой відправиться назад з хорошими новинами. «Шут» буде дуже радий і віддячить помічника дзвінкою монетою.

Якщо ж протагоніст — "страшний зелений орк" і чарівності в нього ні на гріш, або йому й самому ненормальний блазень не до вподоби, то можна погодитися, що цей тип підозрілий і відправитися шукати сторожа. Знайшовши доблесного служителя порядку і застосувавши хоч якісь крихти свого красномовства, герой може переконати його, що Цицерон скоїв якийсь жахливий злочин: цілих три на вибір — контрабанда, злодійство чи вбивство. Після цього можна поспостерігати картину, як блазня заарештують. Судячи з його монологу, бідоласі Лорею хорошого чекати не доведеться. Після цього, варто повернутися до фермера і отримати чесно зароблене золото.

НагородаРедагувати

  • Рівнева сума золота.
LevelIcon 1–9 10–19 20–29 30–39 40+
Септім (Skyrim) 250 400 500 600 750

ЦікавинкиРедагувати

  • Цей квест пов'язаний з Темним Братством. Цицерон не такий простий, як здається. І, можливо, герой з ним ще зустрінеться. І саме тоді стане зрозуміло, що за маму він віз ...
  • Якщо Довакін все ж здав Цицерона сторожі, то надалі той виконає свою погрозу щодо Ванція — через деякий час Лорея і його дружину можна буде знайти убитими в їхньому будинку.
  • Після вступу в Темне Братство, Цицерон біля ферми вже не зустрінеться, і квест стає недоступний.
  • Якщо квест був виконаний на стороні Цицерона, він упізнає головного героя, зустрівшись з ним у притулку Темного Братства, і згадає про надану йому допомогу. Якщо ж протагоніст вирішив допомогти Лорею розібратися з «бідним блазнем», Цицерон сумніватиметься, що тим, хто здав його сторожі був саме Довакін.

Випадкова вікі