FANDOM

Порятунок Мадури Серан
ID: IL_RescuePilgrim
Порятунок Мадури Серан 1
Мадура Серан в юрті ашлендерів
Огляд
Квестодавець Дарій
Фракція Імперський легіон
Локація Ґнізис, Альд Велоті, табір Айданат
Винагорода Підвищення репутації (+10 до стосунків із Дарієм; +1 загальної репутації; +5 репутації в Імперському легіоні та Храмі Трибуналу)
Тип Квест Імперського легіона
Попередній квест Яєчна шахта Ґнізису
Порятунок Мадури Серан (ориг. "Rescue Madura Seran") — квест фракції Імперський легіон в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Коротке проходженняРедагувати

  1. Поговорити із Дарієм у Ґнізисі щодо завдань;
  2. (Необов'язково) Відвідати Альд Велоті для пошуку додаткової інформації;
  3. Знайти табір Айданат, поговорити із Абасселем Ассербассалітом і переконати його відпустити Мадуру Серан;
  4. Поговорити з Мадурою Серан, відвести її до аванпосту Альд Велоті;
  5. Повернутися до Дарія, щоб завершити квест.

Повне проходженняРедагувати

Порятунок Мадури Серан 2

Місцезнаходження табору викрадачів

Хоча порятунок Мадури Серан — завдання Імперського легіону, але взяти (і виконати його) можна навіть не будучи членом цієї фракції. Якщо запитати жителів Альд Велоті про їхнє місто, то вони скажуть, що якісь ашлендери викрали Мадуру Серан, а вона ж просто невинна паломниця! То ж навіть без вказівки Дарія можна виявити ініціативу і вирушити на порятунок бідної данмерки.

Порятунок Мадури Серан 3

Місцеві дадуть не зовсім зрозумілу підказку: треба йти на південь, табір на горбі за освітленим деревом. Але насправді, все не так складно (див. мапу). Освітлене дерево — це просто дерево із прикрипленим до нього ліхтарем, а табір знаходиться просто за схилом позаду цього дерева. Коли Нереварін дійде до юрти, перед якою стоятимуть двоє охоронців (не треба їх атакувати, але й говорити з ними теж марно, вони лише запросять гостя всередину), треба заходити в неї. Тут стоятиме сама полонянка і вожак цих ашлендерів — Абассель Ассербассаліт. Якщо з ним поговорити, то він не погодиться віддати паломницю. Вирішити проблему можна двома шляхами. За високорозвиненого Красномовства (або за набитого дрейками гаманця), можна спробувати підвищити думку Абасселя про нашого героя, і потім він відпустить Мадуру. Якщо ж із Красномовством біда, а у гаманці вітер гуляє, то залишається старе-добре насилля. Цей сценарій також активується, якщо говорити одразу із Мадурою (вона попередить гравця про це, якщо її не послухати і сказати йти за Нереваріном, то ашлендери атакують втікачів). Ашлендери є не надто сильними супротивниками, тож навіть герой-початківець легко вкладе на лопатки трьох викрадачів. У самій юрті, як і на трупах ворогів, корисних речей небагато. Тут можна буде знайти кілька алхімічних інгредієнтів та трохи золота. Також у юрті є спальні місця, тож можна вилікуватися без небезпеки бути акатованим скельними гонщиками, чи іншими представниками вварденфелльської фауни.

Після битви треба просто відвести Мадуру до аванпосту Альд Велоті (обов'язково треба зайти всередину). Ну а потім залишилося лише відзвітувати Дарію (якщо ви член Імперського легіону), і все, квест завершено!

ЦікавинкиРедагувати

  • Звітувати перед Дарієм не потрібно, якщо ви не є членом легіону, адже одразу після того, як Мадура Серан зайде у аванпост, ви отримаєте підвищення репутації серед вищезазначених фракцій.
  • Якщо у розмові із місцевими жителями ви згадаєте Мадуру Серан, то їхня приязнь до героя зросте на 5 пунктів, якщо до цього вона не перевищувала 50 пунктів.

Випадкова вікі