FANDOM

MonsterIcon Попільний зомбі
ID: ASH_ZOMBIE
Ash zombie
LevelIcon 8

Health-icon 90 MagickaIcon 100 StaminaIcon 400

Шкода 1-20
Душа Звичайна (100)
Попільний зомбі (ориг. "Ash Zombie")монстр в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Попільний зомбі — це людиноподібна істота, яка була перетворена якоїсь таємничою силою в божевільне створіння. Хоча в голові у них нічого немає, ці істоти дуже хитрі, агресивні і небезпечні. Попільні зомбі якимось чином пов'язані з Дияволом Дагот Уром.
― Валу Катрасо

Опис Редагувати

Подальший розвиток раба попелу. У попільного зомбі під дією корпруса шкіра і м'язи обличчя стають досить крихкими, внаслідок чого на тій частині обличчя, де колись знаходився ніс, утворюється глибока западина; однак в ньому все ще можна розгледіти риси данмера. Незважаючи на назву, ця істота не є нежиттю.

Попільний зомбі втрачає свої магічні здібності, але зростає його фізична сила. Він б'ється палицею з шипами.

Монстр не втратив здатність говорити, хоч і верзе, на перший погляд, безглузді нісенітниці. З ним можна почати розмову, заспокоївши заклинанням «Втихомирити гуманоїда» або наблизившись під чарами невидимості/хамелеона:

  • ДЕ ТИ, ПАНЕ? Ми не чуємо тебе... ПОГОВОРИ з нами! Будь ЛАСКА!
  • Хто ти? Де це? Я так втомився, ДАЙ МЕНІ ПОСПАТИ!

Роль в сюжеті Редагувати

Попелевий зомбі (концепт-арт TES III)

Ранній концепт-арт попелястого зомбі

Після повернення з печери Ілунібі (квест «База Шостого Будинку»), якщо ви будете ночувати в Балморі, Альд'руні або Вівеку, попільні зомбі спробують убити вас уві сні. Вони не представляють особливої небезпеки (нападають завжди поодинці) і є скоріше посланням від Дагот Ура, ніж його спробою усунути вас. Якщо ви не хочете неприємних сюрпризів під час сну, то спить або за межами зазначених міст, або усуньте агентів Шостого Будинку, відповідальних за це (докладніше див. у статті «Режим»).

Примітки Редагувати

  • В ігрових архівах присутній унікальний попільний зомбі з ID ash_zombie_fgaz. Він не з'являється ніде у грі, але його ID (fg — Fighters Guild?) дозволяє припустити, що він міг бути частиною нествореного квесту Гільдії бійців.
  • На ранньому концепт-арт попільний зомбі має певну схожість з фалмерами з пізнішої гри.