FANDOM

MonsterIcon Попелевий зомбі
ID: ASH_ZOMBIE
Ash zombie
LevelIcon 8

Health-icon 90 MagickaIcon 100 StaminaIcon 400

Душа Звичайна (100)

Попелевий зомбі — це людиноподібна істота, яка була перетворена якоїсь таємничою силою в божевільне створіння. Хоча в голові у них нічого немає, ці істоти дуже хитрі, агресивні і небезпечні. Попелясті зомбі якимось чином пов'язані з Дияволом Дагот Уром.

Опис Редагувати

Подальший розвиток раба попелу. У попелевого зомбі під дією корпруса шкіра і м'язи обличчя стають досить крихкими, внаслідок чого на тій частині обличчя, де колись знаходився ніс, утворюється глибока западина; однак в ньому все ще можна розгледіти риси данмера. Незважаючи на назву, ця істота не є нежиттю.

Попелевий зомбі втрачає свої магічні здібності, але зростає його фізична сила. У бою він б'ється шипастою палицею.

Монстр не втратив здатність говорити, хоч і верзе, на перший погляд, безглузде марення. З ним можна почати розмову, заспокоївши заклинанням «Втихомирити гуманоїда» або наблизившись під чарами невидимості / хамелеона:

  • ДЕ ТИ, ПАНЕ? Ми не чуємо тебе... ПОГОВОРИ з нами! Будь ЛАСКА!
  • Хто ти? Де це? Я так втомився, ДАЙ МЕНІ ПОСПАТИ!

Роль в сюжеті Редагувати

Після повернення з печери Ілунібі (квест «База Шостого Будинку»), якщо ви будете ночувати в Балморі, Альд'руні або Вівеку, попелеві зомбі спробують убити вас уві сні. Вони не представляють особливої небезпеки (нападають завжди поодинці) і є скоріше посланням від Дагот Ура, ніж його спробою усунути вас. Якщо ви не хочете неприємних сюрпризів під час сну, то спите або поза зазначених міст, або усуньте агентів Шостого Будинку, відповідальних за це (докладніше див. у статті «Режим»).

Примітки Редагувати

  • В ігрових архівах присутній унікальний попелевий зомбі з ID: ash_zombie_fgaz. Він не з'являється ніде в грі, але його ID (fg — Fighters Guild?) дозволяє припустити, що він міг бути частиною нествореного квесту Гільдії Бійців.
  • На ранньому концепт-арт попелевий зомбі має певну схожість з фалмерами з пізнішої гри.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі