Fandom

Стародавні Сувої українською

Перший Домініон Альдмері

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Домініон Альдмері (ориг. Aldmeri Dominion) в грі The Elder Scrolls Online
Основна інформація Перший Домініон Альдмері Символ.png
Лідер Королева Ейренн
Штаб-квартира Елден Рут (ориг. Elden Root), Валенвуд
Визначні особистості Король босмерів Аерадан Каморан
Члени фракції
Альтмери, каджити, босмери

Опис Редагувати

Наймолодша з фракцій Міжцарювання, Домініон Альдмері (Альдмерський Домініон) був утворений альтмерами як відповідь на агресивну політику узурпатора-Тарна: вторгнення військ останнього у Валенвуд спричинило заклик босмерів про допомогу до своїх давніх союзників — альтмерів — обумовлений якимись древніми договорами. Останні, у свою чергу, звернувшись все до тих же договорів, оголосили про створення Домініону Альдмері для загальної безпеки і стабільності, прогнавши загарбників з лісів Валенвуда. Королева Ейренн прекрасно розуміла, що царювання ставленика Молаг Бала на 'Рубіновому Троні' не принесе нічого доброго, і тому призвала всі «молодші раси» приєднається до походу Домініону проти узурпатора. На цей заклик, втім, відгукнулися лише каджити Ельсвейра — єдина на той момент раса, що ще залишалася в стороні від загального конфлікту.

Члени Домініону вірять, що «дурні і порочні» люди негідні правити, і що цей привілей належить мерам в цілому і альтмерам зокрема як «найбільш чистокровним» нащадкам «богів».

Символ Домініону — хижа птиця.

Випадкова вікі