FANDOM

MQ-LMQ-R
Перед бурею
Чи є зображення, яке допоможе проілюструвати цей квест?
Тоді завантажте його!
Огляд
Умови втекти з Хелгену
Квестодавець Ґердур, Свен, Алвор
Винагорода Прогресс в сюжеті, подарунки від ваших знайомих в Рівервуді
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест На свободу!
Наступний квест Вітряний Пік

Опис Редагувати

Вам потрібно вирушити в Рівервуд самому, або з напарником — Хадваром або Ралофом, залежно від вибору, зробленого в попередньому квесті. На шляху Ви зустрінете декілька вовків і одразу три Камені-хранителі.
Камені-хранителі

Камені-хранителі; активований камінь Воїна.

Прийшовши в Рівервуд, гравцю потрібно відшукати Алвора, якщо в якості супутника був вибраний Хадвар, або Ґердур, якщо тікати допомагав Ралоф. Вони пропонують винагороду за допомогу їх родичам. Потім, за порадою Гердур/Хадвара варто відвідати ярла Вайтрана, в Драконячій Межі. Добиратись туди вам доведеться на своїх двох. На шляху ви також можете зустріти членів гільдії Соратників, і вони так, чи інакше запропонують вам місце в своїй гільдії. Як би там не було — наш шлях лежить до ярла Вайтрана. Але перед воротами нас зупиняє вартовий. „Через драконів шлях в місто закритий. Прохід тільки за офіційною потребою.“ — скаже він вам. Пояснюємо вартовому що до чого і що місто в небезпеці, і вуаля, шлях в місто відкритий.

Whiterun

Вайтран.

Тепер ідемо в палац ярла — Драконячу Межу. Для цього вам потрібно пройти через два рівня міста. Коли ви зайдете в палац, вас зустріне хускарл Айрілет з мечем напоготові. Їй потрібно пояснити, що відбулося в Хелгені, і звісно ж про дракона. Вона одразу відправить вас до ярла. Тепер вам потрібно з ним поговорити. Після розмови ярл вирішить, що потрібно відіслати підмогу в Рівервуд і завдання на цьому буде завершене.

Баги Редагувати

  •  В деяких випадках, при розмові з Ґердур не буде теми про драконів, що не дозволяє продовжити виконання основного квесту. Один із способів вирішити цю проблему — почати торгівлю з Алвором. Після того, як ви оглянете його інвентар, він скаже: „Є дещо, що ти можеш зробити для мене і народу Вайтрана...“. Потім він згадає про необхідність повідомити ярла Вайтрана про дракона. Піля цього виконання завдання продовжиться. Другий спосіб: просто почати декілька раз діалог заново, вибираючи ту, чи іншу гілку діалогу.
  •  Те ж саме може відбутися в випадку розмови з Алвором — серед тем розмови з ним не буде пункта про дракона, і основний квест неможливо буде виконати. Рішення аналогічне.
  •  Якщо Хадвар з'явиться в Рівервуді раніше персонажа гравця, Алвор може бути всередині свого дому, а не ззовні. В такому випадку є імовірність, що повідомити йому про дракона не вдасться. Щоб вирішити цю проблему, варто йти прямо до ярла і розовісти йому про напад дракона на Хелген, тим самим завершивши цей квест. Цей же спосіб вирішує і перші дві проблеми.

Головний квест The Elder Scrolls V: Skyrim
Акт I На свободу!Перед буреюВітряний ПікДракон в небіШлях ГолосуРіг Юргена Прикликача вітру
Акт II Клинок у пітьміДипломатична недоторканністьЩур, загнаний у кутСтіна АлдуїнаГорлянка СвітуСтародавнє знанняПрокляття Алдуїна
Акт III ПійманийНескінченна пораПартурнаксГніздо Пожирача світуСовнґардДраконоборець

Випадкова вікі