Fandom

Стародавні Сувої українською

Пасхальні яйця (Skyrim)

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Warning-icon.png
Необхідно: перевірити правильність.

Пасхальні яйця - це записки, квести та предмети, які є посиланням на будь-що: гру або кінофільм.

Список пасхальних яєцьРедагувати

  1. Йдучи повз вартових можна почути фразу: "Хтось украв твій солодкий рулет?". Це відсилка до минулих частин гри. У The Elder Scrolls: Arena, The Elder Scrolls II: Daggerfall та The Elder Scrolls III: Morrowind згадка про рулет була присутня в одному з питань при створенні персонажа, а в The Elder Scrolls IV: Oblivion це була чутка у жителів Скінгарда. Також була помічена і у Fallout 3 від тих же розробників, на Дні народженні головного героя - при розмові з хуліганом Бучем також можна було віддати йому кекс або ні.
  2. У The Elder Scrolls V: Skyrim можна зустріти персонажа - каджита на ім'я М'Айк Брехун, який зустрічався у The Elder Scrolls III: Morrowind та The Elder Scrolls IV: Oblivion. Поясненням його присутністю у грі являється фраза: "М'Айк каже, що його батька звали М'Айк, а батька мого батька теж звали М'Айк."
  3. У грі можна зустріти унікальний предмет під назвою Зазубрене кайло (ориг. Notched Pickaxe), що є посиланням до гри Маркуса "Нотч" Перссона (ориг. Markus "Notch" Persson) - Minecraft. Це кайло знаходиться на Горлянці Світу.
  4. У грі можна знайти Вершника без голови.
  5. У грі є відсилка до фільму "Полтелгейст" 1982 року випуску. У місті Маркарт є покинутий будинок в якому живе дух даедричного принца Молаг Бала. При першому відвідуванні цього будинку стільці, що стояли біля стола зберуться у піраміду, як у фільмі.
  6. У Маркарті, в дальній кімнаті будинка Ендона на одній з полиць можна побачити данину поваги розробників гри Pac-Man (гральний процес примітивно зображен з допомогою різної їжі: почате коло козячого сиру, ікри риби-вбивці, трьох головок часника та світлої пилі)
  7. У розмові з Ізольдою, якщо спитати її про Сонне Дерево, можна почути фразу: "Деякі кажуть,що просто з неба впала спора. Ніби з летючого острова. Але це маячня якась." Це посилання до книги «Пекельне місто».
  8. Персонаж Темба Широка Рука - посилання на "Зоряний шлях: Наступне покоління", епізод під назвою "Дармок" де неодноразово повторюється: "Темба, у нього широкі руки."
  9. У книзі "Великі провісники" Сіррок Гордий назван першим провісником-аудсайдером зі Соратників. Його ім'я натякає на актора Сірока Лофтона, який зіграв Джейка Сіско у телесеріалі "Зоряний шлях: Глибокий всесвіт 9"
  10. У розмові з Урагом гро-Шубом (біблеотекарем з Колегії Вінтерхолда) він може сказати: "Але в цей же час, усе це правда. Навіть брехня. Особливо брехня." Напевно, це данина поваги переговорів між Караком та Баширом у телесеріалі "Зоряний шлях: Глибокий всесвіт 9".
  11. У печері Холодний Берег (Східний Вінтерхолд) вниз головою зі стелі звисає скелет. Під скелетом - меч, який світиться. Це посилання на "Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удар у відповідь", коли Люк Скайуокер був спійманий на Хоті та підвішаний до стелі печери. Клинок уособлює його світловий меч. Аналогічна сцена у печері Бьерн в The Elder Scrolls III: Bloodmoon.
  12. При спільних подорожах із Люс'єном Лашансом, він інколи каже: "...Я чую коливання в Порожнечі". Фраза дуже схожа на відому репліку джадаев: "Я чую хвилювання у Силі."
  13. У таверні "Морожений фрукт", яка знаходиться у Рорікстеді, можна почути розмову Еріка з батьком, де той каже сину: "Все що я тебе прошу це лишитися на один сезон..." і "У тобі тече кров твоєї матері". Це відсилка на розмову Люка з дядьком Оуеном у епізоді ІV "Зоряні війни. Нова надія."
  14. На шляху до Відьомського оплоту є міст з мертвим троллем під ним. При першій появі тут можна помітити, як зустрілись дві кози з третьою у кінці моста, а потім втекли разом. Це посилання на дитячу казку "Три кози грубого Біллі". Аналогічне посилання можна знайти у The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  15. У квесті "Божевільний розум" довіра Пелагія та його паранойя з'являються у вигляді реальних істот і б'ються між собою. Це посилання до раннього епізоду британського серіалу "Червоний карлик", коли в епізоді "Довіра та паранойя" Дейв Лістер заразився хворобою, що мутувала, і його довіра та паранойя отримали людську форму. Вони намагалися перемогти один одного, але у кінці обоє загинули.
  16. Ви можете поговорити з Ентіром, у Колегії Вінтерхолда і вибрати таку фразу: "Я розумію, ти ельф, який знає, як отримати потрібне". Це посилання до книги Стівена Кінга "Ріта Хейуорт та порятунок з Шоушенка".

Випадкова вікі