FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони (Skyrim)».
DragonIcon Партурнакс
ID: REF: 0003C57D, BASE: 0003C57C
Партурнакс
LevelIcon 10

Health-icon 905 MagickaIcon 150 StaminaIcon 130

Душа Душа дракона
Партурнакс (ориг. "Paarthurnax")дракон, персонаж в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Партурнакс — один з прадавніх драконів, раніше — праве крило Алдуїна, а також його молодший брат і син самого Акатоша. Партурнакс згадується в «Атласі драконів», датованому ще Другою Ерою, проте сам дракон незрівняно старший. Він мешкає на найвищій горі Скайріму, Горлянці Світу, будучи таємним лідером і вчителем таємничих Сивобородих. Він мудрий, красномовний і, як і всі дракони, любить філософські питання і роздуми. За багато століть усвідомив Шлях Голосу і зміг узяти контроль над своєю суттю.

Його ім'я на мові дов Dragon PDragon aaDragon RDragon TDragon HDragon UrDragon NDragon ADragon X, що розшифровується як: «paar» — амбітність; «thur» — тиранія; і «nax» — жорстокість. Загальний переклад імені — Амбітний Жорстокий Тиран. Не дивлячись на це, саме йому смертні зобов'язані звільненням від багатовікової тіранії драконів, оскільки не хто інший, як Партурнакс колись навчив нордів (а через них і представників інших розумних рас) ту'уму, дозволивши зрівняти шанси у війні.

Перша зустріч з ним чекає головного героя у ході проходження основної сюжетної лінії. Інтрига полягає в тому, що Сивобороді не згадують, що їх наставник — дракон. Це стає сюрпризом, і тому від несподіванки можна навіть випадково напасти на Партурнакса, що приземляється.

Партурнакс дуже любить поговорити, оскільки гостей у нього майже не буває, окрім Сивобородих, які, за його словами, дуже оберігають його. При першій зустрічі попросить Довакіна привітати його по-драконівські, використовуючи Крик «Вогняне дихання», заздалегідь йому навчивши або доповнивши, якщо Крик вже відомий.

Дракон більш ніж доброзичливий, хоч він і говорить загадками і драконівськими словами, які інколи перекладає, згадуючи про скромні знання Довакіна про драконів і їх мову; він розкриває героєві багато цікавих таємниць, допомагає у пошуках Алдуїна і навіть бере участь у першій битві проти Пожирача Світу, допомагаючи Дракононародженому не лише словом, але і справою.

Після деяких подій основного сюжету головний герой дістане можливість медитувати, покращуючи свої Крики і/або здібності. Для медитації потрібно в розмові з Партурнаксом вибрати фразу «Я хочу розміркувати над Словом Сили», після чого вибрати потрібне слово:

  • Фус: Сила без зусиль. Ви втрачаєте рівновагу на 25 % рідше, а вороги втрачають рівновагу на 25 % частіше.
  • Фейм: Безтілесний Дух. Поки ви безтілесні, ви лікуєтеся на 25 % швидше (активне уміння, з'являється в списку активних ефектів лише під час використання ту'ума «Безтілесність»).
  • Йол: Внутрішній вогонь. Крик «Вогняне дихання» наносить на 25 % більше пошкоджень. Вибрану здатність можна за бажання змінити.

Партурнакс може бути убитий протагоністом у ході необов'язкового квеста основної сюжетної лінії, який так і називається «Партурнакс». Проте важливо пам'ятати, що в такому разі Сивобороді відмовляться розмовляти з Довакіном і позначати Слова Сили на мапі. Якщо дракон залишиться живий, то після вбивства Алдуїна в ході основного квесту буде коротка сцена з ним, в якій він скаже, що спробує наставити інших драконів на Шлях Голосу і навчити їх, що можна жити в мирі з іншими створіннями.

Випадкова вікі