FANDOM

Ольфіна Сіра грива
Ref ID: 0001A685 Base ID: 00013B9B
Ольфіна Сіра Грива.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса норд
Фракція Вайтран, Сірі гриви
Локація Вайтран, Будинок Сірих грив
Ольфіна Сіра грива (ориг. "Olfina Gray-Mane") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Лише те, що я із Сірих грив, не означає, що я не можу заробити собі на хліб.»
~ Ольфіна про роботу

Біографія Редагувати

Ольфіна Сіра грива - наймолодша жінка із сім'ї Сірих грив. Мешкає у домі родини у Вайтрані, підробляє у «Кобилі, прикрашеній прапором». Таємно закохана у Йона Народженого битвою, хоча дехто із жителів міста має підозри щодо їх стосунків. До Довакіна чоловічої статі звертається зі словами «Що таке? Сил немає бачити сильну жінку-норда?», а якщо персонаж — жінка, то Ольфіна буде казати: «Нелегко бути жінкою у Скайрімі, я знаю. Але, якщо залишатись сильною, чоловіки почнуть поважати тебе, і, можливо, навіть боятися.»

Інвентар Редагувати

Дівчина носить одяг бармена та пару черевиків. Має при собі сталевий кинджал з Небесної кузні та ключ від будинку Сірих грив, трохи золота та деякі недорогі речі.

Розпорядок дня Редагувати

О 9-й ранку Ольфіна виходить з дому та гуляє вулицями міста, зокрема, іноді заходячи до Межі Дракона. О 1-й годині дня вона приходить на ринок, де розмовляє з іншими міщанами: з Аноріатом (про сосиски), з Ізольдою (про роботу в корчмі), з Карлоттою Валентією (про ціни). О 4-й вечора дівчина йде до корчми, де працює аж до 2-ї ночі. Потім вона йде додому і лягає спати.

Родичі Редагувати

Квести Редагувати

  1. Опосередковано пов’язана з квестом "Зниклий безвісти", а саме: якщо запитати її про зниклого брата, Ольфіна відповість: «Це було давно… Я сумую за ним, але зрозуміло, що він не повернеться. Він знав, на що йде. Я… Я нікого не звинувачую.»
  2. Опосередковано бере участь у квесті "Битва за Вайтран": якщо місто перейде до Плащів Бурі, то Вігнар Сіра грива стане ярлом, а Ольфіна - його хускарлом. Вона стоятиме біля трону у палаці, але не стане безсмертним персонажем, як усі хускарли. Тому, якщо дівчина загине, хускарлом знову стане… Айрілет.
  3. Може стати ціллю численних випадкових квестів, а саме:
  • Порятунок викрадених - буде жертвою;
  • Рибалка - з її кишені треба вкрасти діамант;
  • Полювання на чудовиськоDG - особа, з якою накаже поговорити Гунмар
  • Обман стадаDG - мішень.

Також може найняти головорізів, якщо обікрасти чи вбити когось із Сірих Грив чи Йона Народженого Битвою.

Цікавинки Редагувати

  • Іноді у даних гри дівчину названо "Ольфін Золотко" (Olfine the Golden).
  • Її найкраще розвинені навички — Красномовство та Дворучна зброя.
  • У Йона у кишенях є лист від Ольфіни, але лист від Йона до коханої відсутній у грі.
  • Схоже, кохання дітей ворогуючих кланів є пасхалкою на безсмертний твір Вільяма Шекспіра "Ромео та Джульєтта".

Випадкова вікі