FANDOM

StromcloakCamp.svg Олень
ID: ДИВ.СТАТТЮ
Північний олень чи карибу
LevelIcon 1

Health-icon 50 MagickaIcon 0 StaminaIcon 25

Душа Крихітна
Олень (ориг. "Deer")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Лось

Один з видів ссавців, що мешкають на території Скайріма. У великих кількостях мешкає у тундрі, лісах володіння Фолкріт та болотах Х'ялмарка, дуже рідко зустрічається в горах і на засніжених перевалах. У печерах їх зрідка теж можна побачити, але вже у вигляді трупів. На оленів через їхнє м'ясо та шкуру полюють практично всі: від шаблезубів до представників розумних рас. Це і зробило цих мирних тварин дуже полохливими: помітивши поблизу когось, вони майже завжди тікають. Запас здоров'я тварини дуже малий, тому вбити оленя не складає труднощів.

Види Редагувати

Як і належить, в грі присутні самці і самки оленя. Вони відрізняються не тільки зовні, але і характеристиками.

Характеристики оленів
Вид ID Рівень Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Атака Трофеї Душа
Самка 000abee0 1 12 0 200 Ближній, 5-10 Великі роги (50 %)
Оленина, Шкура оленя
Крихітна
Самець 000e4011 50 0 25
Самець 00023a91 50 0 25
Самка 000abedf 50 0 25 Маленькі роги (50 %)
Оленина, Шкіра оленя

Що стосується видів, то на просторах Скайріма можна зустріти два основних види:

  • Великорогий олень. Олень з величезними гіллястими рогами, у самок ріжки менші, більше нагадують роги косулі. З точки зору реальної зоології цей тип оленів вимер разом з мамонтами.
  • Північний олень, або карибу. Цього оленя можна зустріти в північних областях Скайріма, хоча вони можуть зустрітися і в інших районах. Бігають трохи повільніше своїх великорогих побратимів.
  • Також в Забутій долині мешкає унікальний вид оленів - Долинний олень.
Білий Олень
  • З квесту «Поклик місяця» зустрічається унікальний білий олень (англ. White Stag), в образі якого по Нірну бродить Князь даедра Хірсин. Його характеристики:
ID Рівень ХП Локація
Ref:00090CE1 Base:00104F46 1 50

Володіння Фолкріт

Способи полювання Редагувати

Для результативного полювання необхідно мати високий рівень розвитку навичок «Потайність» і «Стрільба». Якщо недалеко від першої жертви пасеться другий олень, то після вдалого пострілу слід завмерти на місці. Зазвичай тварина, трохи пробігши і не побачивши загрози, зупиняється, після чого можна продовжувати полювання. Якщо тварина не вмерла з першого попадання, вона почне тікати, розполохуючи при цьому інших своїх родичів. Наздоганяти її практично марно.

Олень (Skyrim) 2

Іноді тварини ходять парами і, якщо вбити самця, самка може повернутися до його тіла. Альтернативний варіант - використання заклинання "Шаленство" школи магії «Ілюзія» або щось подібне. Розлючений олень навіть на легендарному рівні складності гри не становить небезпеки. Самки можуть тікати навіть під дією заклинання.

Цікавинки Редагувати

  • Після вбивства білого оленя Довакіном його тіло ніколи не зникне і буде лежати на одному місці вічно.
  • У обжитих будівлях можна побачити опудало великої голови оленя.
  • Спріггани можуть зачаклувати оленів, щоб ті атакували головного героя.
  • У англійській версії гри олені названі словом "Deer", тоді як великорогі олені — Elk (лось). У російській локалізації ці відмінності не відображені.