FANDOM

StromcloakCamp.svg Олень
ID: 0003154F, 00031550, 0006143F, 00061440, 0000C4B3
Oblivion Deer
LevelIcon 1

Health-icon 12-23 MagickaIcon 0 StaminaIcon 0

Шкода 0
Душа Крихітна
Олень (ориг. "Deer")тварина в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Олень — один із видів ссавців, що проживають на території Сироділу. Це неагресивні тварини, що у разі нападу рятуються втечею. Оленів неможливо зустріти в печерах або руїнах, але можна побачити біля входу в них. Вони випадково генеруються на дорогах і пустирях замість хижаків з першого рівня протагоніста по 1-3 особин. Тобто, якщо ви побачили оленя на дорозі вважайте це за добрий знак, бо на його місці легко міг опинитися якийсь хижак, наприклад, вовк. Крім лісів і долин сім оленів можна зустріти в Раю Манкара Каморана.

Олені — доволі швидкі істоти (Швидкість - 21), тому доведеться немало побігати, щоб вбити хоча б одного. Краще за все атакувати їх здалеку заклинаннями, або стріляти з лука. Також можна спробувати підкрастися вночі. Можна і просто-напросто рухатися швидше, ніж вони (наприклад, збільшивши величину своєї Швидкості).

Самця від самки можна відрізнити за наявністю рогів у перших та їх відсутністю у других, і по кольору шерсті. Також у всіх оленів є 10 % шанс заразити вас хворобою "Вогкий черв".

Характеристики оленів
Вид ID ХП Атака
Самка 00031550 12 4
Самець 0003154F 23 10
Унікальні олені
Самець Цього самця можна зустріти в дикій місцевості, де полюють лісничі Імперського легіону.
0006143F 23 10
Самка Цю самку можна зустріти в дикій місцевості, де полюють лісничі Імперського легіону.
00061440 23 4
Самка Цю самку можна зустріти у 18-ти місцях біля Бруми.
0000C4B3 12 4
Загальне
Трофеї: Оленина, душа: крихітна.

Дивіться також: