Fandom

Стародавні Сувої українською

Оголошення в крамниці

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Лист.png Оголошення в крамниці
ID: BK_ARRILLES_TRADEHOUSE
Letter Morr 01.jpg
Вага: 0.20 Ціна: 0 Gold Skyrim.png
Оголошення в крамниці (Tradehouse notice) — записка в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ТекстРедагувати

*КРАМНИЦЯ АРРІЛЛА*
Порт Сейда Нін

Загальне Зібрання Миру проводилося в резиденції Двору Хлаалу в місті Балмора на 16-тий день Місяця Першого зерна в рік правління короля Хлаалу Атін Ллетана, з благословлінням всіх Богів, короля Морровінда, Герцога Морнхолду і провінції Хлаалу; Заступника Народу і Закону; Вірного Слуги Імперії тощо.

Аррілл з порту Сейда Нін, згаданого вище, постав перед Магістратом Миру Його Величності в зазначеному Районі. Імена членів Магістрату вказані нижче:

Ми, члени Магістрату Його Величності, даним документом підтверджуємо рішення дозволити Арріллу утримувати крамницю в будівлі, в якій він проживає в даний час, в порту Сейда Нін, протягом трьох повних років з теперішнього моменту. За умови, що вищезазначений Аррілл не виконає наступні пункти даного зобов'язання, дію Ліцензії буде припинено.

Пункт 1. Арріл зобов'язується не брати незнайомих подорожніх, не залишати їх на ночівлю і не обслуговувати, не повідомивши про це попередньо Комендантові чи іншому офіцеру Варти міста.

Пункт 2. У крамниці не повинні проводитися азартні ігри, як то: в карти, в кості, в наперсток, в дев'ять дірок і т.д. У будинку, саду і дворі крамниці не повинно бути ніяких заворушень.

Пункт 3. Діти, слуги і раби не повинні розпивати алкогольні напої, якщо у них немає на це спеціального дозволу.

Пункт 4. У клубі забороняється розпивати алкогольні напої під час молитви або проповіді, а також у дні фестивалів, і після восьми годин вечора.

Пункт 5. У клубі не повинно знаходитися волоцюг, бездомних, шахраїв та інших підозрілих осіб.

Пункт 6. Забороняється купувати або брати під заставу будь-які предмети від невідомих відвідувачів, дітей, слуг і рабів, якщо у них немає документа, що підтверджує, що дана річ належить їм. Про пропозиції же подібних повідомляти офіцеру варти.

Пункт 7. Ціна кращих напоїв не повинна перевищувати чотирьох дрейків за галон, а другосортних напоїв - двох дрейків за галон.

Пункт 8. Забороняється лаятися, богохулити і вести злочинні розмови, крім випадків сильного алкогольного сп'яніння.

Пункт 9. У дні проповідей і фестивалів та релігійних свят забороняється танцювати, бити в барабани і голосно співати.

Пункт 10. Дана Ліцензія повинна висіти на очах у всіх відвідувачів.

Датовано днем і роком, зазначеним вище.

Нижче підписалися

Майстер Веланд Омейні
Майстер Нівена Уліс
Майстер Драм Беро
Майстер Крассіус Куріо
Майстер Інглінг Напівтролль

Випадкова вікі