Fandom

Стародавні Сувої українською

Огма Інфініум

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

DaedraIcon.png Огма Інфініум
ID: 0001A332
Book Sky 24.png
Вага: 1 Ціна: 2500 Gold Skyrim.png
Ефект:
Підвищиння одної з груп навичок. Детальніше у статті

DaedraIcon.png Огма Інфініум
ID: 000228F1
Book Obl 18.png
Вага: 0 Ціна: 0 Gold Skyrim.png
Ефект:
див. статтю
Пов'язаний квест:
Квест Хермеуса Мори

DaedraIcon.png Огма Інфініум
Book Dagg 05.png
Вага: 2 Ціна: 50 000 Gold Skyrim.png
Ефект:
+ 30 балів до розподілу характеристик

Огма Інфініум (ориг. Oghma Infinium) — даедричний артефакт, підручник в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Це велика і таємнича Книга Знань, написана магом-мудрецем Ксарксесом і наповнена знаннями, які він отримав від Хермеуса Мори. Всіх, хто прочитає Інфініум, наповнює енергія артефакту, якою можна користуватися для розвитку однієї з здібностей до рівня, близького до рівня напівбога. Легенди свідчать, що, прочитана один раз, Огма Інфініум зникне. Судячи із зовнішнього вигляду (принаймні, в останніх частинах гри), обкладинка книги зроблена зі шкіри представників розумних рас Тамріеля.

У The Elder Scrolls: Arena Редагувати

Тут цю книгу можна знайти на території Скайріма або Ельсвейра. 

Особливість: дає + 50 очок до розподілу характеристик

У The Elder Scrolls II: Daggerfall Редагувати

Щоб отримати цей артефакт, необхідно закликати Хермеуса Мору 5-го числа місяця Першого зерна. 

Особливість: дає + 30 очок до розподілу характеристик.

У The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

Тут Огма є нагородою за квест Хермеуса Мори. Так як цей квест можна отримати тільки після виконання завдань всіх інших Принців. Якщо на момент отримання книги всі навички та атрибути будуть максимально розвинені, прочитання книги підвищить їх ще вище. 

Особливість: дає можливість вивчити «Шлях Сталі», «Шлях Тіні» або «Шлях Духа», що підвищує навички відповідний «шляху» набір навичок на 5 одиниць кожен. У кожен «шлях» входить 3 навику і 2 атрибута.

У The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

Книга є нагородою за виконання квесту «За межею буденного» (мінімальний рівень — 15). 

Важливо: книга може бути забагована, що робить її використання неможливим, обов'язково збережетеся перед початком квесту. В іншому випадку можна втратити таку цінну річ.

ЦікавинкиРедагувати

  • Після прочитання книга знищується. Краще залишити читання «на потім», коли 5 навичок одного типу досягнутий значення 95. Якщо вже використовувати книгу, то на всі 100%. 
  • Якщо не читати книгу, то її можна продати за 2000 септімів. 
  • Якщо продати її торговцю, то він почне її читати через секунду після покупки.

БагиРедагувати

  • Якщо після читання книги в інвентарі та підвищення навичок, які не закрити інвентар, а викинути книгу з нього, то потім артефакт можна підібрати і поставити на книжкову полицю в будь-якому з будинків, що належать головному героєві. Що стоїть на полиці книгу можна прочитати знову і повторно підвищити навички персонажа.
  • У старих версіях гри цей баг можна повторювати нескінченно, не читаючи книгу з полиці, а знову забираючи її в інвентар і читаючи там. Потім знову викинути, поставити на полицю і так далі...
  • У версії 1.5.26.0.5 також присутній баг, при якому доступно прочитання книги більше одного разу. Так, наприклад, в Будинку теплих вітрів у Вайтране можна відкрити буфет і, не перекладаючи в нього книгу, прочитати її, після чого покласти. З інвентаря вона при цьому не віддалиться і залишиться в буфеті! Після цього потрібно закрити буфет, знову відкрити і забрати книгу. Після цього книгу потрібно поставити на книжкову полицю і залишити її там. Потім знову активувати її на полиці і в меню замість читання вибрати пункт «Взяти книгу». Після цього можна знову повернутися до буфету і повторити послідовність.
  • У патчі 1.9.29.0.8 розміщення на полиці не прочитаної книги Огма Інфініум більше не дає можливості використовувати її ще раз.

Випадкова вікі